اکستنشن مو (نصب یا ریموو مو )

اکستنشن مو (نصب یا ریموو مو )

زمان مطالعه: 15 دقیقه

تاریخ انتشار: 1396 بهمن


چه کسی میگوید مو یک شبه رشد نمیکند؟!

اکستنشن مو در خانه را با آرایشگاه اینترنتی کلون تجربه کنید

 

آدم شب روی تخت خوابش که دراز می کشد، تا چشم هایش گرم شود و خواب سراغش بیاید، هزار جور فکر و خیال می زند به سرش. اگر زن باشی، حتما یکی از این فکرها درباره «چی بپوشم»ها و «چه شکلی باشم»ها برای روز آینده است. از طرف دیگر چون نافِ زیبایی را با تنوع بریده اند، آدم دلش قیلی ویلی می رود برای هر روز یک جور جدید بودن. برای همین است که بعضی ها همیشه می ترسند موهایشان را کوتاه کنند. چون فکر می کنند اگر بخواهند با موی بلند در یک مهمانی ظاهر شوند، باید سال ها منتظر شوند. اما اشتباه دقیقا همین جاست!

حتما شما هم تجربه کرده اید آن روز را که بعد از یک ماه زندگی با موهای کوتاه، یکباره جلوی آینه خودتان را دیده اید و فکر کرده اید: «دلم برای موهای بلندم تنگ شده... کاش کوتاهش نکرده بودم...». اصلا مگر کدام ما هستیم که یک ماه بعد از کوتاه کردن یکباره موهایمان پشیمان نشده باشیم؟! با این حال هنر زیبایی همیشه به جای شما فکر کرده است تا دلتان از اندازه موهایتان هم نلرزد! یعنی همان قدر که حوزه آرایشی درباره کوپ مو کار کرده است، به فکر آن صبح پشیمانی هم بوده است. حالا می توانید یک روز با موی کوتاه و روز بعد با موهای بلند در مهمانی حاضر شوید. اگر هوس کرده اید موهای بلندتر یا پرپشت تر از همیشه داشته باشید، اکستنشن مو در خانه با کلون شما را به آرزویتان می رساند.

 

 

 

اکستنشن مو، اکستنشن مو در خانه، آرایشگاه زنانه ، آرایشگاه اینترنتی کلون ، کلون

 

همین ده روز قبل بود که دکور اتاقش دلش را زد و تصمیم گرفت یکباره همه چیز را نو کند. پرده اتاق را سُرمه ای کرد تا بتواند هر وقت که دلش خواست با نور خداحافظی کند. آن میز چوبی را از سمت راست اتاق برداشت و برد کنار پنجره. تختش را که در عرض اتاق بود به طول اتاق منتقل کرد و دست آخر چند روزی نفسش تازه شد از این همه تغییر. راستش را بخواهید شقایق عاشق تغییر و تنوع در همه جای زندگی است!

برای ثبت نام در آرایشگاه اینترنتی کلون اینجا را کلیک کنید.

اکستنشن مو، اکستنشن مو در خانه، آرایشگاه زنانه ، آرایشگاه اینترنتی کلون ، کلون

 

شاید برای همین است که دیروز صبح بیدار شد و همین که داشت به گلدان های کاکتوس ریز ریزش کنار پنجره آب می داد، فکر کرد: «نه... این جوری که نمی شه... باید یه تغییر اساسی به ریخت و قیافه خودم بدم...». بعد همین که نشست روی مبل راحتی اتاق و لپ تاپ را روی پاهایش گذاشت، شروع کرد به ورق زدن صفحات مجازی مجله Modern salon... باور نکردنی بود؛ موهای هالیوودی یکی از مدل ها آنقدر دلش را برده بود که باورش نمی شد بشود این اندازه شیک زندگی کرد! بعد همین که آمد خودش را جای آن مدل بگذارد و سرش را تکان بدهد که موهایش را باد بلند کند و پخش کند در هوا، صدای قیچی آن روز وقت مصری زدن موهایش زیر گوشش پیچید. اما همین که آمد اخم کند و ابروهایش گره بخورند در هم، یاد آرایشگاه اینترنتی کلون افتاد.

اکستنشن مو در خانه با آرایشگاه اینترنتی کلون ممکن است. برای ثبت سفارش به بالای همین صفحه مراجعه کنید.

شقایق صبح امروز میزبان آرایشگر کلون در خانه بوده است. آنها با هم از تجربه های آرایشی حرف زدند، حالا موهایش تا کمرش بلند شده اند و همین که در اتاق تنها می شود، سرش را تکان می دهد تا موهایش بلند شوند و تاب بخورند در هوا. بعد دلش آب می شود و ذوق تمام سلول های پوست صورتش را بر می دارد. شقایق سررسیدش را باز می کند تا یادداشت روزانه بنویسد: «تجربه بی نظیر اکستنشن مو در خانه با کلون بهم یاد داد هیچ وقت نباید نگران ریخت و قیافه م باشم...».

 

 

اکستنشن مو، اکستنشن مو در خانه، آرایشگاه زنانه ، آرایشگاه اینترنتی کلون ، کلون

 

 

گاهی دوست دارید قد یا حجم موی خودتان را افزایش بدهید. اکستنشن مو در واقع نصب مو به موی اصلی خود شماست. در آرایشگاه اینترنتی کلون بر اساس میزان مویی که دلتان بخواهد روی سرتان اضافه کنید، سرویس های ۲۰۰،۱۰۰ یا ۳۰۰ شاخه را می توانید سفارش دهید. بعد از سفارش متخصصین آرایشگاه اینترنتی کلون اکستنشن مو در خانه را برای شما هماهنگ می کنند. البته تهیه و خرید موهای طبیعی همرنگ با موی خودتان، بر عهده شماست. می پرسید چرا؟! چون بهتر است خودتان موهایی با رنگ دلخواه تهیه کنید. ممکن است فکر کنید:«ای بابا سخت شد که! من نمی دونم مو از کجا بخرم...». راست هم می گویید! یعنی وقتی می گوییم اکستنشن مو در خانه، قرار است هیچ زحمتی به گردن شما نباشد(به جز زیباشدن). بنابراین شما می توانید هنگام هماهنگی این سرویس از رنگ موهایتان با آرایشگر کلون صحبت کنید و از او بخواهید موی مناسب را برای شما تهیه کند. با این حال به یاد داشته باشید که هزینه اعلام شده در بالای همین صفحه فقط برای نصب یا ریموو اکستنشن مو در خانه است. از وقتی آرایشگر به منزل شما برسد تا پایان کار اکستنشن مو شما بین ۳ تا ۵ ساعت زمان لازم دارید. آن وقت است که یک شبه موهایتان رشد می کند و وقتی خودتان را در آینه نگاه می کنید، دلتان ضعف می رود از این هم نشینی موهای اصلی و فرعی تان با هم.

هوس موهای بلند به سرش زده؛

چون اکستنشن مو در خانه ممکن است!

 

اکستنشن مو، اکستنشن مو در خانه، آرایشگاه زنانه ، آرایشگاه اینترنتی کلون ، کلون

برای ثبت سفارش اکستنشن مو در خانه به بالای همین صفحه مراجعه کنید.

نگار در آخرین سه شنبه ماه گذشته، وقتی داشته موهای نیکی را لب استخر برایش می بافته، فکر کرده: «چه قدر دلم موهای بلند می خواد...». بعد نفهمیده چه شده که فکرش را بلند اعلام کرده و بچه ها پقی زده اند زیر خنده. پرسیده: «باید یه کاری برای خودم بکنم. بچه ها به نظرتون اکستنشن مو به من میاد؟!» و نیکی جواب داده: «چرا نکنی عزیزم... آدم باید برای خودش همه کار بکنه... خیلی هم بهت میاد به نظر من...». برای همین است که دیروز میزبان آرایشگر کلون شده است و در مدت زمان یک صبح تا ظهر موهایش را به حوالی آرنج دستش رسانده. با این حال نگار پر از علامت سوال است. یک دنیا سوال از دوستِ کلونی اش پرسیده است و حالا که یک هفته از این تجربه جدید می گذرد، دارد جواب های آرایشگر را با تجربیات خودش مخلوط می کند تا مطلب جدیدی برای وبلاگِ زیبایی خودش بنویسد. دوست دارید شما هم در این باره بیشتر بدانید؟! با نگار همراه شوید:

 

اکستنشن مو، اکستنشن مو در خانه، آرایشگاه زنانه ، آرایشگاه اینترنتی کلون ، کلون

 

بچه ها هفته قبل من به آرایشگاه اینترنتی کلون سفارش اکستنشن مو در خانه دادم و موهام رو یک شبه بلند کردم!!! خیلی بهم چسبید. کلی ذوق کردم. یه عالمه هم تجربه جدیدی بود برام. برای همین گفتم شاید بد نباشه یه کم از مراقبت های قبل و بعد اکستنشن مو براتون بنویسم، اونم نکته به نکته و مو به مو:

  • اولا که تجربه اکستنشن مو در خانه برای من خیلی باحال بود. چون من هیچ وقت حوصله شلوغی ارایشگاه رو ندارم. آرایشگر کلون هم دستش تند بود و خیلی سریع کارمون تموم شد. راستش رو بخواین همزمان با کار هم پشت لپ تاپ نشسته بودم و داشتم کارم رو انجام می دادم. خیلی حس باحالی بود.
  • یک روز بعد از اکستنشن مو ممکنه اطراف ریشه موهاتون کمی احساس ناراحتی کنید. شبیه به زمانی که سنجاق سر زده باشید. من یه ذره گیج شده بودم. اما هیچ نگران نباشید، این مساله به سرعت برطرف می شه. در واقع پوست سر شما داره یه وزن بیشتری از قبل رو تحمل می کنه، پس باید یک شبانه روز بهش وقت بدید تا با این تغییر جدید کنار بیاد. راستی گاهی هم ممکنه خارش کوچیکی روی پوست سرتون حس کنید، ولی این هم تا ۴۸ ساعت طبیعی ست.
  • برای ثبت سفارش اکستنشن مو در خانه به بالای همین صفحه مراجعه کنید.

  • مدت زمان موندگاری موهای اکستنشن شده بستگی به سرعت رشد موهای خودتون داره. ولی معمولا تا ۳ ماه بعد از نصب اکستنشن مو اگه درست ازش مراقبت کنید، می تونید بدون مشکل و با موهای بلند یا حجیمتون زندگی کنین. هر روز باید صبح و شب موهایتان را شونه کنید. بهتره کار رو با یه شونه دندونه درشت و از قسمت پایین مو شروع کنید. البته برس های مخصوص اکستنشن مو هم وجود دارد. روزی که من برای خرید مو رفته بودم، برس هم تهیه کردم.
  • بعد از نصب اکستنشن مو در خانه، با توجه به میزان مویی که اضافه کردید بهتره مدت کوتاهی موهاتون رو شامپو نکنین. این مدت به کیفیت موهایی که تهیه کردید بستگی دارد. پس از آرایشگر و فروشنده مو اطلاعات کافی رو بگیرید. بعضی ها یک سری محصولاتی برای شستن مو به شما پیشنهاد می کنن. شما می تونید از هر جور شوینده و نرم کننده ای استفاده کنین اما یادتون باشه استفاده از محصولات خاص اکستنشن‌ مو کمک می کنه برق موهاتون بهتر دیده بشه. حواستون رو جمع کنین و شوینده های حاوی سیلیکون نخرید؛ چون چسب کراتین رو از بین می بره.
  • بعد از اکستنشن مو در خانه برای خشک کردن مو باید از حوله کمک بگیرین تا نم موهاتون کامل کشیده بشه و بعد از فاصله ۱۵ سانتی‌متری با سشوار موها رو خشک کنین. مگر اینکه موی طبیعی خریده باشید که به راحتی می شه سشوار کشیدش!
  • وقتی اکستنشن مو دارید، هرگز با موهای خیس یا مرطوب نخوابین. وقت خوابیدن باید موها رو بالای سرتون جمع كنین. قرار دادن این موها زیر سر، باعث نامرتب شدن و گره خوردن‌شون به هم می شه.
  • اگر به سردردهای میگرنی مبتلا هستین، برای اکستنشن مو در خانه با پزشکتون مشورت کنید.
  • برای رنگ کردن اکستنشن مو اگر مویی که خریدید طبیعی باشه، هیچ اشکالی نداره؛ حتی می تونین موهاتون رو بلوند هم بکنین!

 

اکستنشن مو، اکستنشن مو در خانه، آرایشگاه زنانه ، آرایشگاه اینترنتی کلون ، کلون

 

 

اگر مطلب این صفحه رو دوست داشتید، حتما مطالب زیر هم به کارتون میاد:

چرا باید موهایمان را ویتامینه کنیم؟!

درباره تصمیم کوتاهی مو دقت کنید

همه چیز درباره سرم های مو

دانستنی هایی درباره مو