مواد سالاد پوست شما را دوست دارد
مواد سالاد پوست شما را دوست دارد

مواد سالاد پوست شما را دوست دارد

می دانید برای داشتن پوست زیبا باید چه سبزیجاتی استفاده کنیم؟! محتویات سالاد روزانه که در خانه همه ما وجود دارد، پوست را زیبا می کند.

روند انتخاب آرایشگران در کلون

روند انتخاب آرایشگران در کلون

اگر دوست دارید بدانید آرایشگران کلون چه طور انتخاب می شوند و چرا می توانید از حضور آنها در خانه خود خیال راحتی داشته باشید، این مطلب را بخوانید.

مواد سالاد پوست شما را دوست دارد

گذر عمر، آلودگی های مختلف محیطی، آسیب هایی که نور خورشید برای ما دارد و بسیاری از عوامل دیگر تمام تلاششان را می کنند تا سلامت و زیبایی بدن ما را به خطر بیاندازند. یکی از مهم ترین راه ها برای داشتن پوست و موی زیبا و ناخن های سالم تغذیه مناسب است. در این مطلب شما را با معجزات طبیعت آشنا می کنیم. از آن دست معجزات که زندگی سالم را برای شما شیرین می کند.

گوجه فرنگی دوست داشتنی

گوجه فرنگی این روزها به راحتی در هر مغازه میوه فروشی قابل دسترس است. این میوه می تواند مشکلات پوستی را هم به شکل درونی و هم سطحی برطرف کند. گوجه فرنگی سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان های فراوانی است که پوست را پاک سازی می کند. همچنین این میوه قرمز رنگ خواص ضد عفونی کننده و روشن کننده هم برای پوست دارد. گوجه فرنگی جوش‌های سر سیاه را از روی پوست بر می دارد و می تواند لایه‌ی سطحی پوست را کاملا تمییز کند. این میوه ضد التهاب است و برای درمان زخم های پوستی و سوختگی‌های سطحی هم اثر دارد. این میوه اسیدی، هنگامی که به صورت پوره در بیاید ماسکی مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط است و نه تنها برای سلامت بدن بسیار مفید است بلکه برای درخشش و سلامت پوست هم کاملا اثر دارد.

خیار خوش عطر و بو

خیار میوه ای است که در همه خانه ها و یخچال ها پیدا می شود. شاید نیاز به توضیح نداشته باشد که این میوه خواص مرطوب کنندگی بسیار خوبی برای پوست دارد. خیار که 95 درصد آن از آب تشکیل شده است و زمانی که به عنوان یک ماسک از آن استفاده کنید می توانید به سادگی لایه سطحی پوستتان را همیشه مرطوب نگه دارید. علاوه بر این ها این میوه پوست را صاف و شاداب می‌کند. جالب است بدانید رایحه خیار خواص آرامش بخش دارد و وقتی از ماسک آن برای پوست استفاده می کنید با استشمام عطر آن روحیه ارام تری هم پیدا می کنید. یادتان باشد این میوه برای همه پوست ها (چرب، خشک و مختلط) مناسب است.

هویج، نارنجی خوش رنگ

هویج یکی از سبزیجات ضد پیری است که خواص بی نظیرش را برای سلامت چشم همیشه شنیده ایم. این خاصیت به دلیل وجود مقدار زیادی ویتامین A در هویج است. این ویتامین برای پوست هم بسیار لازم است. هویج ضدالتهاب هم هست و می تواند چین و چروک‌ها را کاهش روی سطح پوست کاهش بدهد. با عفونت های پوستی هم مقابله می کند. این نارنجی خوش رنگ به عنوان گیاهی ضد سموم هم در بدن شما عمل می کند. این میوه برای همه پوست ها (چرب، خشک و مختلط) مناسب است.

کاهوی سبز نازنین

شما می توانید با استفاده روزانه از کاهو در رژیم غذاییتان به طور طبیعی پوستتان را جوان سازی کنید. کاهو سرشار از ویتامین‌های A ،B و C و آهن، کلسیم، منیزیم، منگنز، روی، سدیم و مس است. منگنز و روی، از سفید شدن و ریزش مو هم جلوگیری می کنند و برای شادابی پوست بسیار مفید هستند. در عین حال این برگ های سبز کاهو خاصیت خنک کنندگی هم دارند و برای آفتاب سوختگی مفید است. کاهو می تواند التهاب های پوستی را کاهش بدهد. پوره برگ کاهو به رفع جوش صورت هم کمک می کند و پوست را نرم و لطیف می کند. این سبزی تازه برای افرادی که پوست های خشک دارند یک معجزه طبیعی محصوب می شود.

 

جوان سازی ، چین و چروک ، آنتی اکسیدان ، ضد التهاب ، پوست ، رفع جوش

پسندیدم 1

منو خانه وارد شوید ثبت نام