برای اولین سفارش براشینگ 30 درصد تخفیف بگیرید
برای اولین سفارش براشینگ 30 درصد تخفیف بگیرید

برای اولین سفارش براشینگ 30 درصد تخفیف بگیرید

سفارش اولی هستید؟! تا آخر ابان 98، سی درصد تخفیف براشینگ مو بگیرید و برید مهمونی!!

ابروهایتان را دوست داشته باشید

ابروهایتان را دوست داشته باشید

اگر ابروهایتان نازک شده است، اگر نمی دانید تناسب رنگ مو و ابرو را باید چه طور به دست بیاورید یا اگر ابروهایتان کمی خالی شده است، این مطلب را بخوانید.

جشنواره سفارش اولی ها؛

برای اولین سفارش براشینگ 30 درصد تخفیف بگیرید

کلونی ها سلام. خوبید؟! خوشید؟! سلامتید؟! خب؛ اگر دارید این مطلب رو می خونید، احتمالا یا اولین باره که می خواین سفارش بدید یا اولین باره که دلتون براشینگ با کلون رو خواسته!!! ببینم نکنه هنوز ثبت نام نکرده باشی!!! اشکال نداره؛ چون اگه هم ثبت نام نکردی می تونی اینجا رو کلیک کنی و به دنیای زنان کلون سلام کنی. خب! ورود شما به دنیای زنان ِ کلون یک معنی شگفت انگیز دیگه هم داره: «سلام به خدمات زیبایی و آرامش...».

 

کلون، آرایشگاه اینترنتی ، آرایشگاه ، براشینگ ، تخفیف ، خدمات زیبایی ، آرایشگاه اینترنتی کلون

 

اگه هنوز هم این دنیای پر از رنگ و لعاب آرایشگاه اینترنتی کلون برای شما آشنای آشنا نیست، به نظرم وقت اون رسیده که حال و روز موهات رو با یه براشینگ جانانه خوشگل کنی. چرا براشینگ؟! چون اولین سفارش براشینگ کلون30 درصد تخفیف ویژه داره! البته فقط تا آخر آبان 98!

 

خب! حالا برای ثبت سفارش براشینگ مو کلیک کنید تا بگم بعدش باید چی کارا بکنیم:

راستی یه چیز جالبی هم بگم! من همه این مراحل رو طی کردم، فقط ۴۵ ثانیه طول کشید!

 

کلون، آرایشگاه اینترنتی ، آرایشگاه ، براشینگ ، تخفیف ، خدمات زیبایی ، آرایشگاه اینترنتی کلون

 

گندمزارتان را به دست پر توان باد صبا بسپارید!

گندم های کوچک که ریز ریز از جان خاک قد کشیده بودند، به صف ایستادند کنار هم. گندم اولی گفت: «تو چرا رفتی سمت راست؟!» گندم دومی جواب داد: «نمی دونم چرا کج شدم، کاش یه کسی کمکم کنه بتونم صاف شم...». گندم سومی خودش را انداخت وسط حرف آنها و با خنده گفت: «ولی من دلم می خواست کله م پیچ بخوره و ساقه م صاف باشه...». آفتاب بود و نور از میان ابرها رد می شد و با خودش گرمی و مهربانی می ریخت روی سر گندم ها. باد صبا سرش را از میان ابرها بیرون آورد و به گندم زار نگاه کرد. بعد دست هایش را به سمت پهلو باز کرد و شروع کرد به وزیدن بر گندم های جوان. هزار گندم شاد در پرتو نور و گرمای خورشید و عشق بادِ صبا تنشان را جنباندند و هر کس هر جور که دوست داشت شکل گرفت: صاف و ایستاده، مواج و حالت دار. از دور که زمین گندمزار را نگاه می کردی، انگار کسی با دقتی عجیب گوشه گوشه اش را نقاشی کرده بود.

شما چه قدر به گندمزارتان اهمیت می دهید؟! هیچ فکر کرده اید باد صبا روی سر شما چه معجزه ای می کند؟! اصلا چه قدر فکر می کنید که باید به موهایتان اهمیت بدهید؟! مو و مدلش، بخشی از هویت چهره شماست؛ شاید تنها چیزی است که می خواهد کمک کند میان شما و خواهر دوقلویتان تفاوتی باشد! موهایتان هر اندازه که باشد، هر رنگی که باشد، هر مدلی که داشته باشد، باز هم از هوف هوفه ی فرزندِ کوچکِ باد صبا که از درون سشوار بیرون می آید، بی نیاز نیست. برای این کار بهانه نیاورید. راستش را بخواهید اگر قرار بود من برایش اسم بگذارم هیچ وقت نمی گفتم: « براشینگ ». می گفتم: «اولویت زیبایی». راست می گویید، می دانم، می فهمم، سخت است که هر بار از حمام بیرون بیایید و بروید آرایشگاه و براشینگ کنید. ولی اگر هر بار که از حمام می آیید، آرایشگر در خانه کنارتان باشد چه؟! اصلا   آرایشگاه اینترنتی کلون برای همین کنار شما ایستاده است تا با هر جور سختی، خداحافظی کنید.

 

 

 

همین حالا یک سفارش براشینگ با سی درصد تخفیف رو برای تجربه آرامشِ انجامِ خدمات زیبایی تجربه کن.

پسندیدم 0

منو خانه وارد شوید ثبت نام