نحوه ثبت نام در آرایشگاه اینترنتی کلون

نحوه ثبت نام در آرایشگاه اینترنتی کلون

زمان مطالعه: 15 دقیقه

تاریخ انتشار: 1397 مرداد


 

نحوه ثبت نام در آرایشگاه اینترنتی کلون

تمایل شما به ثبت نام در آرایشگاه زنانه اینترنتی کلون موجب افتخار ماست. برای راحتی و سهولت بیشتر هنگام ثبت نام در وبسایت کلون می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

در صفحه اصلی روی کلمه «ثبت نام» در نوار آبی رنگ (یک سوم بالای صفحه) کلیک کنید.

در صفحه ای که به آن وارد می شوید (https://koloun.com/account/join) سه قسمت اطلاعات فردی و تماس، آدرس پستی و حساب کاربری برای شما باز شده است. لطفا این اطلاعات را به دقت پر کنید. (در نظر داشته باشید که اطلاعات دقیق شما می تواند به ما در خدمات رسانی بهتر کمک کند):

 

 کلون ، آرایشگاه اینترنتی ، نحوه ثبت نام ، وبسایت کلون ، اپلیکیشن آرایشگاه اینترنتی ، حساب کاربری

 

  • در فرم اطلاعات فردی و تماس لطفا نام کامل و شماره همراهتان را وارد کنید. اضافه کردن نشانی ایمیل اجباری نیست، اما اگر دوست دارید فاکتورهایتان را در ایمیلتان دریافت کنید، بهتر است این گزینه را هم پر کنید.
  • در قسمت آدرس پستی شما باید نشانی دقیق محلی که تمایل دارید سرویس زیبایی خود را در آنجا انجام دهید (منزل یا محل کار) وارد کنید.
  • در بخش حساب کاربری یک نام کاربری برای خودتان انتخاب کنید و رمز عبوری که دوست دارید را هم انتخاب کنید. نام کاربری خود را با حروف کوچک لاتین و بدون فاصله وارد کنید. در هنگام وارد کردن گذرواژه دقت کنید که صفحه کلید شما بر زبان انگلیسی تنظیم شده باشد. اگر می خواهید امنیت بیشتری داشته باشید، بهتر است گذر واژه انتخابی شما بیشتر از شش کاراکتر باشد. همین طور بهتر است رمز شما ترکیبی از حروف و اعداد باشد. در نهایت برای اطمینان از صحت گذرواژه وارد شده، مجدداً آن را در بخش تکرار گذرواژه وارد کنید.
  • سپس روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید.
  • در این مرحله کار ثبت نام شما تمام شده است. همکاران ما در آرایشگاه اینترنتی کلون به زودی با شما تماس می گیرند و ثبت نام شما تکمیل می شود.

 

اگر هنگام ثبت نام نشانی ایمیل خود را ثبت کرده باشید، در این مرحله یک ایمیل فعالسازی (جهت تایید آدرس ایمیل) برای شما ارسال خواهد شد؛ لطفاً پس از دریافت ایمیل روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

 

پس از ثبت نام هر فرد حقیقی در سایت کلون، ما برای تشخیص جنسیت واقعی و هویت حقیقی با مشتری تماس خواهیم گرفت. آدرس ثبت شده شما توسط مدیر سایت در نقشه گوگل بررسی می‌شود. اگر هیچ مشکلی در کار نبود، اکانت مشتری در سایت فعال می‌شود و در تمام مدتی که سرویس کار آرایشگاه اینترنتی کلون در منزل شما حضور دارد، ما روند کار را با حساسیت پیگیری خواهیم کرد.

برای ثبت نام در اپلیکیشن آرایشگاه اینترنتی کلون کافی است پس از دانلود این برنامه (از داخل همین سایت یا بازار) اطلاعات کاربری خود را تکمیل کنید.