کلون چیست؟!
کلون چیست؟!

کلون چیست؟!

آرایشگاه اینترنتی کلون با نشانه گیری نوآوری در نحوه ارائه خدمات و مدیریت ارائه این خدمات در محل امن مشتری، آرامش و امنیت را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.

کانسیلر چیست؟!

کانسیلر چیست؟!

همه آنچه دوست دارید درباره کانسیلرها و انواع و رنگ های مختلفشان بدانید و به شما نمی گفتند، در یک مطلب جمع شده است.

کلون چیست؟!

«آرایشگاه اینترنتی کلون» یک برند خدماتی در حوزه زیبایی خانم ها، زیرمجموعه شرکت «کلون تجارت پیشگام» است. کلون در زمینه ارائه خدمات آرایشی و زیبایی بانوان فعالیت می کند. حساسیت در انتخاب متخصصین آرایشی، نوع متفاوت ارائه خدمات و دغدغه رفتاری از همان ابتدای کار در کنار دریافتِ مجموعه کاملی از خدمات آرایشی و زیبایی بانوان برای کلون اهمیت داشته است. در واقع ما در کلون با نشانه گیری نوآوری در نحوه ارائه خدمات و مدیریت ارائه این خدمات، همواره به دنبال فراهم کردن آرامش و امنیتی ویژه برای مخاطبان بوده ایم.

 

کسب و کار ، آرایشگر ، کلون ، زنان ، آرایشگاه اینترنتی ، آرایشگاه اینترنتی کلون

 

آرایشگاه اینترنتی کلون که از بهمن ماه ۱۳۹۶ فعالیت خود را در شهر تهران آغاز کرده است، طیف گسترده ای از خدمات زیبایی را در زمان و مکان دلخواه به بانوان ارائه می کند. مشتریانِ کلون با ثبت نشانی، انتخاب سرویس زیبایی، زمان و آرایشگرِ دلخواهِ خود به شش حوزه مو، ناخن، صورت، اپیلاسیون، عروس و کودک دسترسی خواهند داشت. ثبت سفارش با عضویت در وبسایت یا اپلیکیشن کلون، دسترسی آسان و سریع به خدمات را در یک بستر تعاملی فراهم کرده است. هزینه ارائه خدمات، وابسته به سرویس انتخابی و عرف سالن های آرایشی تعیین می شود؛ و مشتریان می توانند در کنار آسایش و راحتی دریافت خدماتِ کلون در منزل خود، در مقایسه با خدمات مشابه، آرامش بیشتری تجربه کنند.

گروه اجرایی کلون به مدیریت ایمان مخلصی با تحصیلات دکترای کارآفرینی (گرایش کسب و کار)، برای تسهیل ارائه خدمات در منزل مشتریان به صورت مستمر برنامه ریزی کرده و با دریافت بازخوردها از مشتریان و سرویس کارها، مدیریت کسب و کار را بهبود می بخشد.

هدف کلون از انتخاب زنان به عنوان مخاطبین خود، بسیار واضح است. جوامع و نگاه سنتی شان به زنان، در طول زمان رفته رفته زنان را به گوشه ای خزانده اند و جهان بزرگ قابلیت هاشان را در دنیای چند ده متری خانه ها محصور کرده اند. با این حال جوامع در حال گذار، برای حیات و تازگیِ بیشترشان نیازمند زنانی هستند که همه فن حریف ظاهر شوند. یعنی زنی که هم در خانه باشد و هم جامعه را به سوی پیشرفت هدایت کند. به همین خاطر کلون از میان تمام اقشار جامعه ایرانی، زنان را به عنوان توانمندترین افراد مخاطب خود قرار داده است؛ چه به صورت سرویس کار و چه به شکل مشتری. این یعنی تمام زنان ایرانی مخاطبان کلون هستند.

واضح است که هدف کلون از راه اندازی سرویس زیبایی در منزل، راحتی و آسایش بیش از پیش برای خانم های ایرانی در دریافت کلیه خدمات آرایشی و زیبایی است. زنانی که گاه به دلیل مشغله های داخل و خارج از خانه فرصت اهمیت به زیبایی را از دست داده اند. آرایشگاه اینترنتی کلون تلاش می کند تا همه زنان در هر شرایطی بتوانند خدمات آرایشی مد نظرشان را دریافت کنند. این شما هستید که برای دریافت طیف گسترده ای از خدمات زیبایی با انتخاب آرایشگر و زمان دلخواه برای دریافت خدمات، به سرویس مورد نظرتان در سریع ترین زمان و با پرداخت معقول ترین هزینه دسترسی پیدا می کنید.

 

پسندیدم 9

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

با آرزوی موفقیت روزافزون برای تیم کلون

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

با آرزوی موفقیت روزافزون برای تیم کلون

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

خزانده رو‌ خوب اومدین. یاد مار و لیزارد و سوسمار افتادم. 😆 البته شوخی بود...

سعید رحمانیان پسندیدم 1 | پاسخ

موفقیت قطعا از آن تیم و مدیریت موفقیت کلون است. اتفاقات زیبایی واستون متصورم.

مدیریت وب سایت پسندیدم 1

همچنان از ما حمایت کنید.

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

عالی هستین

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

عالی بود همچنان از شماحمایت میکنیم

مدیریت وب سایت پسندیدم 1

باعث افتخار ماست.

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

بسیار عالی بود با آرزوی موفقیت روز افزون در تمامی مراحل مختلف کار و زندگی

منو خانه وارد شوید ثبت نام