صدف بودن از «مسائلی» تا «بیوتی»
صدف بودن از «مسائلی» تا «بیوتی»

صدف بودن از «مسائلی» تا «بیوتی»

می گویند صدف بیوتی از آن دست بلاگرهاست که همه دخترها دوست دارند جای او باشند. صدف بیوتی بودن مروارید لازم دارد. مروارید درشتی که در قلبتان بدرخشد.

آنچه درباره سفره هفت سین نمی دانید!

آنچه درباره سفره هفت سین نمی دانید!

می دانید چرا می گوییم هفت سین؟! چه رازی در این هفت و در آن سین نهفته شده است؟! اصلا کدام درست است؟! هفت سین یا چین یا شین؟!

صدف بودن از «مسائلی» تا «بیوتی»

از همان روزهای اول که پای اینستاگرام به ایران هم باز شد و کم کم روی گوشی همه ما نصب شد، ریز ریز صدای دختری در دنیای اینستاگرام پیچید؛ کسی که شبیه بقیه نبود و همین تفاوتش برای همه جذاب بود. درست یادم نیست اولین باری که صفحه صدف بیوتی را در اینستاگرام باز کردم چند دنبال کننده داشت؛ ولی مطمئنم تعدادش آن قدر زیاد نبود که تعجب کنم. ولی امروز اگر به صفحه او سر بزنید، همان بالای صفحه عدد 1/9 میلیون دنبال کننده، چشمتان را خیره می کند.

 

 آرایش - آرایشگر - آرایشگاه - خدمات زیبایی - اینفلوئنسر - بلاگر ایرانی - صدف بیوتی ادیشن - صدف بیوتی

 

صدف مسائلی (صدف بیوتی) را یکی از موفق ترین و مشهورترین زنان ایرانی در عرصه بلاگری (حوزه آرایش و زیبایی) می دانند. این بلاگر ایرانی با انتشار ویدیوهای آموزشی در زمینه آرایش، زیبایی و سلامت پوست در صفحه اینستاگرام خود، توجه زنان زیادی را در دنیا به سمت خود جلب کرد. صدف بیوتی چندین سال است که به همراه اعضای خانواده اش خارج از ایران زندگی می کند؛ با این حال خود او مخاطبانش را ایرانیان در تمام نقاط دنیا می داند. صدف از زمان کودکی علاقه زیادی به آرایش و آرایشگری داشته است؛ با این حال او که با تمام وجود دوست داشته در همین زمینه تحصیل کند تا آرایشگاه بزرگی داشته باشد، به پیشنهاد مادرش رشته شیمی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد تا با پشتوانه علمی یک کارخانه لوازم آرایشی و بهداشتی تاسیس کند! اما ظاهرا بعد از مدتی به این نتیجه می رسد که تغییر رشته و تحصیل در رشته پرستاری از همه اینها برایش مناسب تر است. گرچه علاقه دیرینه او به آرایش و زیبایی بود که شهرت جهانی را برایش رقم زد.

چی شد که اینجوری شد؟!

صدف مدت ها در صفحات بلاگرهای مختلف آرایشی (در یوتیوب) در حال جست و جو بود. او بعد از مدتی یک نتیجه مهم گرفت: «هیچ بلاگر ایرانی در این زمینه وجود ندارد!». وقت تغییر رسیده بود. این درست جایی بود که ایده اولیه ایجاد یک صفحه در فضای مجازی برایش شکل گرفت؛ ایده ای که برایش بسیار بالاتر از آرایشگری یا حضور در آرایشگاه بود! کمی بعد صفحه «صدف بیوتی» متولد شد. همه چیز در این صفحه اینستاگرامی به سرعت و با موفقیت انجام شد و او توانست در مدت کمتر از یک سال و بدون هیچ تبلیغی، تنها با انتشار ویدیوهای آموزشی آرایشی، حدود ۷۰۰ هزار فالوور در پیج اینستاگرامش پیدا کند. صدف این موفقیت را نتیجه انرژی زیاد خودش می داند.

ارتباط بسیار صمیمانه با مخاطب هم یکی از مهم ترین تفاوت هایی بوده که او در فرهنگ بلاگری ایرانی ایجاد کرده است. او فالوورهای صفحه خود را «بچه بیوتی ها» نامید؛ چون معتقد بود آنها با پیام های محبت آمیز، موتور محرک انرژی اش هستند. صدف بیوتی از یک جمله معروف هم برای شروع اکثر ویدیوهایش استفاده کرد: «بچه ها سلام! من برگشتم با یک ویدیوی دیگه!...». میزان علاقمندی او و طرفدارانش به هم تا آنجا پیش رفت که صدف برای ادامه فعالیت مجبور به ایجاد چند صفحه دیگر شد. او بعدها در صفحه «sadaf_beauty_diary» درباره روزمرگی ها، خریدها، عکس های عروسی و ... حرف می زند و عکس های زندگی روزمره اش را به نمایش می گذارد. شاید همین کار هم به او کمک کرده است که در ارتباط با مخاطب بسیار موفق باشد. خود او در این زمینه گفته است: «من همیشه سعی کردم که خودم باشم و به چیزی که نیستم تظاهر نکنم و هیچ نقشی هم بازی نکنم. همچنین سعی کردم همه اونچه بلد هستم رو به فالوورهام یاد بدم. شاید همین موضوع باعث شده که برای فالوورهایم کمی متفاوت باشم...».

همه موفقیت های زنی به نام صدف بیوتی

موفقیت های صدف بیوتی در زمینه فعالیت خودش آن قدر زیاد است که شاید نشود همه آنها را شمرد. در هر صورت باید بدانیم که او در فهرست پنج اینفلوئنسر ایرانی موفق جهان قرار دارد. چندی پیش صدف به یکی از مهم ترین و بزرگ ترین «بیوتی ایونت»های دوبی دعوت شد. صدف ابتدا قصد رفتن به این ایونت را نداشت، اما پس از این که با استقبال شدید فالوورهایش مواجه شد، تصمیم گرفت در این مراسم شرکت کند. با این حال علی رغم اینکه او می توانست این برنامه سه روزه را با برگزاری ورکشاپ و کلاس های آموزشی در زمینه خدمات زیبایی بگذراند، تصمیم گرفت یک روز رویایی را به ملاقات با فالوورهای خود بگذراند: « فکر می کنم هیچ چیزی بیشتر از دیدن فالوورهام خوشحالم نمی کنه...». این برنامه با استقبال بسیار زیاد فالوورها هم مواجه شد و افراد زیادی فقط برای دیدن صدف بیوتی به مراسم رفتند. او در همین ایونت با شبکه MBC و برنامه ITP LIVE درباره بلاگر آرایشی بودن مصاحبه داشت. در سفر به دوبی هواپیمایی امارات، برای آموزش «آرایشِ سریع» به مهمانداران هواپیمایی اش از صدف بیوتی دعوت به همکاری کرد. همکاری (برای معرفی) با برندهای مطرح آرایشی مانند هدی بیوتی، لانکوم و... هم در کارنامه او وجود دارد. صدف بیوتی در ایونت قرعه کشی برند «روژا» در ایران هم حضور داشت. برند لوازم آرایش «آتوسا بیوتی» یکی از مدل های جدید خود را به صدف اختصاص داده و آن را با نام «صدف بیوتی ادیشن» منتشر کرد. صدف بیوتی همیشه هدایای زیاد و تبلیغاتی دریافت می کند. خود او گفته است: «پست انقدر برام بسته میاره که خیلی وقت ها فرصت باز کردن اونها رو ندارم...».

 

 

پسندیدم 12

مدیریت وب سایت پسندیدم 1 | پاسخ

چه جالب، من خانم صدف بیوتی رو تو اینستا دنبال میکردم ولی ایشون رو به خوبی توضیحاتتون نمیشناختم

مدیریت وب سایت پسندیدم 1

خوشحالیم که نظرتون رو جلب کردیم دوست نازنینم

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

این خانومو دیدم کاراشو و شنیده بودم خیلی فاللور داره، خیلی خفنه، جالبه! ممنون بابت مطلبتون

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

بسيار خوب وعالي صدف رو كلون عزيز معرفي نموديد

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

واقعيت اينه كه من اصلا صدف بيوتي را نميشناختم مطلب ارايه شده باعث شد من بعد در اينستا پيگيري كنم.

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

جالبه

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

من اصلن فالوش نمی کنم 😏

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

عالی

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

از اینکه یک ایرانی بتونه اموفق باشه اونم با تلاش و پشتکار خودش خیلی خوشحال میشم

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

اينفلونسري كه كارش و خوب بلد، چه جالب كه از مطلب ها هم دارين 👌👌

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

لذت بردم از این فکر بکر

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

لذت بردم از این فکر بکر

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

خیلی خوب بود

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

بسیار عالی بود با آرزوی موفقیت روز افزون در تمامی مراحل مختلف کار و زندگی

منو خانه وارد شوید ثبت نام