چرا باید پدیکور کنیم؟!
چرا باید پدیکور کنیم؟!

چرا باید پدیکور کنیم؟!

اگر پدیکور نمی کنید یعنی صورت پایتان را نمی شویید!!!

روانشناسی آرایش

روانشناسی آرایش

شیوه آرایش کردن ما تا حد زیادی از شخصیتمان حرف می زند. هیچ می دانید چرا بعضی از زنان همیشه چشم هایشان را زیاد آرایش می کنند یا به رژ قرمز علاقه دارند؟!

چرا باید پدیکور کنیم؟!

از قدیم بارها در گوشمان خوانده اند که پا قلب دوم ماست. انتخاب کفش مناسب برای ما، دغدغه پدر و مادرها در کودکی مان بوده است و حالا که قد کشیده ایم هم اهمیت به این پا هنوز با تمام توان در راس برنامه های ماست. اصلا چه کسی به شما گفته که پدیکور یک کار تزئینی است؟! چرا فکرمی کنید با سالی یک بار پدیکورهم می شود زندگی کرد؟! گوشتان را جلو بیاورید، خوب دقت کنید... مگر می شود آدمی صبح از خواب بیدار شود و صورتش را نشوید؟! اگر پدیکور نمی کنید یعنی صورت پایتان را نمی شویید!!!

 

منافذ باز ، مرطوب کننده ، مراقبت از پا ، سلامت پا ، کف پا ، سوهان ناخن

 

پدیکور فقط برای داشتن ناخن های لاک زده‌ نیست. در واقع هدف از پدیکور نگهداشتن سلامت پاهای شماست. چه خانه دار باشید، چه کارمند، چه ورزشکار و چه هنرمند، جوان یا پیر فرقی ندارد. پدیکور یک نیاز واقعی است. می خواهم بدانید که مراقبت از پا به اندازه‌ی مراقبت از پوست بدن اهمیت دارد. با این حال ما اغلب از پاهایمان غافل می‌شویم و آنها را در جوراب و کفش پنهان می‌کنیم.

 

 

تغییر فصل‌ها، انجام کارهای روزمره‌، پوشیدن کفش به مدت طولانی، ورزش و تعریق همه و همه به پا آسیب می رسانند. این فعالیت‌ها کم­ کم پوست را خشک و ناخن ها را شکننده می کنند. در نتیجه پاهای شما پینه می بندد، به سرعت ترک می خورد و وای از جبران این مشکلات! مراقبت همیشگی از پاها با پدیکور از بروز عفونت و قارچ هم جلوگیری می کند. راستش را بخواهید پوست کف پا منافذ زیادی دارد و و وقتی عرق می کنیم،  این منافذ باز شده و باکتری ها به راحتی به داخل پوست نفوذ می کنند. اما پدیکور کمک می کند پوست شما هر بار پاکیزه و بی مشکل شود و برای مدتی هم به همین شکل باقی بماند.

 

 

برای داشتن پاهای سالم بهتر است حداقل ماهی یک بار به کمک یک فرد متخصص پدیکور را انجام بدهید. اما در فاصله این یک ماه هم نباید پاهایتان را به امان خدا ول کنید. هر روز پس از رسیدن به خانه و بیرون آوردن کفش، حتما پاهایتان را با آب ولرم و یک شوینده صابونی مناسب شست و شو دهید. یادتان باشد هر شب قبل از خواب از یک مرطوب کننده قوی برای پاها استفاده کنید. حداقل یک روز درمیان زیر ناخن را با یک سوهان ناخن که سری مناسبی داشته باشد، تمییز کنید تا از بروز قارچ جلوگیری شود. بهتر است هر هفته یک ماسک گیاهی آب رسان هم روی پاهایتان بگذارید. برای این کار می توانید از معجزات آلوورا کمک بگیرید.

پسندیدم 1

منو خانه وارد شوید ثبت نام