پاکسازی پوست چیست؟!
پاکسازی پوست چیست؟!

پاکسازی پوست چیست؟!

همه به شما می گویند برای داشتن پوستی صاف و سالم باید به طور دوره ای پوست را پاکسازی کنید، اما هیچ کس گفته است چرا؟!

خدمات کاشت ناخن

خدمات کاشت ناخن

کاشت ناخن یعنی برای انگشتان خود اهمیت قائل هستید و چه چیزی بهتر از استفاده از خدمات کاشت ناخن در منزل کلون که شامل خدمات کاشت ژل ناخن، کاشت لمینت و گریم ناخن است.

پاکسازی پوست چیست؟!

پاکسازی پوست فرآیندی است که برای تمیز شدن سطح پوست از آلودگی ها، لایه برداری و تخلیه جوش ها و به خصوص دانه های سرسیاه یا سرسفید بدون التهاب انجام می شود؛ گذشته از اینها پاکسازی پوست کمک می کند منافذ باز روی صورت کمتر و کمتر شود. گرچه بسیاری از پاکسازی ها به کمک دستگاه های مخصوص انجام می شود، اما پزشکان معتقدند که اگر این کار به صورت دستی و با ماساژ همراه شود، نتیجه بهتری خواهد داشت. چرا که ماساژ خودش هم نوعی محبت نسبت به پوست است!

 

منافذ باز ، پاکسازی ، جنس پوست ، پوست چرب ، پوست خشک ، پوست مختلط ، پوست نرمال

 

کی باید پاکسازی کنیم؟!

در پاکسازی هم مثل هر خدمت پوستی دیگر مهم ترین مساله که باید قبل از هر چیز در نظر گرفته شود، جنس پوست است. پوست های چرب نیازمند پاکسازی با فواصل کوتاه تری نسبت به دیگر پوست ها هستند. یادتان هم باشد که پاکسازی پوست خشک و پوست چرب باید با دقت بیشتری نسبت به پوست نرمال انجام شود. چون این پوست ها حساسیت بیشتری دارند. اما قانون کلی در این زمینه می گوید که ماهی یک بار پاکسازی پوست کفایت می کند. چون شما نیاز دارید به صورت ماهانه علاوه بر تمیز کردن منافذ پوستتان، لایه شاخی و مرده روی سطح پوست را هم بردارید.

 

 

پوست من چه جنسی دارد؟!

به طور کلی پوست صورت انسان به چهار نوع تقسیم می شود. شما برای اینکه بدانید پای تلفن به آرایشگرتان چه بگویید که برای پاکسازی شما آماده شود، اول باید بدانید در کدام دسته پوستی قرار می گیرید:

پوست خشک، پوستی نازک است که در مواقع خاصی ممکن است فلس مانند، ترک خورده و زبر شود. این نوع از پوست به تنهایی و بدون کمک مواد آرایشی درخشندگی ندارد و به سختی روزنه ای را روی سطح آن می توان دید.

پوست چرب، پوستی صاف، صیقلی و جلا خورده است که در قسمت پیشانی، بینی و چانه برق بیشتری دارد. مقدار چربی روی پوست از حد معمول بیشتر است و وقتی صبح از خواب بیدار می شوید این چربی را با دستتان هم می توانید احساس کنید.

پوست نرمال، پوستی بینابین است، یعنی نه خشک و نه چرب. این نوع پوست نرمی و رطوبت مطلوبی دارد و منافذ روی آن بزرگ نیست.

پوست مختلط، درست مانند پوست های نرمال است با این تفاوت که در قسمت تی شکل صورت (پیشانی، بینی و چانه) فعالیت غده های چربی زیاد است و پوست این منطقه، چرب اس.

خبر مهم هم این است که شما هر کدام از این نوعت پوست را داشته باشید، باید و باید پاکسازی را انجام دهید.

پاکسازی پوست چه فوایدی دارد؟!

ماساژ پاکسازی پوست، در درجه اول به آبرسانی و جوانسازی پوست شما کمک می کند. آبرسانی باعث افزایش رطوبت پوست شده و در نتیجه جلوه بهتری به چهره شما می دهد. از مهم ترین اتفاق هایی که آبرسانی برای پوست انجام می دهد، جلوگیری از چروک زودرس است. از طرفی ماساژ صورت باعث می شود که خون زیر پوست شما حرکت بیشتری پیدا کند؛ در نتیجه سطح بیرونی پوست رها شده و این آرامش به جذب بیشتر مواد اکسیژن رسان کمک می کند. وقتی اکسیژن بیشتری دریافت می کنید، پوست تحریک شده و مواد زائد را از روی خود دفع می کند. برای همین است که پاکسازی باعث زیبایی و شادابی پوست شده و کلاژن سازی را با روند بهتری دنبال می کند.

پسندیدم 7

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

أو

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

بسیارعالی👌👌

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

خيلي عالي بود مطالب مربوط به پاكسازي پو ست از شما كلون از ممنون 👌👌

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

بسیار خوب وعالی بود

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

عالی

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

خیلی هم عالیه و بهترین موقع هم است

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

مطلب جالبی بود. متشکرم

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

خيلي خوب بود مرسي كلون عزيز

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام