اشتباهات رایج آرایشی
اشتباهات رایج آرایشی

اشتباهات رایج آرایشی

گاهی با تمام تلاشی که به خرج داده اید، میکاپتان خوب از آب در نمی آید. اگر اشتباهات رایج آرایشی را بشناسید، می توانید آرایش روزانه بهتری داشته باشید.

فروشگاه های اینترنتی دنیا را به خانه شما می آورند

فروشگاه های اینترنتی دنیا را به خانه شما می آورند

اگر یک بار میزبان آرایشگر کلون در خانه خودتان شوید، دوستی همیشگی شما و آرایشگاه اینترنتی کلون رقم می خورد.

اشتباهات رایج آرایشی

هیچ زنی از روز اولی که آرایش کردن را شروع کرده است، تحت آموزش های دقیق و حرفه ای نبوده است. راستش وقتی آرایشگران ماهر وجود دارند هم دیگر لزومی برای این کار حس نمی شود؛ چون ما می توانیم با خیال راحت میکاپ روزهای مهمانی را به آنها بسپاریم. اما اشتباهات کوچک و بزرگ آرایشی هم هستند که ما در میکاپ روزانه مان مرتکب می شویم و همین مساله باعث می شود چهره مان را به جای زیباتر کردن، زشت کنیم. بهتر است این اشتباهات را خوب بشناسید و به آنها تن ندهید.

اشتباهات آرایش پوست صورت

وقتی دستتان را سمت کرم پودر و کانسیلر می برید، احتیاط کنید که زیاد از آنها استفاده نکنید. استفاده از مقدار زیاد کرم پودر روی صورت نواقص پوست را بیشتر پوشش نمی دهد، بلکه باعث می شود پوستتان مصنوعی به نظر برسد. حتی گاهی استفاده زیاد از این مواد توجه بیشتری را به مناطق مشکل دار پوست شما جلب می کند. برای اینکه مشکل صورتتان بیشتر خودش را نشان ندهد، قبل از استفاده از کرم پودر باید کمی مرطوب کننده به صورتتان بزنید تا راه نشست کرم پودر روی پوست هموار شود. حتی می توانید کمی مرطوب کننده را با کرم پودرتان مخلوط کنید. حواستان باشد اگر رنگ کرم پودر با صورت شما هماهنگ نباشد، تفاوت میان رنگ صورت و رنگ گردنتان خیلی به چشم می آید. رنگ کرم پودر همیشه باید به رنگ طبیعی پوست خودتان نزدیک باشد. بنابراین هنگام خرید حتما از تستر کرم پودر استفاده کنید.

اشتباهات آرایش مژه و ابرو

ریمل هایی که رنگ های روشن دارند، بیشتر به درد دختران کم سن و سال یا سلبریتی ها می خورد. ریمل های قهوه ای و سورمه ای هم برای زنانی با پوست خنثی و در حدود سن بیست تا سی سال مناسب هستند؛ پس اگر این ویژگی ها را ندارید، به طور کل قید ریمل رنگی را بزنید. چون ریمل سورمه ای یا قهوه ای سفیدی چشم شما را درخشان نشان می دهد ولی باعث بیشتر دیده شدن چروک های اطراف چشم هم می شود. اگر با دانستن اینها باز هم دلتان می خواهد از ریمل رنگی استفاده کنید، بهتر است یک ریمل سیاه رنگ به مژه هاتان بکشید و بعد نوک مژه ها را رنگی کنید. در آرایش مژه حواستان را خوب جمع کنید تا مژه ها به صورت کشیده، تاب دار و جدا از هم باقی بماند. ریمل هایی که مژه ها را به هم می چسباند حالت کلی چشم را خراب می کنند. وقت آرایش ابرو هم چه از مداد ابرو استفاده می کنید چه ریمل ابرو و چه سایه، سعی کنید آرایشتان به شکلی محو انجام شود. کادر پر رنگ دور ابروهایتان نیندازید. هرچند ابروهای پهن و پرپشت خیلی زیبا هستند، اما در نقاشی آنها زیاده روی نکنید.

اشتباهات آرایش چشم

خط چشم پهن که از گوشه داخلی چشم تا انتهای آن کشیده می شود، چشم ها را نزدیک به هم نشان می دهد و می تواند دور بودن بیش از اندازه چشم ها از هم را جبران کند. اما خط چشم نصفه و نیمه یا بدون ظرافت هم چشم ها را زشت می کند. اول از گوشه داخلی چشم یک خط نازک تا نزدیکی مردمک بکشید و بعد آن را کمی کلفت کنید تا انتها ادامه دهید. هر چه قدر هم که فکر کنید خط چشم های گربه ای زیبا و جذاب هستند، اما باز هم افراط در گربه ای کردن خط چشم حالت چشم ها را زشت می کند. خط چشم های قلمی برای تازه کارها راحت نیست. یک خط چشم مناسب مایع یا ماژیکی برای خودتان تهیه کنید. هیچ وقت طول خط چشمتان را از طول ابروها بیشتر نکنید.

اشتباهات آرایش گونه

برس های کوچک برای رژ گونه مناسب نیستند. بهتر است همیشه یک برس آرایشی بزرگ در کیفتان داشته باشید. بهترین نوع برس برای رژگونه، نوع بادبزنی است. چون می تواند پودر رژ گونه را به شکلی یکسان روی صورتتان پخش کند. موقع رژگونه زدن مراقب باشید گوش هایتان را رنگی نکنید. بهتر است خط رژگونه را روی صورتتان محو کنید. برای این کار می توانید از رژ گونه های سه رنگ کمک بگیرید یا با اسفنج آرایشی خط ایجاد شده روی صورت را محو کنید. راستی این را هم بدانید که رژگونه های خیلی پر رنگ هیچ وقت جذاب نیست.

اشتباهات آرایش لب

خط لب کشیدن به شما کمک می کند لب هایی مشخص و جذاب تر داشته باشید. اما وقتی رنگ خط لبتان با رژ لب خیلی تفاوت داشته باشد، حالت زشتی ایجاد می شود. اگر شکل لبتان نیاز به اصلاح داشته باشد، می توانید از خط لب کمک بگیرید، اما بدترین کار این است که خط لب را با فاصله از لب و روی پوست بکشید. هر چه قدر هم که حرفه ای عمل کنید این مساله به چشم می آید و صورت زیبایی ندارد. اگر احساس نیاز به این دارید که لبتان را درشت نشان بدهید، بهتر است خط لب را روی مرز لب بکشید و از محصولات حجم دهنده لب استفاده کنید. یادتان هم باشد که رژ لب های چسبناک یک کشش آدامسی میان لب ها و هنگام صحبت کردن ایجاد می کنند که اصلا جذاب نیست و ممکن است مخاطب شما را فراری دهد.

 

مرطوب کننده ، کانسیلر ، ریمل ، کرم پودر ، آرایش چشم ، آرایش لب ، اشتباهات آرایشی

پسندیدم 5

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

عالی بود . ممنونم

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

ارايشگاه اينترنتي كلون بابت اين مطالب خوب ازت ممنونم استفاده نمودم

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

مطلب مفید بود. با آرزوی موفقیت برای کلون

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

مفيد بود كلون عزيز مثل هميشه

منو خانه وارد شوید ثبت نام