چرا باید به ماساژ تن بدهم؟!
چرا باید به ماساژ تن بدهم؟!

چرا باید به ماساژ تن بدهم؟!

آیا ماساژ فقط برای رفع خستگی از بدن کاربرد دارد؟!

سرویس های زیبایی

سرویس های زیبایی

خدمات زیبایی کلون شامل شش حوزه اپیلاسیون، صورت، مو، ماساژ، کودک و ناخن است. مطالب این بخش از وب نوشته ها به تفسیر این شش حوزه می پردازد.

چرا باید به ماساژ تن بدهم؟!

همه ما فکر می کنیم ماساژ راهی است برای فرار از خستگی! یعنی در آخر روز که به خانه می رسیم انتظار داریم یک نفر به دادمان برسد و یک مشت و مال اساسی به تنمان بدهد. اما آیا ماساژ فقط برای رفع خستگی است؟! اصلا چرا باید ماساژ بگیریم؟!

 

 ماساژ ، جوان سازی صورت ، ماساژ ورزشی ، ماساژ درمانی ، ماساژ حرفه ای

 

استرس ممنوع

قبل از هر چیز بیایید از استرس با هم صحبت کنیم که هر کدام از ما اگر همیشه با آن درگیر نباشیم هم بالاخره چند باری تجربه اش کرده ایم. حضور استرس و هیجان های زندگی، عضلات بدن را خسته و سخت می کنند. برای همین است که یک روز به خانه می رسید و فکر می کنید: « من که امروز کار شدیدی انجام ندادم، پس چرا انقدرکوفته شدم!»... ماساژ در همین جای زندگی به داد شما می رسد. چون قرار گرفتن در یک مکان آرام و با موسیقی ملایم که با ماساژ  همراه می شود، این تنش را از بدن شما دور می کند. در نتیجه برای کار در روزهای بعد آماده می شوید.

 

 

چاقی ممنوع

یادتان باشد که علاوه بر لذتی که از ماساژ می برید، این کار یک فرآیند کاملا علمی است که می تواند روی تمامی بافت های بدن شما اثر بگذارد. ماساژهای متفاوت برای مسائل متفاوت طراحی شده اند. به همین خاطر است که یک ماساژ ممکن است برای مشکل فعلی شما بسیار موثر باشد درحالی که ماساژ دیگر تاثیر چندانی بر حالتان نگذارد. یکی از مهمترین ماساژهای دنیا روش خاص ماساژ درمانی برای تناسب اندام است. این نوع از ماساژ به طرز شگفت آوری جریان خون را برای گردش بهتر و اکسیژن رسانی درست تر در بدن شما هدایت می کند و گاهی روی نقاط خاصی از بدن شما بیشتر تکیه می کند.  .

 

 

آسیب ورزشی ممنوع

هر چه قدر از فواید ورزش و تندرستی برایتان بگوییم باز هم مطمئن هستم یک چیزی از قلم می افتد! با این حال ورزش هم مانند هر چیز دیگری در این دنیای پیشرفته راه و روش خودش را دارد و باید به شکل درست انجام بگیرد. اگر تا امروز فکر می کردید، آسیب و درد در بافت های عضلانی شما بعد از ورزش یک امر کاملا طبیعی است، این فکر را دور بریزید و با ماساژ ورزشی آشنا شوید. بسیاری از رگ به رگ شدن ها و دردهای عضلانی ناشی از ترشح اسید لاکتیک پس از ورزش با ماساژ به صورت حرفه ای درمان می شوند. درد کشیدگی های مفاصل و ورم های ناشی از کش آمدن رباط هم به ماساژ جواب مثبت می دهند.

بیماری ممنوع

بسیاری از بیماری ها ممکن است با یک ماساژ حرفه ای و تخصصی درمان شوند. در درمان بعضی بیماری های دیگر هم ماساژ در کنار دارو درمانی ممکن است بسیار اثر بخش باشد.  مثلا همین میگرن خودمان که بسیاری از زنان ایرانی را درگیر خود کرده است! ماساژهای آرامش بخش ناحیه صورت در درمان حمله های میگرنی و سردردهای خوشه ای و تنشی بسیار موثر هستند. ماساژ های سنتی هم در درمان مشکلات گوارشی می توانند بسیار کمک کننده باشند.

پیری ممنوع

ماساژ پوست را شفاف می کند. می پرسید چرا و چه طور؟! ساده است. چون ماساژ گردش خون را در لایه های زیرین پوست تسریع می کند و باعث می شود که کار بازسازی پوست برای بدن شما بسیار راحت تر شود. بسیاری از ماساژهای مخصوص جوانسازی پوست صورت و بدن وجود دارد که شما می توانید با دریافت آنها روند پیری پوست و افتادگی و شل شدگی آن را کندتر کنید. یادتان باشد علاوه بر این ها این نوع از ماساژ پوست شما را از عمق پاکسازی می کند.

پسندیدم 0

منو خانه وارد شوید ثبت نام