یک احیای درست موی شما را از ریشه زنده می کند
یک احیای درست موی شما را از ریشه زنده می کند

یک احیای درست موی شما را از ریشه زنده می کند

دوست دارید موهای صاف و صیقلی داشته باشید؟! فکر می کنید موهایتان مرده و خشک است؟! چاره اش ساده و در دسترس است.

بهار با پوست شما چه می کند؟!

بهار با پوست شما چه می کند؟!

فصل بهار از راه رسیده است و این یعنی شروع حساسیت های مختلف بهاری برای عده زیادی از ما! این مطلب به شما کمک می کند با حساسیت فصل بهار راحت تر کنار بیایید.

یک احیای درست موی شما را از ریشه زنده می کند

گاهی موهای بلندتان را آنقدر دوست دارید که دلتان نمی آید کسی قیچی به دست سراغشان را بگیرد. دسته دسته های باریک مو را در دست می گیرید و به آن نگاه می کنید و هی فکر می کنید چه کنم با این موهای دمیج شده؟!!! بعضی وقت ها هم هوس یک صافی مو می افتد به جان آدم. خیال کن چه لذتی دارد که با یک باد ساده سشوار موهایت صاف و خوش حالت خشک شود! از همین چند جمله حتما دانسته اید بحث امروز درباره احیای موهاست.

 

 احیای مو ، کراتین ، ریباندینگ ، ویتامینه ، موهای فر ، صافی مو

 

قرار گرفتن مو در معرض مواد شیمیایی غیر مناسب، خشکی آنها در اثر بیماری های مختلف، آسیب های جدی هستند که ممکن است به جان موهای شما بیافتند. در چنین شرایطی تنها احیای مو است که موهای واقعی تان را به شما بر می گررداند. در پروسه احیای مو، به طور کلی دو مساله مورد نظر ما قرار می گیرد. یکی احیا یعنی برگرداندن جان از دست رفته مو و دیگری صافی مو. گاهی موهای شما نیاز به احیای تنها یا گاهی نیازمند صافی هستید. اما بعضی وقت ها هم هست که موی شما برای ادامه حیاتش به هر دوی اینها نیازمند است. اگر خودتان نمی توانید تشخیص دهید که چه میزان صافی و چه میزان احیا را انتخاب کنید، متخصصین این کار بعد از بررسی تشخیص بالینی مورد نظرتان را به شما ارائه می کنند.

 

 

یادتان باشد که ویتامینه کردن مرتب موها (با حداقل فواصل زمانی یک ماهه)، باعث می شود شما به مرگ موهایتان نزدیک نشوید. ویتامینه کردن مو، سلامت از دست رفته موها را به شما بر می گرداند. در واقع متخصص ویتامینه پس از بررسی جنس موی شما، با استفاده از مواد آبرسان و جوان کننده مو، طراورت را به آنها بر می گرداند. اما به یاد داشته باشید که اگر ریزش موی ارثی دارید، باید قبل از ویتامینه با پزشکتان درباره باید و نباید های استفاده از محصولات آبرسان صحبت کنید. محصولاتی که برای ویتامینه کردن موها به کار می روند، حاوی مواد معدنی، ویتامین ها، انواع کاندیشنرهای آبرسان و پروتئین ها هستند که در ساقه مو نفوذ کرده و با تزریق این مواد به ساقه مواد غذایی از دست رفته آن ها را به کوتیکل های مو بازگردانده و باعث استحکام بیشتر موها می شوند.

 

 

گاهی اما کار شما به کراتین و ریباندینگ هم گره می خورد. چون کراتین یک ماده حیاتی در بافت موی شماست که وقتی قوامش از دست برود، محبورید آن را به مو بازگرادنید. کراتین که یک پروتئین طبیعی در موهای شما است، باعث صافی و درخشندگی موها می شود. در زنانی که موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم کردن ساختمان مو وجود ندارد. کراتینه کردن مو درواقع جایگزین کردن محتوای کراتین از دست رفته است. به همین خاطر می‌تواند موهای فر را صاف و نرم کرده و آن‌ها را به‌ مدت چند ماه براق و بدون پیچش نگه ‌دارد.

ریباندینگ اما همان صاف کردن مو به شکل شیمیایی است که برندهای معروفی هم برای انتخاب وجود دارد. در ریباندینگ با تغییر ساختمان مو و از بین بردن باندهای گوگردی آن ساختار مو به سمت صافی می رود. بعد از ریباندینگ دیگر نمی توان مو را با استفاده از رنگ های روشن و اکسیدان ۹ درصد و پودر دکلره روشن کرد. در حالی که در کراتینه این مشکل وجود ندارد. به همین خاطر انتخاب با شماست. ریباندینگ فقط برای موهای طبیعی و موهایی که با استفاده از رنگ تیره، رنگ آمیزی شده قابلیت استفاده دارد. به یاد داشته باشید که بعد از ریباندینگ، مو به هیچ عنوان فرم و حالتی نمی گیرد و تنها به صورت صاف باقی خواهد ماند.

پسندیدم 0

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام