تناسب مدل مو با لباس
تناسب مدل مو با لباس

تناسب مدل مو با لباس

اگر نمی دانید که مدل موهایتان را چه طور با شکل لباستان متناسب کنید، این مطلب مثل یک دوست مهربان به شما کمک می کند.

روز جهانی مهاجران مبارک!

روز جهانی مهاجران مبارک!

روز جهانی مهاجران رویدادی است که هر سال در ۱۸ دسامبر برگزار می شود.

تناسب مدل مو با لباس

باری همه ما پیش می آید که قبل از آماده شدن برای مهمانی، رو به روی آینه با مدل موهایمان درگیر شویم. «موهام رو ببندم؟! باز بذارم؟! شینیون؟! بافت؟! یا.. ». این شکل از گیجی برای هر کدام از ما ممکن است به وجود بیاید. راستش را بخواهید برای تناسب مدل مو و لباس راهی جز شناخت اصول زیبایی نیست. برای همین است که این مطلب سعی دارد به شما در هماهنگ کردن لباس و مو کمک کند.

 

 کرلی ، براشینگ ، شینیون ، موهای بلند ، مدل مو ، بافت تک ، شینیون مجلسی

 

لباس پشت باز و شینیون

وقتی یک لباس پشت باز می پوشید و موهای خود را باز می گذارید، درست شبیه این است که پشت لباستان بسته باشد. بنابراین همیشه هنگام پوشیدن لباس های پشت باز موهای خود را جمع کنید. اگر برای یک مهمانی دورهمی آماده می شوید، می توانید موهایتان را با یک شینیون ساده یا شینیون بافت زیبا کنید. اما اگر برای مهمانی بزرگ تری حاضر می شوید، به شینیون مجلسی و ژورنالی تر فکر کنید. شما فقط زمانی می توانید با یک لباس پشت باز، موهایتان را باز بگذارید که دلتان بخواهد پوشیده تر به نظر برسید. اگر لباسی که برای مهمانی انتخاب کرده اید یقه بسته ای دارد، شینیون نیمه باز برای شما بسیار مناسب است. حتی می توانید موهایتان را براشینگ کنید و قسمت هایی از آن را که روی صورتتان می آید، کمی جمع کنید. معمولا لباس های یقه بسته، مدل های کلاسیک و رسمی دارند به همین خاطر مدل شینیون شما هم در تناسب با این لباس باید کمی رسمی باشد.  

یقه متفاوت و شینیون حرفه ای

اگر برای یک مهمانی لباسی را انتخاب کرده اید که یقه کج و نامتقارنی دارد، احتمالا شما از دسته زنان با روحیه متفاوت هستید و یکی از دلایل انتخاب آن لباس، دیده شدن مدل یقه شماست. بنابراین اگر موهایتان را باز بگذارید و دورتان بریزید، شکل یقه پنهان می شود. در چنین شرایطی بهتر است مدل های شینیون سال را ورق بزنید و یکی از آنها را برای خودتان انتخاب کنید. اگر قد بلندی دارید می توانید به یک شینیون شل و رها هم فکر کنید. اما اگر قد شما به اندازه کافی بلند نیست از مدل هایی استفاده کنید که به سمت بالای سر بسته می شود. حالا اگر یقه لباس شما باز و دکلته باشد چه؟! راستش را بخواهید با یک لباس دکلته هم موهای باز و براشینگ شده و بلند به چشم می آید و هم موهای بسته. اما شینیون های نیمه باز یا شلوغ با یک لباس دکلته هماهنگی ندارد.

یقه هفت، گرد و براشینگ

لباس هایی که یقه هفت یا مثلثی دارند، می توانند شما را قد بلندتر نشان دهند و حالت بالاتنه را خوش ترکیب می کنند. با این مدل لباس بهتر است موهای جمع شده داشته باشید، آن قدر جمع که گردنتان به خوبی دیده شود. لباس های یقه هفت برای خانم هایی که گردن کوتاه دارند، زیاد مناسب نیست. اما اگر یقه لباستان گرد باشد، دو راه پیش روی شماست یا انواع شینیون (ساده، ژورنالی، بافت) و یا سشوار کشیدن و لخت کردن مو. اگر موهای بلندی دارید و لباستان یقه گرد است، حتما براشینگ یا کرلی را برای موهایتان انتخاب کنید.

کت و دامن یا شلوار

هنگامی که بالاتنه لباس شما یک کت یقه دار باشد، باید در انتخاب مدل موهایتان دقت بیشتری کنید. اگر قد بلند، لاغر و کشیده هستید، موهایتان را طوری براشینگ کنید که انتهای ساقه مو به سمت بیرون فر بخورد و به هیچ وجه انتهالی موی خود را فر درشت نکنید. اما اگر لاغر و قد کوتاه هستید، مو را در مرکز سرتان جمع کنید و کمی از قسمت جلوی موهایتان را روی پیشانی و گوشه صورتتان مایل کنید. این کار کمک می کند صورتتان پرتر به نظر برسد. بستن مو به صورت یک طرفه هم می تواند به زیبایی بیشتر شما کمک کند. اما اگر اندام درشتی دارید، موهایتان را در پشت سر و پایین به طور کامل جمع کنید. اگر موهای شما تا روی شانه کوتاه است، حتما براشینگ ساده انجام دهید و در صورتی که دوست دارید کمی رسمی تر باشید، یک بافت تک شاخه در قسمت جلوی موهایتان هم شما را زیباتر می کند.

پسندیدم 9

کاربر مهمان پسندیدم 2 | پاسخ

برای من که الان در گیر این قضیه هستم ، بسیار مفید بود ممنونم

مدیریت وب سایت پسندیدم 1

چقدر عالی که از مطالب استفاده می کنید.

کاربر مهمان پسندیدم 2 | پاسخ

من واقعا مدل شنیون را دوست دارم.خصوصا اگر حرفه ای باشه اونم با لباس پشت باز

مدیریت وب سایت پسندیدم 2

پس کافیه گوشی خود را برداری و لذت شینیون قبل مهمونی را توی خونه خودت ببری.

کاربر مهمان پسندیدم 2 | پاسخ

بسيار نظرات خوب وجالبي ذكر كرديد كلون متفكر استفاده نمودم ممنونم

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

خیلی هم خوب

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

مطلب جالبی بود. متشکرم

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

ممنون استفاده کردم جالب بود

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

مطلب بدی نبود.⁦☺️⁩

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

ممنون👍

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

به شدت رعایتش میکنم، به تمام دوستانم هم معرفیتون کردم با همین پستتون، عالی عالی عااالی

مدیریت وب سایت پسندیدم 1

چه خوب

کاربر مهمان پسندیدم 2 | پاسخ

مطالب عالی بود من یکی که خیلی استفاده کردم

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

بازم ممنون از دست اندر کاران کلون

کاربر مهمان پسندیدم 2 | پاسخ

چقدر خوب که مطالب حرفه ای میذارید. این نشان از اهمیت برند کلون به ذائقه مخاطبینش هست

مدیریت وب سایت پسندیدم 1

ما در کلون سعی می کنیم به مسایل گوناگون حوزه زنان بپردازیم.

کاربر مهمان پسندیدم 1 | پاسخ

نكته هاي خوبي توصيه شد ممنونم ازت كلون هميشه همراه❤️

کاربر مهمان پسندیدم 2 | پاسخ

مطالب کاربردی خیلی خوبی بود

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

بسیار عالی بود با آرزوی موفقیت روز افزون در تمامی مراحل مختلف کار و زندگی

منو خانه وارد شوید ثبت نام