خدمات ترمیم کاشت ناخن

خدمات ترمیم کاشت ناخن

زمان مطالعه: 15 دقیقه

تاریخ انتشار: 1397 اردیبهشت


 

ناخن های مرتب رسیدگی لازم دارند

ناخن ها مثل جوانه های تازه یک گیاه از بدن شما تغذیه می کنند، خودشان را در خاک انگشتانتان تکان می دهند، مثل ساقه های سبز رنگ و واقعی رشد می کنند و تا آنجا که دلشان بخواهد قد می کشند. همین رشد هر روزه ناخن ها باعث می شود ناخن کاشته شما از کنار کوتیکول ها فاصله بگیرد و بالاتر برود. پس اگر روی جانِ ناخن هاتان کاشت هم کرده باشید، این کاشت بالا و بالاتر می رود و بعد به ناخن ها که نگاه کنید، انگار هیچ بویی از کاشت نبرده اند. چون یک کاشت ناخن که همیشه یک شکل نمی ماند؛ برای آن شکل صاف، همیشگی و شیک، ترمیم هم لازم دارد. نه! نگران نباشید! چون کلون فکر اینجای داستان را هم کرده و قرار است دستتان را توی حنا نگذارد. می پرسید یعنی چه جوری؟! یعنی برای ترمیم کاشت هم آرایشگران کلون در محل شما حاضر می شوند.

ترمیم ساده به شما رنگ و لعاب می دهد

ترمیم ساده ناخن های دست و پای شما را از بی نظمی و شکل به هم ریخته به سمت زیبایی و مرتب بودن می برد. حساب کنید اگر ناخن های دست یا پاتان شبیه یک انار دانه شده در کاسه باشد، بعد از ترمیم به همان نظم شاهکار طبیعی اش در پوست انار درمی آید. 

ژلیش، ناخن ،کاشت ناخن، آرایشگاه ،کاشت گریم ناخن، ترمیم ناخن، کلون، آرایشگاه اینترنتی

یادتان باشد برای اینکه همیشه ناخن های مرتبی داشته باشید، متخصصان مدت زمان بیست و یک روز فاصله را به شما توصیه می کنند. هربار که می خواهید برای ترمیم آماده شوید، می توانید درباره قد ناخن ها دوباره تصمیم گیری کنید. دوست دارید این بار کوتاه تر شود؟! دلتان هوس ناخن های بلندتر کرده است؟! سر ناخن ها را چه طور دوست دارید؟! صاف، گرد، نیم گرد، تیز و یا ...؟! همه این موارد را می توانید در ترمیم ناخن ها با آرایشگاه اینترنتی کلون درمیان بگذارید و هر بار تنوع بیشتر و بیشتری را تجربه کنید.

 

زندگی صورتی نازیلا

در این یک سال که ازدواج کرده، سرکار را بوسیده و کنار گذاشته؛ اصلا تمام روزهایش را به هیاهوی تازه عروس بودن گذرانده است. مهمانی ها و پاگشاها از یک طرف، سفرهای دونفره شان و روزهای خوش دورهمی های دوستانه در خانه تازه چیده شده شان. نازیلا که همیشه عاشق ناخن های بلند و کشیده بود، حالا مدتی است لذت همه کارهای آرایشی اش را تقسیم کرده میان خودش، آرایشگاه اینترنتی کلون، خلوت خانه و حضور کاسکوی دم نارنجی اش... این هفته هم قرار است برای سالگرد این ازدواج رویایی، یک جشن حسابی برای خودشان بگیرند. به خاطر همین نازیلا مجبور است همه سرویس های لازم آرایشی اش را در روزهای مختلف هفته برنامه ریزی کند.

ژلیش، ناخن ،کاشت ناخن، آرایشگاه ،کاشت گریم ناخن، ترمیم ناخن، کلون، آرایشگاه اینترنتی

یک شنبه رنگساژ مش، سه شنبه ترمیم کاشت ناخن، چهارشنبه پدیکور و ماساژ جوانسازی صورت... روز آخر را هم فقط برای شینیون و میکاپ وقت دارد. حالا که سه شنبه است و وقت ترمیم کاشت، آرایشگر کلون که از راه می رسد، موقع ترمیم آن بیبی بومر دوست داشتنی اش، ماجرای صبح روز عروسی را برایش تعریف می کند که چه قدر بی دلیل استرس داشته و چه قدر دلش می خواسته همه چیز خوب برگزار شود، دست آخر هم همه چیز خوب پیش رفته و آن جشن عروسی که از کودکی رویایش را داشت، به همان رنگ و همان باشکوهی برگزار شده است. بعد کار ترمیم که تمام می شود، وقت خداحافظی از آرایشگر کلون، می خندد و می گوید: «اون موقع هنوز نمی دونستم می شه تو خونه هم آرایشگر داشت... باور کن نصف استرس روز عروسیم به خاطر شلوغی محیط آرایشگاه بود...».

ژلیش، ناخن ،کاشت ناخن، آرایشگاه ،کاشت گریم ناخن، ترمیم ناخن، کلون، آرایشگاه اینترنتی

 

آبی آسمانی مثل روزهای تینا

دوباره روز تازگی در استخر برای او از راه رسیده است. تینا قبلا در همان استخری که امروز قرار است برود آب تنی، برای ماساژ به مشتری ها سرویس می داده و حالا که همکار کلون شده، خودش در آن محیط آشنا مشتری همان استخر آشنا شده است. آفتاب گرفتن برای تینا یک تجربه تغذیه ای لازم برای دریافت ویتامین دی کافی است. اصلا تینا از وقتی گیاه خوار شده و به زندگی طبیعی روی آورده ، همه چیز روزگارش را با همین زندگی طبیعی و ارگانیک سِت کرده است. خانه اش با آن فضای آرامش بخش، عطر عود و دمنوش بهارنارنج، رنگ و بوی تازه ای گرفته است. در این مدت شش ماهه هم که در آرایشگاه اینترنتی کلون کار می کند و هم به مشتریان کلون سرویس ماساژ می دهد، همیشه مشتری ترمیم ناخن پا بوده است. با این حال همکار کلون برایش توضیح داده که چون پاهایش در این استخرهای پی درپی رنگ آب را زیاد می بینند، بهتر است روی کاشت پاهایش یک ژلیش رویایی هم بزند تا رطوبت آب و سونا اثر زیادی بر آنها نگذارد. برای همین است که تینا دستش باز شده برای انتخاب از میان همه رنگ های ژلیش.

ژلیش، ناخن ،کاشت ناخن، آرایشگاه ،کاشت گریم ناخن، ترمیم ناخن، کلون، آرایشگاه اینترنتی

دیروز هم که آرایشگر کلون برای ترمیم و ژلیش به خانه اش رفته بود، فکر کرده چه حال خوبی می شود اگر فردا زرد قناری ناخن هایش را از لای موج های ریزریز آب در وقت تابش آفتاب بر جان پاهای بلندش ببیند!

ترمیم ناخن کاشت گریم دلتان را می برد

ترمیم ناخن کاشت گریم علاوه بر نظم و ترتیبی که به شکل ناخن های دست و پای شما می دهد، یک تغییر شگرف تر است. در واقع کاشت گریم و ترمیم آن شما را از همیشه خاص تر می کند. ترمیم گریم ساده، استندگلس، گل خشک، نئون، موزاییک و... ترمیم های متنوعی هستند که شما می توانید با استفاده از آنها دست و پاهای خاص خود را خاص تر کنید.

 

بابونه ای مثل دست های فریال

در این ده سالی که تنها زندگی می کند همیشه یک شعار داشته: «فقط باید از زندگی لذت برد!». راستش را بخواهید فریال هیچوقت هم این شعارش را فراموش نکرده و آن قدر هدفش برای خودش مهم بوده که همیشه به سمت و سوی لذت بیشتر رفته؛ البته به سبک خودش. لابه لای صفحات اینترنت که دنبال طرح ترمیم کاشت ناخن بوده، با کاشت گل خشک آشنا شده و سفارش کاشت گریم را در کلون ثبت کرده است. امروز که آرایشگر به خانه اش رسیده، وقتی گل ها را روبه رویش چیده تا انتخاب کند، یاد قدیم و دشت های بابونه اطراف مزرعه پدرش افتاده. 

ژلیش، ناخن ،کاشت ناخن، آرایشگاه ،کاشت گریم ناخن، ترمیم ناخن، کلون، آرایشگاه اینترنتی

یک لحظه به کودکی اش برگشته و لابه لای دشت های بزرگ و پر از نور خورشیدش دویده... حتی صدای جیرجیرک ها را هم شنیده و بعد گفته: «همین خوبه!... آخه من عاشق بابونه م...»؛ و حالا که بابونه ها روی ناخنش نشسته اند، پاهایش را که مرطوب کننده زده، گذاشته روی میز و همین طور که مجله لایف استایل تازه اش را ورق می زند، چشمش دوخته می شود به ناخن های بابونه ای و دلش قنج می رود. فریال پیش خودش فکر می کند: «دستام چه قدر رویایی شده...».

روزهای رویایی در اینستاگرام

 

هر روز که اینستاگرامش را باز می کند و به صفحه های فروش لباس سر می زند، یک بار هم هشتگ زیبایی را سرچ می کند تا هیچ مطلبی از زیر دستش در نرود. حالا که بچه ها بزرگ شده اند و دیگر سرشان به کار خودشان گرم شده، رویا دوست دارد تمام وقتش را صرف زیبایی پوست و مو و ناخن هایش کند. چند روز قبل هم در همان اینستاگرام بود که با آرایشگاه اینترنتی کلون آشنا شد و سفارش ترمیم کاشت گریم ناخن پا را برای خودش و دخترش ثبت کرد. امروز که قرار است آرایشگر کلون از راه برسد، از صبح فکرهایش را جمع کرده تا وقتی آرایشگر کار را شروع کرد یک ویدئوی لایو اینستاگرامی برای فالوئرهایش ضبط کند. 

ژلیش، ناخن ،کاشت ناخن، آرایشگاه ،کاشت گریم ناخن، ترمیم ناخن، کلون، آرایشگاه اینترنتی

چون رویا دل بسته کارها و تجربه های جدید است و از این دنیای اینستاگرامی با تمام اشتراک گذاری هایش لذت می برد. ترانه هم از دانشگاه که به خانه می رسد همین طور که لیوانش را زیر مخزن آب یخچال نگه داشته می گوید: «به دوستام گفتم آرایشگرم داره میاد خونه، باید برم... چشماشون برق زد...». آن وقت دوتایی غرق خنده های مادر دختری می شوند. لابه لای اولین تجربه ترمیم در خانه، رویا در لایو اینستاگرامش درباره آرایشگاه اینترنتی کلون حرف می زند و این روز شگفت انگیز را به قول خودش ثبت می کند در مجازی اش: «بچه ها خیلی تجربه خوبیه که توی خونه خودتون سرویس آرایشی می گیرید...».

 

اگر مطلب این صفحه رو دوست داشتید، حتما مطالب زیر هم به کارتون میاد:

از انواع لاک ناخن بیشتر بدانید

چرا باید پدیکور کنیم؟!

با پاهای خشک چه کنیم؟!

فصلِ خوشِ توت فرنگی

فواید دارچین برای پوست و مو