لیفت و لمینت ابرو چیست؟!

لیفت و لمینت ابرو چیست؟!

زمان مطالعه: 15 دقیقه

تاریخ انتشار: 1398 خرداد


لیفت و لمینت ابرو چیست؟!

حالت ابروها، آن دسته موهای باریک و کوتاهی که سایه بان چشم های ما هستند، یکی از مهم ترین عوامل زیبایی در صورت محسوب می شود. قدیم ترها را به یاد می آورید؟! به عکس های نوجوانی مادرها دقت کنید! ابروهای نازک، هلالی اما دُم دار و بلند! مد آن روزها این شکلی بود. بعدها ابروهای زاویه دار مد شدند، گاهی هم ابروهای حسابی کلفت و پُر. اما این روزها ابروهای آشفته و به اصطلاح هالیوودی از همه بیشتر طرفدار دارد و لیفت ابرو یکی از راه های رسیدن به چنین ابروهایی است.

 

لیفت و لمینت ابرو

 

لیفت و لمینت ابرو یک روش نوین برای حالت دادن به ابروهاست. این کار ابروها را به سمت بالا برده، آنها را  پر پشت تر و تیره تر نشان می دهد و در عین حال با تقویت تارهای ابروها آنها را زخیم تر می کند. راستش را بخواهید کار لیفت ابرو چون با ویتامینه هم همراه است باعث مقاوم تر شدن تارهای ابرو می شود. اگر به عکس های لیفت ابرو نگاه کنید، متوجه می شوید که نتیجه یک لیفت و لمینت ابرو، صورتی هالیوودی با ابروهای هاشوری است.

 

لیفت و لمینت ابرو مناسب چه افرادی است؟!

 

لیفت و لمینت ابرو مناسب چه افرادی است؟!

راستش را بخواهید در حالت کلی می توان گفت که لیفت ابرو با مواد برای همه زنانی که زیبایی طبیعی را دوست دارند مناسب است. اما افرادی که جهت تارهای ابرویشان به سمت پایین است، چشم های افتاده ای دارند یا فاصله میان ابرو و چشمشان کم است در اولویت هستند. پس اگر شما هم از دسته زنانی باشید که مرتب به ابروهایتان ژل و ریمل ابرو می زنید، بهتر است لیفت ابرو را تجربه کنید. در لیفت ابرو با مواد بر خلاف لیفت ابرو با جراحی که با پوست کار دارد، تمام حواس آرایشگر جمع ابروهای شماست. راستش را بخواهید این روش کاملا بی خطر است و تاثیر مادام العمری ندارد. از طرفی فردای روزی که لیفت ابرو با مواد را انجام دادید، به راحتی می توانید دوش بگیرید یا به استخر بروید. دوام کار لیفت و لمینت ابروها بین یک ماه تا ۴۵ روز است و این مساله بستگی به رشد ابروهای شما دارد. به یاد داشته باشید که چون در مراحل لیفت ابرو آرایشگر از چسب لاتکس استفاده می کند، بعد از اتمام کار شما باید ۲۴ ساعت ابروهایتان را از آب و خیسی دور نگه دارید؛ ولی بعد از آن این ابروها نیازی به مراقبت ندارند. بعد از ۲۴ ساعت اول که ابروهایتان را شستید تازه تارهای آن از هم جدا می شوند و نتیجه کار را می بینید.

 

همه آنچه باید درباره لیفت ابرو بدانید:

 

همه آنچه باید درباره لیفت ابرو بدانید:

  • مواد لیفت ابرو از کراتین تشکیل شده است و در این روش هیچ خبری از تزریق، جراحی یا کاشت مو نیست. در واقع لیفت ابرو با مواد کراتینه طبیعی ترین و کم هزینه ترین روش برای تغییر مدل ابروهای شماست که به تقویت آنها هم کمک می کند.
  • لیفت و لمینت ابروها با مواد نه تنها باعث ریزش ابرو نمی شود، بلکه به رشد آنها هم کمک می کند. از طرفی مواد لیفت ابرو شبیه مواد بوتاکس مژه است که می تواند تارهای مو را تقویت کند.
  • ليفت عمل تغيير حالت و بالا بردن تارهای ابروست و لمينت روش كراتينه، رنگ کردن و تقويت آنها. لمینت کردن یک پروسه گیاهی به کمک کراتینه است. یعنی مواد لمینت دارای پیگمنت های رنگی هستند که روی ابرو قرار می گیرند و ضخامت آن را بیشتر خواهد کرد.
  • مواد لیفت ابرو با لیفت مژه تفاوتی ندارد؛ فقط روش کار متفاوت است.
  • یادتان باشد هاشور ابرو با لیفت آن کاملا جدا هستند. در لیفت آرایشگر فقط با موهای ابروی شما سر و کار دارد در حالی که هنگام هاشور ابرو از روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ استفاده می شود.

برای ثبت سفارش لیفت و لمینت ابرو در آرایشگاه اینترنتی کلون و تجربه لذت آن در خانه خودتان، کلیک کنید.