فصل تغییر رنگ مو از راه رسید
فصل تغییر رنگ مو از راه رسید

فصل تغییر رنگ مو از راه رسید

بهار فصل رنگ موهای شاداب است. پاییز و زمستان را پشت سر گذاشتیه ایم و حالا وقت آن رسیده که با یک رنگ موی بهاری به استقبال گرما برویم.

نکات یک آرایش با دوام روی پوست چرب

نکات یک آرایش با دوام روی پوست چرب

اگر شما از زنانی هستید که پوست صورتتان چرب است، حتما همیشه با عدم دوام آرایش روی صورت مواجهید. اما نکات کوچکی وجود دارد که با رعایت کردنشان راحت می شوید.

فصل تغییر رنگ مو از راه رسید

همان قدر که بهار فصل تغییر زمین است، هوس تغییر را به دل آدم می اندازد. هوای لطیف بهاری دل آدم را می برد سمت و سوی این که دل به دل موهایمان بدهیم و با یک تغییر رنگ جانانه دسته دسته موهایمان را بسپریم به نسیم ملایمی که از پنجره تو می زند. برای اینکه رنگ موی بهاری را بیشتر بشناسید، این مطلب را از ته دل بخوانید.

هوس موی بلوند دارید؟!

موی بلوند و اروپایی همیشه و در تمام سال طرفداران خودش را دارد. داشتن یک موی بلوند در بهار با آب و هوای تازه اش هم یکی از لذت های زن بودن است. راستش را بخواهید انواع رنگ موی بلوند برای بهار مناسب است. اما اگر پوست روشنی دارید، حتما برای یک بار هم که شده در این فصل موی بلوند را تجربه کنید؛ فقط مراقب باشید سایه های رنگ موی شما بیش از اندازه به سمت خاکستری یا سفیدی حرکت نکند. بلوند طلایی، بلوند عسلی، بلوند کاهی، بلوند زیتونی و بلوند رزگلد بهترین انواع رنگ مو برای صورت هایی با پوست سفید محسوب می شوند. امسال (2019) بلوند عسلی با رنگ زمینه و طبیعی بسیار مد شده است. پس اگر موهای قهوه ای تیره ای دارید، به یک لایتِ پُر حسابی فکر کنید. حتی می توانید ریشه مو را به همان رنگ طبیعی نگه دارید و از دوسانت بعد از ریشه مو شروع به رنگ کنید. امسال های لایت خیلی مرتب برای مو مد نیست. یعنی می توانید از آرایشگر بخواهید هنگام تقسیم موهایتان برای فویل، بعضی قسمت ها را پر تر و بعضی قسمت ها را کم تر انتخاب کند. آمبره و بالیاژ بلوند موهای طبیعی هم در این فصل حال و روزتان را حسابی تغییر می دهد. این را هم بدانید که پیشنهاد بهاری امسال کلون به شما پوست سفیدها، بلوند کنفی است.

دلتان موهای قرمز می خواهد؟!

بهار فصل لاله هاست. شاید قرمزی لاله ها شما را یاد رنگ موی قرمز انداخته باشد و هوس کرده باشید موهایتان را به سمت قرمزها ببرید. راستش را هم بخواهم برایتان بگویم یکی از بهترین رنگ موهای بهاری، طیف رنگی قرمز است: قرمز آتشین، قرمز آلبالویی، قرمز تیره و ... . یادتان باشد رنگ موی قرمز به رنگ موی مسی نزدیک است. پس می توانید با یک رنگ قرمز در پایه مو از آرایشگرتان درخواست هایلایت مسی کنید. از طرف دیگر قرمزهای تیره و مایل به مشکی هم جذابیت خاص خودشان را دارند. از همان رنگ موی قرمزی حرف می زنیم که زیر نور درخشش رویایی دارد! ترکیب رنگ قرمز و طلایی هم برای موهای کوتاه و هم برای موهای بلند جواب می دهد. این ترکیب صورت شما را بسیار کلاسیک و مناسب مهمانی رسمی می کند. پس اگر مراسم مهمی در این بهار دارید، حتما از این ترکیب رنگ مو استفاده کنید.

پس موهای قهوه ای چه می شوند؟!

رنگ موی قهوه ای یکی از جالب ترین رنگ هاست. چراکه هم با صورت های تیره کنار می آید، هم روشن؛ هم برای آرایش رسمی مناسب است و هم برای روزمره. اگر می خواهید چهره جوانی داشته باشید به ترکیب رنگ قهوه ای و کاراملی فکر کنید. تناژ کاراملی را به هایلایت های خود اضافه کنید و از آرایشگرتان بخواهید روی موهایتان سایه روشن ایجاد کند. رنگ موی بلوند قهوه‌ای هم بهار امسال حسابی طرفدار پیدا کرده است. رگه های طلایی، فندقی، بلوند تیره و قهوه‌ای تیره، وقتی همه با هم ترکیب می شوند، رنگ موی فوق العاده زیبایی برای شما ایجاد می کند. سال قبل رنگ موی فندقی هم بسیار مد شده بود، اما امسال ترکیب فندقی تیره و روشن مد شده است. قهوه ای طبیعی و تیره برای افراد چشم روشن هم بسیار مناسب است. البته اگر در فصل بهار رنگ موهایتان را به سمت خرمایی ببرید و از آرایشگر بخواهید روی موهایتان ترکیب روشن و تیره دربیاورد، حتما موهای زیباتری خواهید داشت.

وسوسه یک رنگ موی فانتزی دارید؟!

هر چند رنگ موهای فانتزی همیشه مد هستند، اما بهترین فصل برای ترکیب های فانتزی همین بهار است. بلوند مایل به نارنجی یا بلوند پرتقال خونی، ترکیب نارنجی، قرمز و هلویی یا ترکیبی از طیف های مختلف سبز امسال بهار بسیار مد شده اند. اما ترکیب رنگ بنفش فانتزی و بنفش یاسی هم هنوز طرفداران خاص خودشان را دارند. اگر از جمله زنان یاغی هستید، می توانید ترکیب رنگ بنفش و آبی لاجوردی را هم امتحان کنید. موی رنگین کمانی هم که پارسال بسیار طرفدار پیدا کرده بود هنوز در صف پر مخاطب های سال 2019 قرار دارد.

 

 آرایش ، رنگ مو ، آمبره ، های لایت ، بالیاژ ، بلوند طلایی ، بلوند کاهی

 

 

پسندیدم 1

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کلونی های عزیز سلام ، من چند وقتی هست که مطالبتون رو می خونم و ازتون سرویس هم گرفتم در این وضعیت که انگار کسی به آدم اهمیت نمیده چقدر خوبه که شماها با تیم حرفه ایتون همه جوره به مشتریاتون اهمیت می دین ، عاشقه ناخنامم حالا که فصل تغییر رنگ مو رسیده احتمالا با کلون عاشق موهامم بشم

مدیریت وب سایت پسندیدم 0

دوست خوبم سلام. خیلی خوشحالیم که هم از خدمات ما استفاده کردید و هم به وبسایتمان سر می زنید. خیلی خوشحالتریم از این که خدمات ما مورد پسند شما بوده و دوست داریم این رابطه دوستانه بینمان همیشگی باشد. در صورت تمایل به درج نظر با نام خودتان می توانید ابتدا به سایت وارد شده و سپس نظر بدهید. روز خیلی خوبی داشته باشید.

منو خانه وارد شوید ثبت نام