نحوه ثبت سفارش در آرایشگاه اینترنتی کلون

نحوه ثبت سفارش در آرایشگاه اینترنتی کلون

زمان مطالعه: 15 دقیقه

تاریخ انتشار: 1397 مرداد


نحوه ثبت سفارش در آرایشگاه اینترنتی کلون

از اینکه در آرایشگاه اینترنتی کلون تمایل به ثبت سفارش دارید، بسیار خوشحال هستیم. کاربر گرامی برای ثبت سفارش در وبسایت کلون، لطفا ابتدا از قسمت «وارد شوید» به حساب کاربری خود وارد شده و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

ثبت سفارش ، آرایشگاه اینترنتی ، آرایشگاه اینترنتی کلون ، وبسایت کلون ، اپلیکیشن آرایشگاه اینترنتی ، حساب کاربری ، وارد شوید ، نیازمند هماهنگی،

 

 

 

  • برای ثبت سفارش آرایشی، ابتدا باید در صفحه اصلی وبسایت کلون، شاخه اصلی سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید (انتخاب از میان گزینه های مو، صورت، ناخن، اپیلاسیون، کودک، مجموعه عروس و ماساژ). به طور مثال اگر سفارش اکستنشن مو دارید، ابتدا باید به صفحه مو وارد شوید.
  • در صفحه بعدی زیرسرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید. به طور مثال بعد از ورود به صفحه مو حالا باید روی اکستنشن مو کلیک کنید.
  • در صفحه بعدی نوع سرویس خود را با توجه به قیمت و مدت زمان انجام کار انتخاب کرده و روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید.
  • در صفحه بعدی شما باید زمان انجام خدمات آرایشی خود را انتخاب کنید. ابتدا روز و سپس ساعت مورد نظر دریافت خدمات را انتخاب کرده و روی ثبت زمان کلیک کنید.
  • حالا نوبت به انتخاب سرویس کار (آرایشگر مربوط به سرویس انتخابی شما) رسیده است. با انتخاب آرایشگر دلخواهتان و کلیک روی ثبت سفارش، کار ثبت سفارش شما به پایان می رسد. توجه داشته باشید که ممکن است در کنار عکس بعضی از سرویس کاران آرایشگاه اینترنتی کلون عبارت «نیازمند هماهنگی» را ببینید. این مساله زمانی رخ می دهد که شخص مورد نظر در منطقه جغرافیایی شما فعال نباشد یا در زمان انتخابی شما وقت خالی نداشته باشد. با کلیک بر «نیازمند هماهنگی» همکاران ما برای هماهنگی بیشتر با شما تماس می گیرند تا تا زمان مناسب شما را با سرویس کار مورد نظرتان هماهنگ کنیم. بنابراین با کلیک بر این گزینه دست ما را برای هماهنگی باز خواهید گذاشت.

 

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید از گزینه «بازیابی رمز عبور» استفاده کرده یا با تلفن دفتر مرکزی آرایشگاه اینترنتی کلون (88863575-09916705473) تماس حاصل کنید تا همکاران ما در بخش مدیریت وبسایت شما را راهنمایی کنند.

 

در صورت تمایل به ثبت سفارش در اپلیکیشن کلون، پس از ورود به برنامه نیازی به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور نیست. چراکه وقتی برای اولین بار در اپلیکیشن وارد شده اید، اطلاعاتتان را تکمیل کرده اید و این اطلاعات در حافظه برنامه شما وجود دارد. بنابراین به راحتی سرویس مورد نظر را انتخاب کرده و مراحل ثبت سفارش در وبسایت را دنبال کنید.