چه وقت قیمت ها در کلون تغییر می کند؟!
چه وقت قیمت ها در کلون تغییر می کند؟!

چه وقت قیمت ها در کلون تغییر می کند؟!

در این مطلب قصد داریم از موقعیت هایی برایتان بنویسیم که درخواست شما می تواند هزینه متفاوتی با آنچه روی سایت آمده است، پیدا کند.

وب نوشته ها

وب نوشته ها

کلون در بخش وب نوشته ها درباره ماهیت خود، سرویس های خدمات زیبایی و حوزه های اطلاع رسانی و فرهنگی به خصوص درباره زنان که مخاطبان اصلی اش هستند با شما گپ می زند.

چه وقت قیمت ها در کلون تغییر می کند؟!

قیمت گذاری در بخش خدمات مربوط به مو در کلون متفاوت است از آنچه شما تا کنون با آن روبه رو بوده اید. برای همین است که در این مطلب قصد داریم از موقعیت هایی برایتان بنویسیم که درخواست شما می تواند هزینه متفاوتی با آنچه روی سایت آمده است، پیدا کند. زمانی که شما درخواست خدماتی را در حوزه مو دارید، قیمت مشخص شده روی سایت برای موهایی با حجم متوسط و اندازه بلند محاسبه شده است. شاید بپرسید چرا؟! موهای من که خیلی بلند نیست!

 

کوتاهی مو، رنگ موی ساده ، بلوندی ، لایت مو ، براشینگ ، کراتینه ، تخفیف، کلون

 

اگر دوست دارید دلیل ثابت بودن قیمت ها را بدانید، باید بگویم برایتان که یکی از قوانین مهم «نماد اعتماد الکترونیکی» (همان eNAMAD)، ثبات قیمت هاست. بنابراین آنچه قانون می گوید این است که مشتری در هنگام ثبت سفارش باید با یک قیمت مشخص رو به رو شود. ما هم در کلون برای آسان بودن انتخاب شما، قیمت ها را با بررسی های دقیق و به صورت مشخص و ثابت ترجیح داده ایم. بنابراین در کلون هزینه دریافتی تمام سرویس ها  ثابت است و مشتری قبل از انجام سفارش از زیر و بم هزینه ها مطلع است. اما اگر شما موهایی کوتاه تر از سرشانه داشته باشید، می توانید با ارسال نمونه عکس و مذاکره با همکاران ما در بخش هماهنگی سفارش از تخفیف برخوردار شوید. برای اطلاع بیشتر در این زمینه ما نکات مربوط به هر سرویس را برای شما به صورت مجزا نوشته ایم:

 

 

انواع لایت مو در کلون

لایت مو یک انتخاب چهار فصل است که شما در کلون می توانید هر کدام از انواع آن را که دلتان خواست استفاده کنید. لولایت، های لایت، سان و مون لایت، مووی لایت، هاف لایت، آمبره، سامبره و بالیاژ! انتخاب شما کدام یک از این هاست؟! هرکدامشان را که دلتان بخواهد و انتخاب کنید، بهتان قول می دهیم که یک تغییر اساسی داشته باشید که حال دل خودتان را خوش کند. برای دانستن زیر و بم سفارش بی نظیر یکی از این لایت ها در کلون آماده هستید؟!

 

کوتاهی مو در کلون

وقت کوتاهی مو را به خاطر بیاورید. اینکه مو هرچه بیشتر رشد می کند، به کوتاه شدن هم نیاز بیشتری دارد. چون حیات و زنده ماندن ساقه های موی شما درست مثل درخت های دم زمستان، نیازمند هرس و کوتاهی است.  حالا که به خاطر سلامت موهایتان تصمیم گرفته اید کلون را برای یک کوپ جانانه خبر کنید، تا میان آرامش خانه تجربه کوتاه کردن موهایتان را داشته باشید، بد نیست همه چیز این کوتاهی به سبک تازه را بدانید:

 

کراتینه و ریباندینگ در کلون

یادتان هست گفتیم موهای شما عزیز مصر هستند و باید مومیایی شان کنید؟! همان وقت ها هم گفتیم که هر آدمی با یک شکل خاص از مو به دنیا آمده و زندگی کرده است. با این حال برای زنده کردن و احیای جان مو ما گاهی نیازمند کراتینه و ریباندینگ می شویم. این سبک احیای مو البته با صاف شدن ساختار موی شما هم ارتباط مستقیم دارد. اگر تصمیم به کراتینه یا ریباندینگ مو با کلون گرفته اید و دلتان لک زده برای اینکه این کار آرایشی نسبتا زمان بر را در اتاق خانه خوتان و با آرامش مخصوص به یک زندگیِ خودمانی انجام دهید، باید موارد زیر را بدانید:

 

براشینگ و کرلی در کلون

انجام براشینگ و کرلی مو یکی از رایج ترین کارهای آرایشی است که همه زنان آن را جزء برنامه های هفتگی شان دارند. وقتی یک کار آرایشی این چنینی را روی صندلی آرایشی خودتان آن هم در خانه خودتان به دست متخصصان کلون می سپارید، نتیجه اش به جز زیبایی موها و فرار از ترافیک، آسایش هم هست.

 

رنگ موی ساده و رنگ موی بلوندی در کلون

رنگ مو یکی از مهم ترین عواملی است که شما را به دیگران معرفی می کند. در مهمانی این رنگ موی شماست که در تناسب با رنگ پوست و لباس و آرایشتان شما را به دیگران معرفی می کند. حالا که برای داشتن موهای همیشه خوشرنگ، ثبت سفارش آسان در کلون را انتخاب کرده اید، بهتر است با گوشه و کنار این سفارش آشنا شوید:

پسندیدم 1

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

چه خوب توضیح دادید، سوال من بود دقیقا

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام