ماسک هایی برای سلامت پوست دست
ماسک هایی برای سلامت پوست دست

ماسک هایی برای سلامت پوست دست

مراقبت از پوست دست همان اندازه اهمیت دارد که رسیدگی به پوست صورت. در این مطلب با روش های مراقبت از پوست دستتان آشنا می شوید.

صدف بودن از «مسائلی» تا «بیوتی»

صدف بودن از «مسائلی» تا «بیوتی»

می گویند صدف بیوتی از آن دست بلاگرهاست که همه دخترها دوست دارند جای او باشند. صدف بیوتی بودن مروارید لازم دارد. مروارید درشتی که در قلبتان بدرخشد.

ماسک هایی برای سلامت پوست دست

همیشه و همه جا صحبت از این است که باید به پوست صورتتان برسید و هزار جور وسواس است که ما برای سالم نگه داشتن پوست صورتمان به خرج می دهیم. ولی هیچ فکر کرده اید که دست های شما به غیر از مانیکور و کاشت ناخن، به پوستی سالم و جوان احتیاج دارد؟! اگر دوست دارید دست های سالم داشته باشید، این مطلب را بخوانید و از ماسک های ویژه برای دست استفاده کنید.

ماسک ضد چروک برای پوست دست

نصف یک قاشق سوپ خوری آب لیموی تازه را روی یک قاشق سوپ خوری شکر ریخته و آنها را مخلوط کنید. این مخلوط را به صورت دورانی روی پوست دست هایتان بمالید و حدود بیست دقیقه صبر کنید. پس از این مدت دستتان را با آب بشویید و یک کرم مرطوب کننده به آن بزنید. آبلیمو به دلیل اسیدی بودن می تواند به روشن شدن پوست دستتان هم کمک کند. شکر اما از بروز چین و چروک روی پوستتان جلوگیری می کند. ویتامین C موجود در آبلیمو خشکی و ظاهر ناسالمی که روی دستتان ایجاد شده بود را از بین می برد. این ماسک را با ترکیب آب آناناس طبیعی و شکر هم می توانید برای خودتان تهیه کنید. اگر پوست بسیار خشک یا حساسی دارید، از این ماسک به همراه یک قاشق چای خوری روغن زیتون استفاده کنید.

ماسک جوانسازی برای پوست دست

تا امروز از درمان پارافین برای پوست چیزی شنیده اید؟! پارافین ماده ای است که هم به فکر زیبایی پوست شماست و هم درمان مشکلات آن. استفاده از پارافین برای پوست دست منافذ پوست را باز می کند و سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد. این ماده باعث لطیف و نرم شدن پوست دست شده و رطوبت خوبی به پوستتان می رساند. برای پارافین تراپی دست، شما نیازمند کمک گرفتن از یک متخصص مانیکور هستید؛ چون انجام این کار به تنهایی ممکن نیست. یادتان باشد پارافین تراپی دست برای درمان پوسته پوسته شدن و ترک خوردگی پوست خشک معجزه می کند و همین مساله پوست شما را جوان و خوش حالت نگه می دارد.  

ماسک روشن کننده برای پوست دست

گاهی آفتاب خوردگی و استفاده نکردن از دستکش باعث می شود پوست دست شما تغییر رنگ بدهد. پیش خودتان فکر می کنید: «چه قدر پوستم کدر شده!». برای جلوه دادن به دست و روشن کردن پوست آن ماسک های مختلفی توصیه شده است. ماسک روشن کننده شیر و پوست پرتقال یکی از آنهاست که تهیه کردنش خیلی آسان است. پوست پرتقال ویتامین ث دارد و هر چیزی که این ویتامین را در دل خودش داشته باشد به روشن سازی پوست کمک می کند. پوست پرتقالی که نوش جان کرده اید را جلوی آفتاب خشک کنید. بعد آن را به صورت یک پودر نرم در بیاورید. پودر پوست پرتقال را با یک قاشق غذاخوری شیر تازه مخلوط کنید و خمیری که به دست می آید را روی پوست دستتان بگذارید.

نکاتی برای مراقبت از پوست دست

 

 پاکسازی ، مانیکور ، کاشت ناخن ، جوان سازی ، سلامت پوست ، آبلیمو ، پوست دست

 

پسندیدم 0

منو خانه وارد شوید ثبت نام