هرچه باید درباره ریمل بدانیم
هرچه باید درباره ریمل بدانیم

هرچه باید درباره ریمل بدانیم

انواع ریمل را بشناسید و بدانید با ریمل و مژه هایتان چه طور رفتار کنید.

درباره تصمیم کوتاهی مو دقت کنید

درباره تصمیم کوتاهی مو دقت کنید

هر آنچه باید قبل از کوتاه شدن موهایتان بدانید را در یک مطلب بخوانید.

هرچه باید درباره ریمل بدانیم

یکی از مهم ترین بخش های آرایش استفاده از ریمل برای داشتن مژه های پرتر و چشمان زیباتر است. با این حال استفاده از این وسیله آرایشی آن قدرها هم کار ساده ای به نظر نمی آید. چون وقتی وارد یک فروشگاه می شوید با انواع مختلفی از ریمل رو به رو شده و گیج و ویج فکر می کنید کدام اینها به درد من می خورد! قبلأ فقط یک رنگ مشكی برای ریمل ها وجود داشت و کار آرایش کردن با آنها بسیار ساده به نظر می رسید؛ چون وظیفه ریمل ها فقط پر رنگ کردن مژه بود؛ اما بعدها رنگ ها و مدل های متفاوتی به بازار آمدند.

 

آرایش ، خط چشم ، مژه ، برس ریمل، ریمل های رنگی ، ریمل ضد آب ، تاریخ مصرف

 

انواع ریمل را بشناسید

استفاده درست از ریمل در درجه اول به انتخاب درست آن ارتباط دارد. برای اینکه بتوانید ریمل مناسب خود را پیدا کنید، باید انواع آن را بشناسید. ریمل های حجم دهنده بیشتر برای کسانی مناسب است که مژه های کم پشت و بی حالت دارند. اگر می خواهید مژه های شما پر شود، می توانید نوع حجم دهنده آن را انتخاب کنید. ریمل بلند کننده برای افرادی که مژه های کوچکی دارند، انتخاب بسیار مناسبی است. این ریمل ها مژه ها را می پوشانند و به آسانی باعث بلندتر دیده شدن آن ها می شوند. ریمل فر کننده مناسب خانم هایی است که مژه های کم و بی حالتی دارند. این ریمل ها شکل و فرم متفاوت و زیبایی مژه ها می دهند. ریمل های ضدآب معمولاً در شرایطی آب و هوایی مرطوب، وقت استفاده از استخر یا برای مهمانی های شب استفاده می شود. البته اگر شما بسیار نگران تعریق و ریزش رنگ ریمل باشید هم می توانید از این نوع ریمل استفاده کنید.

 

 

ریمل زدن صحیح را یاد بگیرید

بهترین زمان برای استفاده از ریمل وقتی است که تمام آرایش چشم را انجام داده باشید. یعنی پس از زیرسازی، کشیدن خط چشم، فرمژه زدن و استفاده از سایه تازه به سراغ ریمل می رویم. سرتان را روبه روی آینه کمی بالا بگیرید و نگاه خود را پایین بیاندازید. در این حالت می توانید مژه ها را از ریشه تا نوک با برس ریمل نقاشی کنید. از مژه‌های پلک بالا شروع کنید. برس را از انتهای داخلی به سمت لبه‌های بیرونی مژه‌ها بکشید. در حالی که این کار را می‌کنید سعی کنید با حرکات دورانی مژه‌های خود را به سمت بالا هدایت کنید. این کار باید با حوصله انجام شود. در تمام مدت کار سعی کنید نگاهتان به سمت پایین باشد تا نتیجه بهتری بگیرید. اگر دوست دارید مژه های شما پر به نظر برسد، باید این کار را چند بار پشت سر هم تکرار کنید. فقط حواستان باشد که اگر در استفاده از ریمل زیاده روی کنید، مژه ها به هم می چسبند و حالت خوبی نخواهند داشت. همیشه برس کشیدن مژه باید به سمت بالا و خارج باشد. پس از اتمام کار ریمل زدن باید اجازه دهید تا ریمل از حالت خیسی خارج شده و کاملا خشک شود. اگر از ریمل های رنگی استفاده می کنید دقت داشته باشید که تمام را به طور کامل پوشش داده باشید تا رنگ یکدستی روی مژه هایتان قرار بگیرد. در انتهای کار و قبل از خشک شدن ریمل شما می‌توانید از شانه مژه برای جلوگیری از چسبندگی مژه ها به هم استفاده کنید.

نکات مهم درباره استفاده از ریمل

پسندیدم 1

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام