دانه های بی نظیر روغن کرچک
دانه های بی نظیر روغن کرچک

دانه های بی نظیر روغن کرچک

از خواص روغن کرچک چه می دانید؟ روغن کرچک دوستِ طبیعی تارهای باریک موهای شماست.

معرفی کتاب

معرفی کتاب

هر کتاب دریچه ای بزرگ یا کوچک به سوی جهانی تازه و نوین است. با کتاب ها آشنا شوید و بیشتر بخوانیدشان.

دانه های بی نظیر روغن کرچک شما را زیباتر می کنند!

بعضی‌ها همین که اسم روغن کرچک به گوششان می‌خورد، دل پیچه می‌گیرند و پا به فرار می‌گذارند! قبل از فرار، لطفا کمی صبر کنید تا با هم گپ بزنیم. کرچک با آن دانه زیبایِ رویایی‌اش، صمیمی‌ترین دوستِ طبیعی برای تارهای باریک موهای شماست. اگر دوست دارید بیشتر بدانید از این روغن جادویی با ما همراه شوید.

رفاقت روغن کرچک با مژه و ابروها

اگر دوست دارید مژه های پر و بلندتری داشته باشید، می توانید از روغن کرچک به عنوان یک ریمل فوق‌العاده استفاده کنید. یک ماه استفاده مداوم از روغن کرچک برای مژه های عزیزتان، علاوه بر اینکه کمک می کند این تارهای باریک تقویت شود، شما را در برابر گل مژه هم محافظت می‌کند. خواص ضد باکتریایی روغن کرچک گل مژه را از روی پلک های شما بر میدارد. یادتان باشد اگر ابروهایتان هم دوست دارید، آنها را هم هرشب کرچکی کنید.

دوستی عاشقانه روغن کرچک با موهای سرتان

وقتی از خواص روغن کرچک برای زیبایی صحبت می کنیم، اولین نکته خاصیت این روغن در تقویت رشد مو است. استفاده مداوم از روغن کرچک به رشد موهای شما سرعت می بخشد و اگر می‌خواهید موهایی ضخیم تر و بلندتر داشته باشید، باید استفاده از آن را در برنامه‌های روزانه مراقبت از موهاتان بگنجانید. هنگام استفاده از روغن کرچک برای رسیدن به نتیجه بهتر باید آن را کف سرتان بریزید و با نوک انگشتان پوست سر را به آرامی ماساژ دهید تا گردش خون را در این ناحیه بیشتر کنید. گرچه درمان موخوره با روغن های گیاهی یک افسانه است، اما روغن کرچک روی موهای سرتان از پیشرفت موخوره جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود عمق فاجعه آن‌قدرها به چشم نیاید. از طرفی استفاده از آن هم موهای شما را لطیف و مهربان می‌کند و هم به رشدشان کمک زیادی خواهد کرد. یادتان باشد اگر پوست سرتان درگیر شوره‌های خشک شده هم می‌توانید از ترکیب روغن کرچک و زیتون بهترین ماسک طبیعی قبل از حمام را به موهایتان هدیه کنید. اسیدهای چرب موجود در کرچک، حتما به تغذیه موهای شما کمک می‌کند.

از سمت دیگر این روغن برای زیبای انسان خواص دیگری هم دارد. این روغن نه تنها برای سلامت و زیبایی پوست‌تان مفید است بلکه  رنگ موهای‌تان را هم زیباتر می‌کند. روغن کرچک برای درمان خانگی و طبیعی شوره‌  هم استفاده می شود؛ چون این روغن حاوی خواص ضد باکتری و ضد قارچی است. روغن کرچک نرمی و خوش حالت شدن موهای شما را هم تضمین می کند.  

کرچک میخچه، خال و زگیل را از شما دور می کند

استفاده از روغن کرچک به عنوان یکی از درمان‌های خانگی موثر برای از بین بردن خال و زگیل از قدیم در درمانهای گیاهی مرسوم بوده است. تنها کافی است روغن کرچک را با فشار ملایم و یکنواخت به مدت چند دقیقه روی نواحی پوست که خال یا زگیل در آن‌ها روییده است، بمالید. اگر میخچه‌های روی پوست‌تان بسیار آزارتان می‌دهد،‌ روغن کرچک با قابلیت‌های فوق‌العاده‌اش می‌تواند از این وضعیت هم خلاص‌تان کند. تکه پنبه‌ای را به روغن آغشته کنید و به مدت چند ساعت روی میخچه‌ها قرار دهید. تا رفته رفته میخچه از پای شما دور شود. در آخر پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از موخوره و درمان آن از خدمات مو زنان آرایشگاه اینترنتی کلون استفاده کنید.

 

کرچک ، روغن کرچک ، موخوره ، شوره ، رشد مو ، خال و زگیل ، سلامت و زیبایی

پسندیدم 1

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام