روند انتخاب آرایشگران در کلون
روند انتخاب آرایشگران در کلون

روند انتخاب آرایشگران در کلون

اگر دوست دارید بدانید آرایشگران کلون چه طور انتخاب می شوند و چرا می توانید از حضور آنها در خانه خود خیال راحتی داشته باشید، این مطلب را بخوانید.

داستان دست ها

داستان دست ها

ما آدم ها را با دست هایشان می شناسیم و این یک تعامل دو طرفه است: تو دستت را دوست داری و دستت به تو شخصیت می دهد.

روند انتخاب آرایشگران در کلون

روند کلی انتخاب آرایشگر در کلون به این صورت است که ما پس از مصاحبه با آرایشگران فعال در نقاط مختلف شهر، مدارک هویتی و تخصصی آنها را در زمینه مشخص فعالیتشان بررسی می کنیم. پس از آن شخصیت و رفتار حرفه ای آرایشگران با مشتری بررسی شده و بعد از آموزش، توضیح و پذیرش اصول و قوانین مشخص برای سرویس دهی به سبک کلون، منتظر دریافت گواهی عدم سوء پیشینه آرایشگران می مانیم. در صورتی که تمامی مدارک مورد تایید کلون باشد، فرد به عنوان همکار آرایشگر ما ثبت خواهد شد.

 

آرایشگر ، آسایش ، کلون ، قانون ، سوء پیشینه ، آرایشگر کلون ، خانواده کلون ، قوانین ، آرایشگران ، استخدام

 

چرا کلون از آرایشگران مدرک سوء پیشینه می خواهد؟!

گواهی عدم سوء پیشینه، مدرکی است که افراد معمولا هنگام استخدام یا دریافت معرفی نامه و غیره نیازمند آن می شوند. در واقع شخصی که گواهی عدم سوء پیشینه دریافت می کند، مرتکب هیچ کدام از جرایم کیفری موجود در قانون نشده است. معمولا در روند استخدام ادارات دولتي و گاه خصوصی، افراد ملزم به دریافت گواهی عدم سوء پيشينه هستند. این گواهی علاوه بر پیگیری مدارک هویتی فرد، با انگشت نگاری حسنِ سابقه او را هم اثبات می کند. گواهی عدم سوء پیشینه را مراکز پلیس + ۱۰ صادر می کنند. قانون از ما می خواهد که با دریافت این گواهی از همکارانمان، خیال شما را از حضور همکاران کلون در منزلتان راحت کنیم.

چرا کلون از آرایشگران مدارک تخصصی می خواهد؟!

بعد از خیال جمعی درباره مدارک هویتی آرایشگران، ما از آنها مدارک تخصصی حوزه فعالیت شان را برای بررسی درخواست می کنیم. چراکه درست به همان اندازه که شما به زیبایی خود اهمیت می دهید، کلون هم برای زیبایی حقیقی شما ارزش قائل است. این یعنی کلون با حساسیت مدارک تخصصی یک فرد در یک زمینه آرایشی را بررسی می کند تا هنگام ارائه سرویس به شما، جای هیچ نگرانی باقی نماند. در کنار مدارک تخصصی، آرایشگران موظف هستند در ابتدای کار عکس های نمونه کار و سابقه کاری خود را هم به کلون ارائه دهند. پس از آن سابقه خوش آرایشگران و نمونه کارها به دقت بررسی شده و شخصِ آرایشگر به مرحله نهایی می رسد. در این مرحله فرد (با هر اندازه سابقه کاری) علاوه بر این که کار تخصصی خود را روی یک مدل حقیقی اجرا می کند، از نظر رفتار سازمانیِ خاص ِ کلون بررسی می شود. چراکه ما در کلون فکر می کنیم بسیار سهل انگارانه است اگر با تست یک سرویس آرایشی، درباره یک فرد و تخصصش اظهار نظر یا تصمیم گیری کنیم. بنابراین آنچه در وهله اول اهمیت دارد، پیروی فرد از اصول رفتاری و شخصیتیِ ویژه همکاران کلون است. 

چرا کلون از آرایشگران رفتار حرفه ای می خواهد؟!

ارائه خدمات آرایشی در دنیای امروز کار تازه ای نیست. همه ما قبلا در آرایشگاه زنانه خدمات مورد نیازمان را دریافت کرده ایم. حتی شاید ارائه خدمات در منزل هم کار نویی محسوب نشود. پس آنچه کلون را از دیگر خدمت رسان ها جدا می کند و به نوعی مزیت آن محسوب می شود، چه چیزی می تواند باشد؟! هدف بزرگ کلون تغییر نحوه ارائه یک سرویسِ همیشگی به بانوان ایرانی است. این یعنی ما نحوه خدمات رسانی در کلون را با توجه به شخصیت یک خانم به سبک و سیاقی که شایسته هر زن است، در راس فعالیت هایمان قرار داده ایم؛ دریافت سرویس در منزل آسایش زیادی برای شما به همراه دارد؛ اما این همه حرفِ کلون نیست: شما حق دارید هنگام دریافت خدمات زیبایی و آرایشی از همه نظر خیال جمع باشید. بنابراین در این مرحله از کار، فرهنگ ارائه خدمات کلون به آرایشگران آموزش داده می شود و پیاده سازی آنها به صورت یک تفاهم نامه میان کلون و آرایشگران امضا می شود.

چرا آرایشگران کلون را انتخاب می کنند؟!

بعد از خواندن مطالب بالا شاید فکر کنید: «چه قدر سخت!». کلون فکر می کند همه این سختی ها به دوستی و تعامل عمیق ما با شما می ارزد. آرایشگر کلون که به خانه یعنی محل امنِ شما مراجعه می کند، نماینده ماست. ما از همکارانمان چک یا سفته یا هر چیز خارج از عرفی درخواست نمی کنیم؛ بلکه آرایشگران ما بعد از طی همه مراحلی که خواندید، به خانواده بزرگ کلون اضافه می شوند. این یعنی وقتی کسی به شما می گوید: «من آرایشگر کلون هستم...»، یکی از مهم ترین اصول کلون را درک کرده است: «هر زن، در هر شرایطی، باید حق انتخاب داشته باشد»؛ و به همین خاطر است که همکاران ما کار در خانواده کلون را به دلخواه انتخاب کرده اند؛ و به همین خاطر است که ما از این همکاری متقابل لذت می بریم.

پسندیدم 4

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

جالب توضیح دادهاید.👌

مدیریت وب سایت پسندیدم 0

خوشحالیم.

منو خانه وارد شوید ثبت نام