سه ماسک خانگی برای موهای شما
سه ماسک خانگی برای موهای شما

سه ماسک خانگی برای موهای شما

اگر موهایتان را دوست دارید با ما همراه شوید.

لیفت و لمینت مژه چیست؟!

لیفت و لمینت مژه چیست؟!

درباره لیفت و لمینت مژه بیشتر و بیشتر بدانید.

سه ماسک خانگی برای موهای شما

در تمام صفحات مجازی و کتاب های مختلف شما با دستورهای متعددی رو به رو می شوید که ادعا دارند یک ماسک خانگی برایتان معرفی کرده اند. اما همین که می خواهید آن ماسک را تهیه کنید و به مواد لازمش نگاه می کنید، می بینید هیچ کدامشان را در خانه ندارید. ما در این مطلب قصد داریم از موادی برای ساخت ماسک حرف بزنیم که در خانه همه شما هست.

یک ماسک فوق العاده برای موهای حالت دار

برای تهیه این ماسک که موهای فر شما را لطیف و خوش حالت می کند، نیاز به موز، عسل، آبلیمو و روغن زیتون دارید. نصف فنجان عسل را با دو عدد موز متوسط مخلوط کنید. سپس به این مواد دو قاشق  چای خوری آبلیمو و دو قاشق غذا خوری روغن زیتون اضافه کنید. این مواد را باید به خوبی با هم مخلوط کنید. سپس گاز را روشن کرده و با حرارت کم به مواد گرما بدهید و همزمان مرتب آن را هم بزنید تا آنجا که هیچ توده ای در ظرف باقی نماند و ماسک شما کاملا صاف و یک دست شود. این ماسک مرطوب کننده و آبرسان فوق العاده ای برای موهای فر شما خواهد بود. ماده ای که به دست آورده اید را به کل موهایتان آغشته کنید و سرتان را با یک کلاه دوش به مدت 45 دقیقه بپوشانید. پس از شستشوی موها حتما شگفت زده خواهید شد.

یک ماسک عالی برای شادابی مو

سرکه در همه آشپزخانه ها پیدا می شود. شاید تا کنون از تاثیر بی نظیر این ماده در تمیزی و رفع مشکل پوست شنیده باشید. اما اثر سرکه برای مو و پوست سر بسیار شگفت انگیز است چون این ماده شگفت انگیز کمک می کند سطح pH در پوست و موی شما بسیار نرمال شود. برای درست کردن یک ماسک شاداب کننده مو، یک لیوان سرکه را با دو لیوان آب مخلوط کنید. سپس به این مقدار مایع، دو قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کنید. در حمام این ماده را به مو و پوست سرتان آغشته کنید و به آرامی ماساژ دهید. همه کارهای دیگر حمام را انجام دهید و در آخر با یک شامپوی مناسب سرتان را شست و شو دهید.

لطافت مو با ماسک مایونز

آفتاب و آلودگی هوا، استفاده از شوینده های نامناسب و تغییرات هورمونی موهای شما را خشک یا شکننده می کند. مایونز اما علاوه بر مزه دلپذیری که دارد، می تواند موهای شما را نرم و صاف کند. اگر به مواد مورد استفاده برای تهیه این سس خوش خوراک دقت کنید می فهمید یک پکیج کامل برای لطافت مو در شیشه های سس قرار گرفته است: روغن زیتون، زرده تخم مرغ، آبلیمو، سرکه و نمک. برای استفاده از این ماسک، یک شیشه سس مایونز را با یک قاشق غذا خوری عسل مخلوط کنید و به تمام موهایتان بکشید. سپس به مدت 5 دقیقه موها را به آرامی شانه کنید. بعد کل مو را در یک کیسه بپوشانید. پس از یک ساعت موهایتان را بشویید تا از لطافت بی اندازه اش لذت ببرید.

 

مرطوب کننده ، موهای فر ، لطافت مو ، ماسک خانگی ، موی حالت دار ، شادابی مو ، ماسک مایونز

پسندیدم 1

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام