پارافین تراپی پوست را رویایی می کند
پارافین تراپی پوست را رویایی می کند

پارافین تراپی پوست را رویایی می کند

شاید شما هم درباره پارفین تراپی دست و پا چیزهایی شنیده باشید؛ ولی اگر دوست دارید همه چیز در این باره را بدانید، باید این مطلب را بخوانید.

چرا باید موهایمان را ویتامینه کنیم؟!

چرا باید موهایمان را ویتامینه کنیم؟!

یکی از مهم ترین خدماتی که باید برای موهایتان انجام دهید، ویتامینه است. ویتامینه مو باعث می شود موهای شما همیشه شاداب باشد.

پارافین تراپی پوست را رویایی می کند

تا سال ها قبل کلمه پارافین تنها چیزی که به یاد ما می آورد شمع بود. خود من هم فکر می کردم پارافین تنها استفاده ای که می تواند داشته باشد، برای روشن نگه داشتن یک شعله کوچک است. اما دنیای پارافین تراپی بزرگ تر از این حرف هاست.

پارافین ماده عجیبی است. وقتی مایع باشد کاملا بی‌رنگ و در وقت انجماد سفید می شود. این ماده از  هیدروکربن اشباع شده ساخته می شود. جدا از تولید شمع، پارافین در صنایع مختلف و حوزه زیبایی کارایی دارد. پارافین تراپی این روزها در سراس دنیا طرفداران خاص خودش را دارد. چون بر خلاف دیگر روغن ها پارافین کاملا بی بو، بی رنگ، بی مزه و پر از فایده است. شاید باور نکنید اما از این ماده در تسکین درد مفاصل و ماهیچه ها هم استفاده می شود. علاوه بر این تمرکز پارافین تراپی در بهبود وضعیت پوست است.

 

پارفین تراپی، پوست، آرامش، جوانسازی، لایه برداری، اسکراب

 

این ماده بی نظیر نوعی نرم کننده طبیعی است که پوست را منعطف و لطیف می کند. استفاده از پارافین رطوبت بی اندازه ای در پوست ایجاد می کند که تا مدت ها بعد هم در پوست باقی می ماند. همچنین پارافین می تواند منافذ پوستی را باز کرده و سلول های مرده پوست را هم از بین ببرد.  هم نقش مهمی ایفا می‌کند و پوست را شاداب‌تر و یک‌دست‌تر نشان می‌دهد.

 

 

فواید پارافین تراپی

پسندیدم 2

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

باسلام من مدت ۸ سال است حساسیت پوستی شدید باخارش کل بدن و خشکی پوست این مدت به پزشکان زیادی در شهرهای مختلف مراجعه کردم همه گفتن یک حساسیت عصبی بنام کهیر میباشد دیگه واقعأ خسته شدم با هوای گرم شدیدتر هم میشود دیگه قرص هم جواب گو نیست فقط باخوردن قرص چند ساعتی خواب میروم آخرین قرصی که استفاده میکنم لوراتادین ۱۰ شبی دو عدد میباشد اول اگه راهنمایی کنید بسیار سپاسگزار میشم درمورد پارافین تراپی هم برای من مناسب هست پوست بسیار خشکی هم دارم این مدت هم پوست دست و صورتم بسیارنازک شده ؟؟؟

مدیریت وب سایت پسندیدم 1

دوست خوبم سلام. روز به خیر. از اینکه مشکل خودتون رو با ما در میون گذاشتید بسیار ممنونیم. درباره کهیر با منشا استرس قطعا مشکل شما به کمک داروی ضد حساسیت درمان نمی شه و این کار فقط به طور مقطعی حال شما رو بهتر می کنه. در نتیجه قبل از هرچیز شما باید با مشورت پزشک متخصص برای منشا کهیر اقدام کنید. درباره پارفین تراپی هم اگر کهیر فعال دارید، بهتر است این کار را انجام ندهید. مگر آن که از پزشک متخصص پوست اجازه بگیرید.

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

سلام برشما ازراهنمایی شما بسیار سپاس گزارم موفق باشید

مدیریت وب سایت پسندیدم 1

سلامت و شاد باشید دوست خوبم

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام