نحوه ثبت نام در آرایشگاه اینترنتی کلون
نحوه ثبت نام در آرایشگاه اینترنتی کلون

نحوه ثبت نام در آرایشگاه اینترنتی کلون

چگونه می توانید در وبسایت یا اپلیکیشن کلون ثبت نام کنید؟!

آمادگی قبل از مهمانی در مدت زمانی کمتر از سال نوری!

آمادگی قبل از مهمانی در مدت زمانی کمتر از سال نوری!

خاطرات خدمات زیبایی متعلق به شماست. شما که با ما همراه شده اید و تجربیاتتان را از کلون برایمان می نویسید. خاطره دنیز بیست و چهار ساله را بخوانید.

 

نحوه ثبت نام در آرایشگاه اینترنتی کلون

تمایل شما به ثبت نام در آرایشگاه زنانه اینترنتی کلون موجب افتخار ماست. برای راحتی و سهولت بیشتر هنگام ثبت نام در وبسایت کلون می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

در صفحه اصلی روی کلمه «ثبت نام» در نوار آبی رنگ (یک سوم بالای صفحه) کلیک کنید.

در صفحه ای که به آن وارد می شوید (https://koloun.com/account/join) سه قسمت اطلاعات فردی و تماس، آدرس پستی و حساب کاربری برای شما باز شده است. لطفا این اطلاعات را به دقت پر کنید. (در نظر داشته باشید که اطلاعات دقیق شما می تواند به ما در خدمات رسانی بهتر کمک کند):

 

 کلون ، آرایشگاه اینترنتی ، نحوه ثبت نام ، وبسایت کلون ، اپلیکیشن آرایشگاه اینترنتی ، حساب کاربری

 

 

اگر هنگام ثبت نام نشانی ایمیل خود را ثبت کرده باشید، در این مرحله یک ایمیل فعالسازی (جهت تایید آدرس ایمیل) برای شما ارسال خواهد شد؛ لطفاً پس از دریافت ایمیل روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

 

پس از ثبت نام هر فرد حقیقی در سایت کلون، ما برای تشخیص جنسیت واقعی و هویت حقیقی با مشتری تماس خواهیم گرفت. آدرس ثبت شده شما توسط مدیر سایت در نقشه گوگل بررسی می‌شود. اگر هیچ مشکلی در کار نبود، اکانت مشتری در سایت فعال می‌شود و در تمام مدتی که سرویس کار آرایشگاه اینترنتی کلون در منزل شما حضور دارد، ما روند کار را با حساسیت پیگیری خواهیم کرد.

برای ثبت نام در اپلیکیشن آرایشگاه اینترنتی کلون کافی است پس از دانلود این برنامه (از داخل همین سایت یا بازار) اطلاعات کاربری خود را تکمیل کنید.

 

پسندیدم 0

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام