آرایش مناسب برای صورت بیضی
آرایش مناسب برای صورت بیضی

آرایش مناسب برای صورت بیضی

یکی از بهترین فرم های صورت، بیضی است که در آن طول صورت بیشتر از عرض آن بوده و برای میکاپ آن می توان از مدل های مختلفی استفاده کرد.

براشینگ مو و کرلی و سشوار مو در خانه

براشینگ مو و کرلی و سشوار مو در خانه

براشینگ مو در منزل، سشوار و کرلی مو در منزل، خدماتی ویژه کلون که با کادر 100% مجرب و حرفه ای خود به شما کمک می‌کند تا موهایی زیبایی داشته باشید.

آرایش مناسب برای صورت بیضی

هر فرم از صورت نیازمند یک نوع خاص آرایش است. یعنی اگر شما یک نوع آرایش مشخص را روی صورت گرد پیاده کنید و به زیبایی برسید، لزوما آن نوع گریم روی صورت لوزی شکل نتیجه زیبا نخواهد داشت.

اگر صورت شما بیضی شکل است، ابتدا باید گریم ملایمی روی صورت خودتان انجام دهید. نیازی نیست از روش های پیچیده گریم استفاده کنید؛ حالت کلی صورت را در نظر بگیرید و زیر سازی را انجام دهید. افرادی که صورتی بیضی شکل دارند هیچ وقت نباید همزمان چشم و لب خود را به صورت غلیظ آرایش کنند. بنابراین اگر آرایش چشمتان زیاد است، سراغ رژ لب کم رنگ و ملیح بروید. خبر خوب برای شما این ست که همه مدل های آرایش چشم، بدون هیچگونه استثنائی روی صورت شما جواب می دهند. اما برای چشم ها به رنگ پوست توجه کنید و سایه مناسب با آن را انتخاب کنید.

رژگونه به عنوان یکی از مهم ترین بخش های آرایش صورت برای صورت های بیضی می تواند پر رنگ باشد اما پیشنهاد ما همیشه استفاده از رژگونه هایی است رنگ طبیعی دارند. با استفاده از مقدار کمی رژگونه آرایش صورتتان را بی نقص کنید. هنگام میکاپ صورت از رنگ های مشابه برای هایلایت گونه و صورت استفاده نکنید. اگر از رنگ های تیره برای رژگونه استفاده کرده اید، سایه هایلایت را روشن بزید. رژگونه های صورتی کم رنگ و مایل به رنگ رز، بسیار به صورت شما نشاط می دهند اما بهتر است برس را از سمت داخل (دو انگشت بعد از بینی) به سمت خارج صورت(نزدیکی گوش) حرکت دهید. اگر رنگ پوستتان به شما اجازه می دهد همیشه برای لب ها برق لب استفاده کنید. سایه چشمتان را حتما با توجه به نوع لباس، رنگ آن و رنگ پوستتان انتخاب کنید. برای مدل مو نگران نباشید، تقریبا همه مدل های موی بلند و متوسط برای صورت شما مناسب است. اگر موهای صافی دارید می توانید کمی از اطراف مو را به داخل صورتتان هدایت کنید اما اگر موهای شما فر باشد، مو را تا محدوده پوشش گوش ها نگه دارید.

 

صورت بیضی ، صورت لوزی ، صورت، موی بلند ، های لایت ، رنگ پوست

پسندیدم 1

منو خانه وارد شوید ثبت نام