هپی باکس های رنگی کلون
هپی باکس های رنگی کلون

هپی باکس های رنگی کلون

پشت سر هر کدام از جعبه های شادی(هپی باکس) در آرایشگاه اینترنتی کلون قصه ای نهفته است.

داستان دست ها

داستان دست ها

ما آدم ها را با دست هایشان می شناسیم و این یک تعامل دو طرفه است: تو دستت را دوست داری و دستت به تو شخصیت می دهد.

هپی باکس های رنگی کلون

از جعبه های شادی کلون چیزی شنیده اید؟! هپی باکس هایی رنگی و پر تب و تاب برای شمایی که در گذران زندگی، روزمرگی را پشت سر گذاشته اید و می خواهید دلتان خوش تر از قبل باشد. پشت سر هر کدام از جعبه های شادی(هپی باکسی) در کلون قصه ای نهفته است. هپی باکس داستان روزهایی است که خودمان پشت سر گذاشته بودیم و می خواستیم با آرزوی شادی به شما تقدیم کنیم.

 

 

هپی باکس قرمز آرایشگاه اینترنتی کلون

ما در کلون همیشه از تغییر مثبت استقبال می کنیم. راستش را بخواهید کلون از روز اول برای همین ایجاد تغییر آن هم در شکل و نحوه ارائه سرویس های زیبایی و آرایشی شکل گرفته است. تغییر یعنی از رنگی به رنگ دیگر در آمدن، از شکلی به شکل دیگر رسیدن و ... اصلا تغییر من را یاد انیمیشن «بارباپاپا» می اندازد؛ وقتی که بارباپاپا عوض می شد و یک اتفاق ویژه دنبالش می آمد. در زندگی ما همیشه پستی هست، بلندی هم هست... لبخند و قهقهه هست، اخم و دلهره هم هست...  بهار و تابستان و خورشید هست، پاییز و زمستان و سرما هم هست... هپی باکس قرمز آرایشگاه زنانه اینترنتی کلون برای تغییرهای کنار شما می ایستد که قرار است آخر ماجرا از قلبتان شادی بیرون بزند. رنگ موی بلوندی، بافت مکزیکی(یا چهل گیس)، میکروبلیدینگ ابروی حرفه ای و یک ترمیم و ژلیش ناخن در هپی باکس قرمز کلون یک روز پر از تغییر را برای شما رقم می زند. حالا به همه این ها 30درصد تخفیف ویژه هم اضافه کنید.

 

کلون ، آرایشگاه ، آرایشگاه اینترنتی کلون ، رنگ مو بلوندی ، بافت مکزیکی ، میکروبلیدینگ ابرو، ترمیم ژلیش ، هپی باکس قرمز

 

هپی باکس نارنجی آرایشگاه اینترنتی کلون

لحظات زندگی پر شده اند از خبرهای خوب، عجیب، جالب یا حتی شوکه کننده! یک کلیشه قدیمی می گوید: «ما زن ها هر وقت یه اتفاق عجیب و شوکه کننده تو زندگیمون می افته، موهامون رو از ته کوتاه می کنیم...». این ماجرا خیلی هم دور از ذهن نیست. گاهی ما قصد داریم بعد از شوکه شدن مقدمات یک تغییر حسابی را برای خودمان فراهم کنیم. هپی باکس نارنجی کلون درست همین جای زندگی کنار شما می ایستد؛ بعد انگار قیچی را از دست آرایشگر گرفته باشد، به شما نهیب می زند که: «چرا کوتاهی؟! مگه اکستنشن مو رو ازت گرفتن؟!». بعد همین طور که قیچی آرایشگر را کنار می گذارد و سیصد شاخه اکستنشن هم رنگ موهایتان کنار دست او می چیند، خبر از رسیدن آرایشگر بعدی با تجهیزات لازم برای اکستنشن مژه تار به تار هم بهتان می دهد! آن وقت سرش را جلو می آورد و کنار گوش شما از سی درصد تخفیف این جعبه شادی هم حرف می زند. هپی باکس نارنجی کلون برای یک تغییر اساسی و برعکس کلیشه های قدیمی آن هم پس از هر جور شوک کنارتان ایستاده است.

 

کلون ، آرایشگاه اینترنتی ، اکستنشن مو ، اکستنشن مژه ، تخفیف ، تار به تار ، جعبه شادی ، هپی باکس نارنجی

 

هپی باکس زرد آرایشگاه اینترنتی کلون

گاهی قرار است برای یک مهمانی آخر هفته آماده شوید یا مثلا برای عروسی نزدیک ترین دوستتان. بعضی وقت ها هم می شود که هیچ دلیلی برای خوشحالی ندارید ولی سلول های بدنتان سرحال اند. یعنی یک وقت هایی هست که صبح چشمت را از خواب بیدار می کنی و می بینی: «به به! چه روز خوبی! چه هوای باحالی! چرا امروز همه چی قشنگه؟!». راستش را بخواهید خوشحالی احساس قشنگی است که همیشه نیاز به دلیل و مدرک و برهان ندارد. هپی باکس زرد کلون برای لحظات شادی با بهانه یا بی بهانه کنار شما می ایستد. فرقی نمی کند انگیزه شادی را از کجا پیدا کرده باشید. لایت مو با مواد اولاپلکس و یک کراتینه حرفه ای حال و روز موهای شما را آنقدر زیبا می کند که لبخند کمترین عکس العمل شما رو به روی آینه هاست. هیچ معلوم نیست حالا که دارید این مطلب را می خوانید، دقیقا چه رنگی باشید، سبز و بهاری؟! آبی آسمانی؟! قرمز پر رنگ؟! یا رنگی دیگر! با این حال به هر رنگی که باشید، هپی باکس زرد کلون لبخند را مهمان لب هایتان می کند. سی درصد تخفیف ویژه هم چاشنی همه لبخندها.  

 

مهمانی ، هپی باکس ، جعبه شادی ، کلون ، ارایشگاه اینترنتی ، هپی باکس زرد ، شادی ، لایت مو ، اولاپلکس ، کراتینه

 

 

آرایشگاه اینترنتی کلون شما را خندان می خواهد!

 

 

پسندیدم 2

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام