درباره روغن جوجوبا بیشتر بدانید
درباره روغن جوجوبا بیشتر بدانید

درباره روغن جوجوبا بیشتر بدانید

گیاه جوجوبا در ایران کشت نمی شود اما خوشبختانه روغن صاف این گیاه را می توانید از اولین عطاری نزدیک منزلتان تهیه و پوستتان را زیبا کنید.

رنگ مو ساده در منزل

رنگ مو ساده در منزل

رنگ مو ساده همیشه و در هر مناسبتی زیبا و شیک به نظر می‌رسد اما نه همه ی رنگ موهای ساده، پس پیشنهاد می‌کنیم از متخصصان 100% حرفه ای این حوزه و خدمات رنگ مو ساده در منزل و دکوپاژ کلون استفاده کنید.

درباره روغن جوجوبا بیشتر بدانید

احتمالا وقتی برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، پیشخوان فروشگاه ها را نگاه می کردید، اسم «جوجوبا» به گوشتان خورده است. جوجوبا یک گیاه روغنی و دانه دار است که به طور طبیعی در جنگل های مکزیک دیده می شود. گرچه این گیاه در مناطق مختلف دنیا به صورت گلخانه ای هم کشت می شود. از این ها که بگذریم جوجوبا یکی از بهترین گیاهان شناخته شده برای پوست، مو و ناخن محسوب می شود. باور کنید یا نه 50 درصد وزن یک دانه جوجوبا از روغن تشکیل شده است.

 

 مرطوب کننده ، اپیلاسیون ، پدیکور ، لوازم آرایشی ، آنتی اکسیدان ، نرم کننده ، جوجوبا ، روغن جوجوبا

 

معجزه روغن جوجوبا برای پوست  

استفاده مداوم از روغن جوجوبا روی پوست صورت، خشکی پوست را به طور کامل از بین می برد. این روغن علاوه بر این که می تواند چربی مناسبی به سطح پوست تزریق کند، قابلیت آن را دارد که آبرسانی مناسبی هم برای صورت شما انجام دهد. روغن جوجوبا حاوی مقادیر بسیار زیادی سرامید است. سرامید وظیفه ابرسانی به پوست را به تنهایی به عهده می گیرد. در نتیجه وقتی از این روغن استفاده می کنید، پوستتان نرم و لطیف می شود. از سمتی چون این روغن به سرعت روی پوست شما جذب می شود، می تواند به جای یک کرم مرطوب کننده قبل از آرایش روزانه هم استفاده شود. در عین حال جوجوبا یک محافظ واقعی هم هست یعنی کمک می کند گرد و غبار به منافذ پوست شما وارد نشود.

باور کنید یا نه در میان انواع اگزما چندین نوع آن تنها و تنها با روغن جوجوبا آرام می گیرد و خواص ضد التهابی روغن جوجوبا به کاهش قرمزی ناشی از اگزما کمک می کند و خارش و خشکی آن را از بین می برد. بنابراین اگر دچار نوعی از اگزما هستید که درمان نمی شود، حتما از روغن جوجوبا کمک بگیرید. این روغن علاوه بر کمک به از بین بردن آلودگی های پوست، ترشح چربی را در سطح پوست تنظیم می کند. بنابراین اگر پوست چربی داشته باشید که مرتب دچار جوش می شود، می توانید از روغن جوجوبا برای ترشح مناسب چربی استفاده کنید. برای این کار ابتدا صورتتان را بشویید و خشک کنید. بعد چند قطره روغن جوجوبا را روی پوست صورت و گردنتان بمالید و کمی ماساژ دهید تا جذب شود. این روش در از بین بردن چین و چروک های پوست هم بسیار مفید است.

ویتامین E موجود در روغن جوجوبا علاوه بر مرطوب کردن پوست، قابلیت از بین بردن رادیکال های آزاد را هم دارد. اسید لینولئیک و آنتی اکسیدان های موجود در روغن جوجوبا در کنار ویتامین E به بازسازی سلول های پوستی کمک می کند. اگر از این روغن به همراه شست و شودهنده صورت یا یک کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید، بسیار موثر خواهد بود. این روغن را می توان برای پاک کردن آرایش در شب هم استفاده کرد. یعنی به جای استفاده از شیرپاک کن مقداری پنبه را به روغن جوجوبا آغشته کنید و با آن صورتتان را تمیز کنید. فقط مراقب باشید که روغن جوجوبا نباید وارد چشم های شما بشود.

دیگر الطاف روغن جوجوبا:

 

 

پسندیدم 5

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

بااینهمه همه خاصیت از این روغن اگر بتوانیم اصلش روازعطاریها پیداکنیم خوبه

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

خیلی جالب بود. استفاده کردم از مطلب قشنگتون

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

رو غن جوجويا رو ارايشگاه اينترنتي كلون بما معرفي كردين استفاده ميكنم ممنون

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

بسیار عالی👌

کاربر مهمان پسندیدم 2 | پاسخ

خیلی عالیبود از مطالب شما همیشه لذت میبرم

کاربر مهمان پسندیدم 2 | پاسخ

من از همين مطلب شما ايده گرفتم و الان چند ماه ار اين روغن استفاده مي كنم اگزما دستام كاملا خوب شده

مدیریت وب سایت پسندیدم 1

بسیار عالی

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

خيلي ممنون تا به حال اطلاعاتي از اين رو غن شگقت انگيز نشنيده بودم

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

بسیار عالی بود با آرزوی موفقیت روز افزون در تمامی مراحل مختلف کار و زندگی

منو خانه وارد شوید ثبت نام