رنگ مو و آرایش مناسب پاییز
رنگ مو و آرایش مناسب پاییز

رنگ مو و آرایش مناسب پاییز

هر فصل از سال حال و هوای جدید خودش را دارد. اگر خیلی اهل مد باشید و بخواهید خودتان را با طبیعت وفق دهید، باید از رنگ مو و آرایش مناسب پاییز بیشتر بدانید.

فواید دارچین برای پوست و مو

فواید دارچین برای پوست و مو

دارچین یک گیاه بسیار خوش عطر است که در طب سنتی خواص بسیاری دارد. در این مطلب با فواید دارچین برای پوست و مو آشنا می شوید.

رنگ مو و آرایش مناسب پاییز

شروع فصل پاییز که البته امسال کمی تاخیر داشت، آدم را به یاد خداحافظی از رنگ های تابستانی و احوال پرسی با رنگ و لعاب مخصوص پاییز می اندازد. قرمز، زرد، نارنجی و بنفش را دریابید.

موهای پاییزی

راستش را بخواهید پاییز همیشه رنگ موی بلوند عسلی می طلبد. از عسلی معمولی گرفته تا طلایی تیره؛ البته از آن دست طلایی ها که همه موهای سرتان را در آغوش نمی گیرد. از لولایت بلوند متوسط حرف می زنیم که وقتی یک شال رنگی هم دور گردنتان می اندازید، بیشتر خودش را نشان می دهد. اگر هم دلتان بلوند تیره بخواهد، لولایت بلوند متوسط و تیره برای شما مناسب است. اگر تابستان گذشته سایه ها را در موهایتان انداخته اید می توانید حالا زمینه قهوه ای را با رنگ کاراملی هایلایت کنید؛ یعنی مو را به نسبت تابستان تغییر زیادی ندهید، فقط از طلایی به سمت کاراملی حرکت کنید.

برای عاشقان موهایی با تم قرمز مسی یا دارچینی نجاتتان می دهد تا حسابی پاییزی شوید. قرمز آتشین دوست دارید؟! بگذاریدش برای تابستان آینده، به سمت  سوی دارچینی و آجری بروید. اگر روشنش را دوست دارید هم به آمبره و سامبره فکر کنید. با این حال بدانید رنگ موی یکدست قرمزِ گل سرخی که به همه رنگ های پوست می آید چهره شما را لطیف و ملایم خواهد کرد. اگر تصمیم دارید تاثیرگذاری شخصیتتان بیشتر شود ارغوانی را به موهایتان هدیه کنید. حتی می توانید یک بالیاژ حرفه ای با تم ارغوانی روشن و تیره خودتان را مهمان کنید.

هایلایت خاکی با پرتقالی سوخته شما را به خودی خود یاد پاییز نمی اندازد؟! این ترکیب بسیار زیبا و پاییزی را یک بار هم که شده امتحان کنید. هرچند زردهای نارنجی دار، بسیار گرم هستند و آدم را یاد تابستان می اندازند، اما این ها برای پاییز هم مناسبند. چرا که چهره سرما زده انسان را به سوی گرمی و مهربانی می برند. اگر پوستتان روشن باشد که دیگر نور بالای نور می شود. سبز را هم اگر دوست دارید، می توانید سراغ زیتونی ها بروید. از آن دست زیتونی ها که کمی به رنگ زرد می زند.  در رنگ های فانتزی سراغ آبی سرامیکی و بنفش وحشی بروید. آن وقت ست لباستان را هم سمت جین برده و حسابی از شمایل جدیدتان لذت ببرید.

آرایش پاییزی

از آرایش به سبک اسموکی چه قدر می دانید؟! فكر نكنيد يك آرايش تيره به شما نمی آید. هر رنگ پوست و مویی که داشته باشید، آرايش تیره پاییزی به کارتان می آید. این نوع از میکاپ براي روز و شب مناسب است. به آرامي با مداد چشم (کاملا سياه و نرم) خط چشم بالا را به سبک مورد علاقه خودتان بکشید. پلک پایین را هم فراموش نکنید.با برس مخصوص يا گوش پاک کن روی خط چشم را کاملا صاف و محو کنید. یک برس نرم مخصوص سایه بردارید و پلك بالا را سایه دودی بزنید. هر چه از مژه‌ها به سمت بالا می روید، سایه را کمرنگتر و محو تر کنید. ریمل را هم فراموش نکنید. وقتی آرایش چشم هایتان کامل و زیاد است رژ لب را حتما مات انتخاب کنید و از رنگ های بسیار پر رنگ بپرهیزید.

اگر آرایش دودی رنگ، انتخاب شما نیست و بیشتر علاقمند به آرایش های پر رنگ و تیره هستید، لب ها را به سمت شرابي تيره، جگري، برنز پر رنگ و آجری ببرید. این طوری لب ها در اولویت آرایش شما قرار می گیرند و باید برای آرایش درست سايه چشم را بسيار كم رنگ و ملايم انتخاب کنید. راه دیگر برای آرایش پاییزی استفاده از بژهای براق و طلايي در آرایش چشم است. یادتان باشد این نوع آرایش مناسب روز نیست و فقط به کار مهمانی شب می آید. در این نوع آرایش باید خط چسبيده به مژ‌ه را سايه بزنید و سپس از یک ریمل مشکلی ملایم استفاده کنید. لب ها را هم مي‌توانيد براق كنيد. آرایش بنفش مهم ترین نوع میکاپ پاییزی برای جلوه بیشتر است. اين رنگ چهره كاملاً جديدی برای شما به ارمغان می آورد. مي‌توانيد از ارغواني، بنفش ياسي يا ارغواني تيره هم در لوازم آرایشتان استفاده كنيد. در آرایش بنفش از رژگونه زیادی پرهیز کنید.

 

 آمبره ، های لایت ، سامبره ، بالیاژ ، بلوند عسلی ، بلوند تیره ، آرایش دودی

پسندیدم 0

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

موهایم با بابلیس فر ابرو هام مرتب و دوستون مژه های سه بعدی عروسکی مورد نیازم شدی د اگر انجام میدهند تماس گرفته شود

مدیریت وب سایت پسندیدم 0

سلام دوست عزیز. لطفا به شماره واتساپ 09916705473 پیام بدهید. کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود. یا با شماره تلفن های 88835507-88833575 تماس بگیرید

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

موهایم با بابلیس فر ابرو هام مرتب و دوستون مژه های سه بعدی عروسکی مورد نیازم شدی د اگر انجام میدهند تماس گرفته شود

منو خانه وارد شوید ثبت نام