برس های شست و شوی صورت را می شناسید؟
برس های شست و شوی صورت را می شناسید؟

برس های شست و شوی صورت را می شناسید؟

هیچ می دانید چه طور باید از برس های شست و شوی صورت استفاده کرد؟!

آرایش مناسب برای عکاسی

آرایش مناسب برای عکاسی

قصد دارید به آتلیه عکاسی بروید و گیج شده اید که چه طور آریش کنید! این مشکل شما تنها نیست. قدم به قدم با ما همراه شوید تا عکس بهتری رقم بزنید.

برس های شست و شوی صورت را می شناسید؟

شاید فکر کنید برس های جدید برای شست و شوی صورت یک نوآوری جدید است. درست است که مدل های برقی آنها به تازگی وارد بازار آرایشی شده است اما  این وسیله پر طرفدار، از سال ها قبل مورد استفاده بوده است.  

تبلیغات این محصولات معتقد هستند که با استفاده از این وسیله می توان پوست صورت را به صورت عمقی پاکسازی کرد. این مساله هم درست است و هم غلط. درست به دلیل اینکه استفاده از این برس ها بسیار بیشتر از پدپاک کننده یا شست و شوی معمولی صورت را پاک می کند. یعنی برای شست و شوی روزانه بسیار مفید هستند و با افزایش گردش خون پوست را لطیف هم می کنند. چون به طور روزانه پوست شما را پاک می کنند، موفقیت بیشتری هم در درمان جوش ها دارند. اما غلط بودن جمله به این دلیل است که برای پاکسازی عمقی پوست شما نیازمند ماساژ پاکسازی(جوان سازی) آن هم در فواصل زمانی مرتب هستید.

برس های شست و شوی پوست صورت انواع مختلفی دارند. بنابراین کارایی آنها هم متفاوت است. ساده ترین مدل آنها برس های دستی هستند. یک برس گرد یا بیضی شکل با دسته پلاستیکی که شما می توانید با استفاده از شوینده مخصوص پوست خودتان آن را با حرکات دورانی روی پوستتان حرکت دهید. اما برس های برقی و چرخشی حرکات دورانی را خود به خود انجام می دهند و دیگر نیازی به چرخش دست هنگام استفاده از آنها نیست. بعضی برس های برقی هم هستند که ویبره دارند و هنگام استفاده با حرکت چرخشی و لرزشی علاوه بر پاکسازی پوست جریان خون و حرکت آن را در صورت شما بهتر می کنند.

روش های متنوعی برای پاکسازی روزانه پوست وجود دارد اما اگر شما استفاده از برس را انتخاب کرده اید خوب است بدانید، منظور از پاکسازی در این نوع محصولات برداشتن پوست و سلول های مرده سطحی از روی پوست شما است. یعنی همان کاری که لیف های لایه بردار هم برای پوست انجام می دهند. به هر حال در کنار فوایدی که این برس ها دارند، اگر به درستی استفاده نشوند، ممکن است مشکلات پوستی برای شما ایجاد کنند. استفاده نادرست از برس ها گاهی باعث سرخی، التهاب و خراشیدگی می شوند. از طرفی استفاده بیش از اندازه این برس ها برای کسانی که پوست چرب دارند هم گاهی ممکن است ترشح سموم را افزایش دهد. بنابراین اگر پوست چربی دارید، حتما قبل از خرید چنین محصولی با پزشک متخصصتان مشورت کنید.

برس‌های شست و شوی صورت مناسب تمام افراد با هر نوع پوستی نیستند. به همین خاطر توصیه ما برای شما این است که اگر این نوع برس را دوست دارید، تنها هفته ای دو بار از آنها استفاده کید و کار پاکسازی عمقی پوستتان را به یک متخصص حرفه ای بسپارید.

 

جوان سازی - پوست چرب ، لایه برداری ، شست و شوی صورت ، پاکسازی عمقی ، گردش خون ، برس شست و شو

پسندیدم 0

منو خانه وارد شوید ثبت نام