آمادگی قبل از مهمانی در مدت زمانی کمتر از سال نوری!
آمادگی قبل از مهمانی در مدت زمانی کمتر از سال نوری!

آمادگی قبل از مهمانی در مدت زمانی کمتر از سال نوری!

خاطرات خدمات زیبایی متعلق به شماست. شما که با ما همراه شده اید و تجربیاتتان را از کلون برایمان می نویسید. خاطره دنیز بیست و چهار ساله را بخوانید.

خدمات زیبایی مژه

خدمات زیبایی مژه

مژه از مهم‌ترین بخش‌های صورت به شمار می‌رود که به میزان زیادی در زیبایی چهره شما تاثیر خواهد گذاشت که می‌توانید از خدمات مژه و زیبایی مژه در منزل کلون بهره مند شوید.

آمادگی قبل از مهمانی در مدت زمانی کمتر از سال نوری!

اون روز صبح که از خواب بیدار شدم، پِنی از توی بالکن خونه با چشم های معصومش داشت بهم نگاه می کرد. رفتم ظرف شیرش رو براش آوردم. انگار نه انگار. از وقتی مادرم رفته سفر، یه جورایی با همه دنیا قهر کرده. می دونی، می گن سگ ها خیلی عاطفی و حساس هستند. این طفلک هم خیلی کوچیکه هنوز. بهش گفتم: «باید برم سرکار... تو رو خدا شیرت رو بخور... مامان پس فردا میاد... بی تابی نکن.» یه ناله ریزی کرد. انگار می گفت: «دنیز ولم کن. دل و دماغ ندارم...». تمام مدت تو سرکار تا وقت می کردم به چیزی فکر کنم، یاد چشم هاش می افتادم. حالا باز خوبیش این بود که خیالم راحت بود فردا شب که برم مهمونی بابا پیشش هست و تنها نمی مونه.

وقت ناهار فکر کردم اصلا بهتره فردا نرم آرایشگاه. هم خسته بودم، هم دلم می خواست پیش پنی باشم، راستش حتی دلم می خواست یه غذای خوشمزه بپزم و با بابا دوتایی یه روز پدر دختری خوشحال بگذرونیم. با بچه های شرکتمون داشتیم حرف می زدیم که یهو ماندانا گفت: «خب چرا آرایشگر دعوت نمی کنی خونه؟!». گفتم: «من تا حالا همچین کاری نکردم آخه!».

 

خط چشم ، آرایشگر ، براشینگ ، میکاپ ، میکاپ ساده ، اصلاح ابرو ، کلون ، زیرسازی صورت

 

نمی دونم چرا اولش گیج شدم. فکر کردم چه قدر باحال. یعنی تو همین دور و بر خودم آدم هایی هستند که انقدر به زیبایی شون اهمیت بدن. راستش رو بخواین خیلی هم برام مهم بود توی مهمونی مرتب و منظم باشم. این اولین بار بود که با بچه های شرکت می خواستیم خونه مدیرمون جمع بشیم. پیراهن قرمزم اتو داشت ولی من حتی نمی تونستم تصمیم بگیرم که موهام رو باید براشینگ کنم یا کرلی. یه ور مغزم یه نفر می گفت: «دلت رو بزن به دریا...». اون طرف یکی دیگه می گفت: «خوبه هااااا...» یکی دیگه از اون ته ته ها داد می زد: «زود باش دنیز چرا الکی وقت تلف می کنی؟!». خلاصه رفتم و شروع کردم به گشت و گذار توی صفحات کلون. باورم نمی شد که همه کارهای آرایشی رو توی خونه انجام می دن. حتی ماساژ هم داشتند. بیشتر دلم می خواست اپلیکیشن رو هم ببینم. دانلودش کردم. همین که ثبت نام کردم، بهم زنگ زدن و برام توضیح دادند که چه طوری می تونم سفارش بدم. خلاصه ش رو بگم برای فردای اون روز ساعت شش عصر سفارش براشینگ و اصلاح ابرو دادم. یکی دو دقیقه بعد فکر کردم شاید بد نبود اگر سفارش میکاپ هم می دادم، اما فکر کردم دیگه دیر شده. بعدتر دوباره از کلون به من زنگ زدند. راجع به سفارش با هم حرف زدیم. گفتم بین براشینگ و کرلی مردد موندم. بهم مشاوره دادن و قرار شد آرایشگرم با توجه به لباسی که قرار بود بپوشم، تو تصمیم گیری بهم کمک کنه. پرسیدم: «می شه الان به سفارش هام میکاپ هم اضافه کنم؟! البته نمی دونم چه میکاپی! من خط چشم و زیرسازی صورت لازم دارم...». بازم باورم نمی شد که همه چیز داشت با مهربونی و خنده و شادی پیش می رفت. خیلی برام جالب بود. احساس می کردم چه وقت های زیادی تو زندگیم پیش اومده که به خاطر مشغله ها نرفتم آرایشگاه و خودم کارام رو کردم و آخر سر هم دیر رسیدم. راست ِ راستش اما اینه که یه کمی هم نگران بودم. می دونی آدم همیشه برای تجربه های جدید یه جوری می شه.

داشتم می گفتم. خلاصه پنج شنبه قبل از ظهر رسیدم خونه و شروع کردم با حوصله برای خودم و بابا غذا درست کردن. شنیتسل مرغ و سبزیجات دورچین غذای مورد علاقه باباست. ناهار رو با هم خوردیم و از چند سال قبل کلی حرف زدیم؛ از اون موقعی که مامان برای ماموریت رفته بود سفر و من بلد نبودم غذا بپزم. از ماکارونی شفته ای که براش درست کرده بودم و کلی خندیده بودیم. بعد از ناهار روی تخت دراز کشیده بودم کتابم رو می خوندم که خوابم برده بود. بعد ساعت 5 عصر خودم رو رسونده بودم به حمام و همین که چای تازه دم کشیده بود، ارایشگر کلون از راه رسیده بود. حوله هنوز تنم بود. اصلاح ابرو، براشینگ و میکاپ ساده که قرار بود حدود سه ساعت طول بکشه، کلا یک ساعت و نیم زمان برده بود. خنده از صورتم نمی رفت. هیچ وقت انقدر زود برای رفتن به مهمونی حاضر نشده بودم. ساعت هفت و نیم به کیوان اس ام اس زده بودم که من حاضرم و اون جواب داده بود: «مگه می شه؟!». حتی اونم باورش نمی شد که من حاضر باشم. شب تو راه مهمونی داشتم برای کیوان همین رو می گفتم؛ اینکه اون روز احساس کرده بودم مثل یه پرنسس زندگی کردم.

 

دنیز/ اردیبهشت 98

 

 

پسندیدم 8

مدیریت وب سایت پسندیدم 1 | پاسخ

چه باحال بود دنیز جان، من دوست پسر ندارم که حستو درک کنم اما من هم همیشه دیر میکنم وقتی میخوام برم مهمونی البته من هیچوقت مهمونی هم نمیرم ناگفته نمونه که من حتی آرایش هم نمیکنم

مدیریت وب سایت پسندیدم 1

دوست نازنینم چه قدر خوب که نظرتان را با ما در میان گذاشتید.

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

هفته قبل رفتم آرایشگاه قبل مهمونی. پدرم رو دراوردن. دیرم شد و نامزدم کلی عصبانی شد.کاش هفته قبل می دونستم اینجوری می سه ارایش کرد. شما کارتون دقیقا چه طوره؟

مدیریت وب سایت پسندیدم 1

دوست خوبم سلام . می فهمم که چه روز سختی رو گذروندید؛ کلون برای همین کنار شماست. شما می تونید با ثبت نام روی وبسایت یا اپلیکیشن کلون، به عنوان یکی از اعضا هر جور سفارش آرایشی و ماساژی رو که دوست دارید، توی زمان و مکان دلخواه خودتون دریافت کنید. این یعنی با برنامه ریزی می تونید تجربه بد قبلی رو از ذهنتون پاک کنید:) از آشنایی با شما خیلی خوشحالیم.

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

من هم از كلون بسيار راضي هستم با خيال اسوده به مهماني وعروسي ميروم

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

خیلی هم خوب

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

Good

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

مطلب جالبی بود. متشکرم

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

خيلي تجربه خوب وراحتيست دعوت از ارايشگران كلون منكه لذت بردم ممنون ارايشگاه اينترنتي كلون كه هستيد

مدیریت وب سایت پسندیدم 1

بزرگترین آرزوی کلون، داستن حس آرامش و لذت شما است.

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

قبل مهموني بدون اينكه تو ترافيك بمونم كار كرلي مرهام و انجام دادم و با خيال اسوده نشستم 👌👌👌كلون مرسي بابت اين خدماتت

مدیریت وب سایت پسندیدم 1

با کلون لذت مهمونی شما بیشتر میشه.

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

بسیار عالی بود با آرزوی موفقیت روز افزون در تمامی مراحل مختلف کار و زندگی

منو خانه وارد شوید ثبت نام