همه چیز درباره کرم لایه بردار
همه چیز درباره کرم لایه بردار

همه چیز درباره کرم لایه بردار

کرم های لایه بردار را درست بشناسید و درست انتخاب کنید.

لیست خرید لوازم آرایش عروس و نکات مهم در مورد آن

لیست خرید لوازم آرایش عروس و نکات مهم در مورد آن

لیست کاملی از لوازم آرایشی عروس و مهم‌ترین نکاتی که هنگام انتخاب میکاپ باید به آن توجه کنید تا در روز عروسی چهره‌ای زیبا و خیره و کننده داشته باشید. پس از تمام شدن فرایند برنامه‌ریزی برای روز عروسی.

همه چیز درباره کرم لایه بردار

عنوان کرمِ لایه بردار، شما را هم می ترساند؟! اولین بار که این عبارت را شنیدید، پوستتان مور مور شد و فکر کردید با استفاده از این کرم پوستتان خراب می شود یا نه؟! نگران نباشید. کرم های لایه بردار بیشتر از آنچه به نظر می رسد با پوست شما دوست هستند. اگر پوستتان خشک و بی رطوبت شده، اگر فکر می کنید لطافت همیشگی را ندارد، اگر لک و کک و مک مهمان صورتتان شده یا دنبال روشن تر کردن آن هستید، باید به کرم های لایه بردار رو بیاورید. البته نه اینکه فکر کنید هر وقت مشکلی پوستی دارید باید از این نوع کرم استفاده کنید؛ لایه بردارها سلول های پوست شما را جوان و تازه می کنند.

اصلا می دانید چرا همیشه فکر می کنیم پوست مادربزرگ های قدیمی بسیار صاف و صیقلی ست؟! معجزه کیسه کشیدن در حمام های و اعتقاد آنها به این کار، یک لایه برداری همیشگی را برایشان به دنبال داشته است. هیچ می دانید کار کرم های لایه بردار چیست؟! راستش را بخواهید به فرآیندی که سلول های مرده را از روی سطح پوست بر می دارد، لایه برداری می گوییم. اغلبته کرم های لایه بردار تنها راه پیش روی ما نیست. گاهی شما نیازمند میکرونیدلینگ هم می شوید. اما به هر حال به دنبال هرجور لایه برداری پوست احساس ناراحتی خفیفی خواهید داشت و پوستتان کمی ملتهب می شود. می پرسید چرا؟! چون وقتی سلول های پوستی شکل می گیرند، به مرور روی سطح پوست خشک شده و می میرند. وقتی سلول های مرده روی سطح پوست قرار می گیرند، باعث می شوند که پوست شما ضخیم و کدر شود. تازه وقتی سنتان از سی هم عبور کند، سلول های مرده بیشتری روی پوستتان تجمع می کنند؛ چون قدرت پوست برای دفع این سلول های مرده با افزایش سن کمتر هم می شود. پس باید یک عامل خارجی مثل کرم لایه بردار به پوستتان کمک کند.

کرم لایه بردار را چگونه انتخاب کنیم؟!

اگر پوست شما خشک است، باید از لایه بردارهایی استفاده کنید که AHA دارند. درواقع پوست شما فقط نیازمند این است که از حضور سلول های مرده پاک شود. اگر پوستی مستعد جوش و آکنه دارید، لایه برداری برای پوست شما خیلی مهم و حیاتی است. چون چربی در پوست های این چنینی باعث بسته شدن منافذ پوست می شود. برای خرید کرم لایه بردار دقت کنید که نوع مخصوص پوست های جوش دار را انتخاب کنید. اگر هم پوستتان چرب است، باید به دنبال لایه بردارهایی باشید که BHA دارند؛ این اسید فقط مناسب پوست های چرب است و برای انواع دیگر ممکن است آسیب زا شود. پوست های نرمال یا مختلط می توانند از انواع اسکراب های ملایم موجود در داروخانه یا فروشگاه های زیبایی استفاده کنند.

قبل از استفاده از کرم لایه بردار :

لایه بردار ، میکرونیدلینگ ، پوست چرب ، جوش و آکنه ، منافذ پوست

پسندیدم 0

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام