اولاپلکس چیست؟!
اولاپلکس چیست؟!

اولاپلکس چیست؟!

اگر همیشه به دنبال یک راه حل مطمئن برای جلوگیری از آسیب مو بوده اید و موهای روشن هم دوست دارید، اولاپلکس به کارتان می آید.

نویسندگی به سبک اوریانا فالاچی

نویسندگی به سبک اوریانا فالاچی

اوریانا فالاچی را همه دنیا به مصاحبه های جنجالی اش می شناسند ولی برای زنان او نویسنده کتاب « نامه به کودکی که هرگز متولد نشد» است.

اولاپلکس چیست؟!

اولاپکس مو یکی از روش های بسیار جدید برای تقویت موهای آسیب دیده است. این روش اولین بار توسط Dean Christal  کشف شد. او همراه دو نفر از همکارانش (دکتر اریک بریسلی و دکتر کریگ هوگر) به فرمولی دست پیدا کرد که برای اولین بار می توانست مدعی شود توانایی ترمیم موهای آسیب دیده را دارد. ادامه فعالیت در این زمینه محصولاتی را به بازار فرستاد که دیگر فقط برای ترمیم موهای آسیب دیده نبودند، بلکه می شد از آنها برای روشن کردن مو در بی خطر ترین حالت ممکن هم استفاده کرد. درواقع مواد اولاپلکس هنگام رنگ کردن و روشن کردن مو هم از آسیب دیدن موها جلوگیری می کند و هم سبب ترمیم آسیب دیدگی های قبلی مو می شود.

 

 

سرم مو ، رنگ مو ، لایت مو ، رنگ مو بلوندی ، نرم کننده ، اولاپلکس ، آرایشگاه اینترنتی کلون ، Olaplex

راستش را بخواهید بدانید، مواد اولاپلکس حاوی مولکول هایی است که بافتِ آسیب دیده مو را ترمیم و تقویت می کند و در نتیجه سبب می شود شما موهایی با تارهای ضخیم تر و سالم تر داشته باشید. شاید به همین خاطر است که اولاپلکس را معجزه رنگ مو می دانند. چون به کمک آن می توان هر جور مویی را به روشن ترین رنگ ممکن (رنگ پایه) رساند. شاید باورتان نشود ولی استفاده از اولاپلکس برای موهای ضعیف، مشکی و شرابی که با هیچ جور دکلره ای حالشان خوب نمی شود هم کارایی دارد. البته این را بدانید که روشن کردن مو تنها با استفاده از مواد اولاپلکس صورت نمی گیرد و آرایشگر شما این مواد را با مواد رنگ و دکلره ترکیب می کند. بنابراین انتخاب مواد دکلره و رنگ هم بسیار مهم است.

 

 

یادتان باشد استفاده از اولاپلکس به معنی این نیست که دکلره کردن همیشه آسیب زننده است یا موهای شما را خراب می کند؛ دکلره مو اگر توسط متخصص و با مواد درجه یک انجام شود هیچ آسیبی به مو وارد نمی کند. اما اولاپلکس ماده ای است که می توان به وسیله آن از آسیب پیوند سلول های مو جلوگیری کرد. بنابراین اگر شما هم از آن دسته زنانی هستید که به موهایتان خیلی اهمیت می دهید و سلامت آنها برایتان اهمیت دارد، حتما رنگ موی بلوندی یا لایت را با اولاپلکس تجربه کنید. این را هم بدانید که اولاپلکس ریمووِر رنگ نیست، کراتین نیست و دکلره هم نیست. اولاپلکس اولاپلکس است. این یعنی فرمولی منحصر به خودش دارد که با هیچ پلکس دیگری مقایسه نمی شود مواد اولاپلکس فاقد سیلیکون، سولفات، آلدئید، فتالات و DEA است و در ساختار شیمیایی آن هیچ روغنی هم وجود ندارد.

 

 

این محصول روی تمامی موها از هر نژادی ازمایش شده است. بنابراین چه نژاد آسیایی داشته باشید یا  قفقازی، چه آفریقایی و چه اروپایی می توانید به راحتی بلوندی یا لایت مو را با اولاپلکس تجربه کنید.  مواد Olaplex در سه مدل تولید شده است که نوع سوم آن مخصوص استفاده در منزل و برای تقویت موست اما  نوع اول و دوم آن در رنگ یا مواد دکلره ترکیب می شود و استفاده از آن فقط باید توسط آرایشگر متخصص صورت گیرد. محصول شماره یک دارای بالاترین غلظت بوده و توسط آرایشگر متخصص با رنگ موی شما ترکیب می شود. این ماده با گذشت زمان اندکی به موها نفوذ کرده و از آسیب احتمالی آنها جلوگیری می کند. در عین حال موهای آسیب دیده قبلی شما را هم مجددا بازسازی خواهد کرد. پکیج شماره دو آن توسط آرایشگر شما و بعد از پایان رنگ کردن مو استفاده می شود. و پکیج شماره سه برای تکمیل کار مخصوص استفاده شما در منزل است که می توانید طریقه استفاده آن را از آرایشگر کلون سوال کنید. بعد از استفاده از Olaplex موهایتان را کاملا با شامپو بشویید و از یک نرم کننده معمولی استفاده کنید. چون این ماده مرطوب کننده یا سرم موی بعد از حمام نیست، شما می توانید از سرم های همیشگی تان استفاده کنید.

 

برای ثبت سفارش رنگ موی لایت در آرایشگاه زنانه اینترنتی کلون به مسیر صفحه اصلی، مو، رنگ مو، لایت مو بروید.

پسندیدم 6

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

به به بسيار عالي شما واقعا ارايشگاه اينترنتي كلون بينهايت در كارتون خبره هستيد

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

من هر وقت بخوام موهام رنگ بکنم حتما از خدمات آرایشگاه اینترنتی کلون استفاده میکنم

مدیریت وب سایت پسندیدم 0

لذت سفارش در خونه خودتون را ببرید.

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

چه جالب خیلی خوب بود ممنون

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

از پیشنهاد تون آاریشگاه اینترنتی کلون برای باز سازی مو اولاپلکس استقبال منمایم ممنون

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

از پیشناد تون آاریشگاه اینترنتی کلون برای باز سازی مو اولاپلکس استقبال منمایم ممنون

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

خيلي خوبه كه اينطوري هميشه مي تونيم موهامون و بلوند كنيم 👌👌👌👌كلون مرسي كه هميشه مطالب بروز مي ذاري

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

من فکر می کنم خانم هایی که زیاد از رنگ مو استفاده می کنن حتما باید به ترمیم موهاشون اهمیت بدن

منو خانه وارد شوید ثبت نام