درباره اکستنشن مژه
درباره اکستنشن مژه

درباره اکستنشن مژه

همه آنچه باید درباره اکستنشن مژه ها بدانید...

همه چیز درباره تراپی و احیای مو

همه چیز درباره تراپی و احیای مو

موهای شما سالم و سرحالند یا کج و آسیب دیده؟! اصلا از تراپی و احیای مو خبر دارید؟! حسرت موهای براق در تبلیغات تلویزیونی را فراموش کنید.

درباره اکستنشن مژه

زنان برای داشتن چهره دلخواهشان، همیشه در پی کسب اطلاعات تازه درباره آرایش صورت هستند. میان حجم انبوهی از کارهای آرایشی، اکستنشن مژه یکی از جذاب ترین کارها برای عاشقان مژه های بلند و پرپشت است. چراکه مژه های ضخیم و پُر از چیزهایی است که تقریبا همه مایل به داشتن آن هستند و اکستنشن مژه این کار را برای شما انجام می دهد.

اکستنشن کردن مژه یعنی آرایشگر تارهایی از ترکیبات مصنوعی (از جنس مو) را با ظرافت میان مژه های شما  قرار می دهند. در این روش مژه اضافه (تک به تک یا 3D) فقط روی پلک بالا و با چسبی مخصوص نصب می شود؛ به همین خاطر است که در روش اکستنشن مژه دیگر نیازی به استفاده از مژه های مصنوعی یا آرایش زیاد چشم ها نیست. هنر اکستنشن مژه کاری تازه و نو است که می تواند به زیبایی چشم شما کمک زیادی کند. عمر اکستنشن مژه معمولا بین ۲ تا ۴ هفته است و بعد از آن شما نیاز به ترمیم مژه دارید. یادتان باشد میان اکستنشن و کاشت مژه تفاوت هایی وجود دارد. اکستنشن مژه با موهای کاملا طبیعی به صورت شش ماهه انجام می شود و هر دو هفته یک بار نیاز به ترمیم دارد. اما کاشت مژه همان پیوند پیاز مژه است که توسط پزشک انجام می شود و به دلیل نزدیکی مژه به چشم کاری بسیار حساس است.

 

ریموو مژه ، فر مژه ، مژه مصنوعی ، کاشت مژه ،ریمل ، مژه های مصنوعی،

 

مثل همیشه کار را به کاردان بسپارید

برای انجام کامل اکستنشن مژه، شما حدودا دو ساعت زمان نیاز دارید. انواع زیادی از اکستنشن مژه در بازار وجود دارد که شما می توانید برای خودتان تهیه کنید. اما برای دریافت بهترین نتیجه باید کار را به دست یک متخصص اکستنشن کار بسپارید؛ چون یک فرد متخصص با شناخت و تجربه ای که دارد می تواند بهترین حالت قرار گیری مژه ها را برای شما انتخاب کند. در عین حال استفاده از چسب اکستنشن هم کاری بسیار تخصصی است و اگر از آن درست استفاده نکنید، ممکن است به مژه های خودتان آسیب بزند.

 

 

باید و نبایدهایی برای اکستنشن مژه

پسندیدم 1

منو خانه وارد شوید ثبت نام