چه وقت قیمت ها در کلون تغییر می کند؟!

چه وقت قیمت ها در کلون تغییر می کند؟!

زمان مطالعه: 15 دقیقه

تاریخ انتشار: 1397 آذر


چه وقت قیمت ها در کلون تغییر می کند؟!

قیمت گذاری در بخش خدمات مربوط به مو در کلون متفاوت است از آنچه شما تا کنون با آن روبه رو بوده اید. برای همین است که در این مطلب قصد داریم از موقعیت هایی برایتان بنویسیم که درخواست شما می تواند هزینه متفاوتی با آنچه روی سایت آمده است، پیدا کند. زمانی که شما درخواست خدماتی را در حوزه مو دارید، قیمت مشخص شده روی سایت برای موهایی با حجم متوسط و اندازه بلند محاسبه شده است. شاید بپرسید چرا؟! موهای من که خیلی بلند نیست!

 

کوتاهی مو، رنگ موی ساده ، بلوندی ، لایت مو ، براشینگ ، کراتینه ، تخفیف، کلون

 

اگر دوست دارید دلیل ثابت بودن قیمت ها را بدانید، باید بگویم برایتان که یکی از قوانین مهم «نماد اعتماد الکترونیکی» (همان eNAMAD)، ثبات قیمت هاست. بنابراین آنچه قانون می گوید این است که مشتری در هنگام ثبت سفارش باید با یک قیمت مشخص رو به رو شود. ما هم در کلون برای آسان بودن انتخاب شما، قیمت ها را با بررسی های دقیق و به صورت مشخص و ثابت ترجیح داده ایم. بنابراین در کلون هزینه دریافتی تمام سرویس ها  ثابت است و مشتری قبل از انجام سفارش از زیر و بم هزینه ها مطلع است. اما اگر شما موهایی کوتاه تر از سرشانه داشته باشید، می توانید با ارسال نمونه عکس و مذاکره با همکاران ما در بخش هماهنگی سفارش از تخفیف برخوردار شوید. برای اطلاع بیشتر در این زمینه ما نکات مربوط به هر سرویس را برای شما به صورت مجزا نوشته ایم:

 

 

انواع لایت مو در کلون

لایت مو یک انتخاب چهار فصل است که شما در کلون می توانید هر کدام از انواع آن را که دلتان خواست استفاده کنید. لولایت، های لایت، سان و مون لایت، مووی لایت، هاف لایت، آمبره، سامبره و بالیاژ! انتخاب شما کدام یک از این هاست؟! هرکدامشان را که دلتان بخواهد و انتخاب کنید، بهتان قول می دهیم که یک تغییر اساسی داشته باشید که حال دل خودتان را خوش کند. برای دانستن زیر و بم سفارش بی نظیر یکی از این لایت ها در کلون آماده هستید؟!

  • هزینه ثابتی که کلون برای خدمات لایت مو هنگام ثبت سفارش به شما اعلام می کند، برای مو با حجم معمولی و بلند و زمانی است که شما می خواهید کل موهایتان را لایت کنید. بنابراین اگر تصمیم دارید از تعداد فویل های کمتر استفاده کنید یا فقط یک قسمت از موهایتان را لایت کنید، می توانید با همکاران ما در بخش هماهنگی سفارش هم کلام شوید و تخفیف بگیرید.
  • اگر موهایتان از سر شانه کوتاه تر باشد هم می توانید برای دریافت تخفیف اقدام کنید.
  • گاهی در سفارش هایی مثل آمبره و سامبره شما فقط می خواهید قسمت کوتاه و انتهایی مو را رنگ کنید. در این صورت هم می توانید این مساله را با همکاران ما مطرح کنید و از تخفیف برخوردار شوید.
  • هزینه سفارش های مربوط به لایت برای زمانی است که شما می خواهید موهایتان را که رنگ طبیعی (رنگ نشده) دارد، لایت کنید. بنابراین اگر می خواهید رنگ زمینه مو را هم متناسب با رنگ قسمت های لایت شده رنگ آمیزی کنید، یک سفارش رنگ موی کامل به فاکتور اضافه می شود.
  • گاهی هنگام لایت، موهای شما در ریشه تارهای سفید دارد یا این که در سفارش هایی نظیر آمبره دوست دارید رنگ ریشه مو را از رنگ طبیعی تغییر دهید؛ در این صورت فاکتور شما نیازمند اضافه شدن یک رنگ ریشه می شود.

 

کوتاهی مو در کلون

وقت کوتاهی مو را به خاطر بیاورید. اینکه مو هرچه بیشتر رشد می کند، به کوتاه شدن هم نیاز بیشتری دارد. چون حیات و زنده ماندن ساقه های موی شما درست مثل درخت های دم زمستان، نیازمند هرس و کوتاهی است.  حالا که به خاطر سلامت موهایتان تصمیم گرفته اید کلون را برای یک کوپ جانانه خبر کنید، تا میان آرامش خانه تجربه کوتاه کردن موهایتان را داشته باشید، بد نیست همه چیز این کوتاهی به سبک تازه را بدانید:

  • پس از ثبت سفارش در کلون، شما می توانید مدل کوتاهی مد نظرتان را برای آرایشگرتان ارسال کنید تا او از قبل بداند که قرار است با هم چه لحظاتی را بگذرانید.
  • قیمت و هزینه کوتاهی مو در کلون ثابت است. بنابراین چه شما موهایی که تا پاشنه پایتان بلند کرده اید را تا بالای گوش کوتاه کنید؛ و چه برای یک نوک گیری ساده اقدام کنید، یک اندازه هزینه پرداخت خواهید کرد.
  • گاهی آدم نمی داند دقیقا موهایش را به چه مدل و شکلی در بیاورد: «چتری بزنم؟! .. چتری نزنم؟! چی کار کنم پس؟! ...». در چنین مواقعی امکان مشورت با آرایشگران متخصص کلون برای شما فراهم است.  

 

کراتینه و ریباندینگ در کلون

یادتان هست گفتیم موهای شما عزیز مصر هستند و باید مومیایی شان کنید؟! همان وقت ها هم گفتیم که هر آدمی با یک شکل خاص از مو به دنیا آمده و زندگی کرده است. با این حال برای زنده کردن و احیای جان مو ما گاهی نیازمند کراتینه و ریباندینگ می شویم. این سبک احیای مو البته با صاف شدن ساختار موی شما هم ارتباط مستقیم دارد. اگر تصمیم به کراتینه یا ریباندینگ مو با کلون گرفته اید و دلتان لک زده برای اینکه این کار آرایشی نسبتا زمان بر را در اتاق خانه خوتان و با آرامش مخصوص به یک زندگیِ خودمانی انجام دهید، باید موارد زیر را بدانید:

  • کار اصلی کراتینه تقویت و ترمیم مو است ولی در کنار آن، این کراتینه کردن موهای شما را صاف هم می کند. یادتان هم باشد که کراتینه برای هر نوع مویی چه به رنگ طبیعی چه دکلره شده قابل انجام است. در حالی که ریباندینگ کاری به تقویت موی شما ندارد و فقط برای صافی می توان از آن استفاده کرد. بعد از ریباندینگ شما نباید موهایتان را دکلره کنید و موی دکلره شده را هم نمی توان به روش ریباندینگ صاف کرد.
  • هزینه ثابت و مشخصی که کلون برای خدمات ریباندینگ و کراتینه از شما دریافت می کند برای موهای بلند است. بنابراین اگر شما موهای کوتاهی دارید، می توانید با انتخاب گزینه «هماهنگی با کلون» و در تماس تلفنی همکاران ما این مساله را مطرح کنید تا از تخفیف لازم در این زمینه برخوردار شوید.

 

براشینگ و کرلی در کلون

انجام براشینگ و کرلی مو یکی از رایج ترین کارهای آرایشی است که همه زنان آن را جزء برنامه های هفتگی شان دارند. وقتی یک کار آرایشی این چنینی را روی صندلی آرایشی خودتان آن هم در خانه خودتان به دست متخصصان کلون می سپارید، نتیجه اش به جز زیبایی موها و فرار از ترافیک، آسایش هم هست.

  • هزینه ثابت و مشخصی که کلون برای خدمات براشینگ و کرلی از شما دریافت می کند ارتباطی به حجم و اندازه موهای شما ندارد. این یعنی اگر موی شما تا کمرتان باشد یا مصری و سر شانه، برای ثبت سفارش تفاوتی در هزینه وجود ندارد. اما کلون برای راحتی بیشتر شما، گزینه «هماهنگی با کلون» را همواره باز نگه داشته است تا اگر موهای شما کوتاه است و از سرِ شانه پایین تر نیامده، بتوانید برای دریافت تخفیف مذاکره کنید.

 

رنگ موی ساده و رنگ موی بلوندی در کلون

رنگ مو یکی از مهم ترین عواملی است که شما را به دیگران معرفی می کند. در مهمانی این رنگ موی شماست که در تناسب با رنگ پوست و لباس و آرایشتان شما را به دیگران معرفی می کند. حالا که برای داشتن موهای همیشه خوشرنگ، ثبت سفارش آسان در کلون را انتخاب کرده اید، بهتر است با گوشه و کنار این سفارش آشنا شوید:

  • برای رنگ موی بلوندی، شما علاوه بر رنگ کردن کامل موها، گزینه های رنگ ریشه و رنگساژ را هم پیش رو دارید. بنابراین اگر نیاز شما با یک رنگ ریشه و رنگساژ حل می شود، نیازی به ثبت سفارش رنگ موی کامل نیست. یادتان باشد برای رنگ موی ساده گزینه رنگ ریشه هم پیش روی شماست.
  • هزینه ثابتی که کلون برای خدمات رنگ موی ساده و بلوندی هنگام ثبت سفارش به شما اعلام می کند، هیچ ارتباطی به اندازه و حجم موهایتان ندارد. درواقع این هزینه برای موی بلند و حجیم محاسبه شده است. پس اگر احساس می کنید موی شما از سرشانه کوتاه تر است و نیاز به تخفیف دارید، لطفا با انتخاب گزینه «هماهنگی با کلون» دست همکاران ما را باز بگذارید تا با ارسال عکس از موهایتان تخفیف لازم را برای شما قائل شوند.