رژ لب خوب بخرید!
رژ لب خوب بخرید!

رژ لب خوب بخرید!

شما همیشه مجبور هستید که یک رژ لب خوب تهیه کنید. اما چه طور؟!

همکاری با ما

همکاری با ما

کلون فرصت راه اندازی کسب و کار خانگی شما را برایتان فراهم کرده است. شما می توانید با تکیه بر تخصص خود به تیم اجرایی کلون بپیوندید.

رژ لب خوب بخرید!

یکی از لوازم آرایشی که در کیف و جیب همه خانم ها پیدا می شود، رژ لب است. با این حال بسیار ضروری است که شما بتوانید حتما یک رژ لب خوب و سالم تهیه کنید.

حتما تا امروز بارها شنیده اید که مهم ترین ویژگی یک رژ لب خوب، عدم وجود سرب در آن است. برای دانستن اینکه آیا رژ لب شما سرب دارد یا نه راه های زیادی وجود دارد. ابتدا کمی از رژ لب را روی پوست دستتان بمالید. سپس یک قطعه طلا (انگشتری که در دستتان است، گوشواره یا ...) بردارید و روی آن بکشید. اگر رنگ رژ لب به سمت سیاهی رفت، یعنی سرب دارد و در غیر این صورت می توانید از عدم وجود سرب در این ماده آرایشی لذت ببرید. در عین حال شما دیگر سالی دو کیلوگرم سرب میل نمی کنید!

 یک رژ لب خوب باید حاوی لوسیون و ویتامین های مختلف باشد. در رژ لب های مختلف، مواد شیمیایی و مواد طبیعی گوناگونی به کار رفته است که ممکن است برای شما حساسیت ایجاد کند. بنابریان سعی کنید قبل از خرید محتویات آن را بشناسید. برای انتخاب رنگ رژ لب باید حتما به رنگ پوستتان توجه کنید. خانم هایی که پوست تیره تری دارند، بهتر است از رژ های قرمز تیره و بنفش استفاده کنند. رژهای قهوه ای روشن و آجری برای خانم هایی مناسب است که رنگ پوست شان روشن است.

رژهای براق به دلیل خاصیت درخشندگی، بسیار طرفدار دارند. اما استفاده طولانی مدت از این نوع رژ برای سلامتی انسان خطر دارد. بلعیدن مواد شیمیایی رژ همراه غذا، سیستم گوارشی شما را ناراحت می کند. هرچند رژهای با کیفیت و طبیعی احتمال این مخاطرات را به صفر می رسانند. رژ لب را باید همیشه از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. آن دسته از فروشگاه هایی که مشتری بیشتری دارند، همیشه محصولات جدیدتری به شما عرضه می کنند. یادتان باشد هنگام خرید رژ حتما وکیوم باشد. هیچ وقت هم تستر رژ لب را به لبتان نزنید. چون ممکن است میکروب یا آلودگی شخص قبلی به شما نیز منتقل شود.

رژ لب مایع هم این روزها بسیار پر طرفدار شده است. چون کاربرد آسان و ساده تری دارد و در عین حال جلوه بیشتری به شما می دهد. با این حال در انتخاب این نوع رژها باید دقت بیشتری داشته باشید. چون رنگ های بسیار روشن یا بسیار تیره و براق ممکن است نمای خوب صورت شما را از بین ببرند.

 

 لوسیون ، رژ لب ، ویتامین ، رژ لب خوب ، رژ لب مایع ، تستر رژ لب ، سرب

پسندیدم 0

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

😗

منو خانه وارد شوید ثبت نام