میکرونیدلینگ چیست؟!
میکرونیدلینگ چیست؟!

میکرونیدلینگ چیست؟!

میکرونیدلینگ را چه قدر می شناسید؟! از باید و نبایدهای آن با خبر هستید؟!

درباره کرم های ضد آفتاب چه می دانید؟!

درباره کرم های ضد آفتاب چه می دانید؟!

مراقبت از پوست صورت فصل ندارد. همیشه باید از پوستتان را اشعه های مضر دور نگاه دارید. درباره کرم های ضد آفتاب بیشتر بخوانید.

میکرونیدلینگ چیست!؟

میکرونیدلینگ و پاک سازی پوست صورت یک روش بسیار جدید برای احیای پوست و زیبایی بیشتر آن است. یک میکرونیدلینگ حرفه ای با تحریک کلاژن سازی در پوست شما آن هم به صورت غیر تهاجمی التهابی کنترل شده ایجاد می کند. بدن در پاسخ به این التهاب به تولید بیشتر کلاژن و الاستین تحریک می شود و در نتیجه پوست شما ترمیم می شود.

 

آکنه ، میکرونیدلینگ ، کلاژن ، جوش و آکنه ، میکرونیدلینگ چیست؟ ، تاتو ، الاستین

 

میکرونیدلینگ چه طور انجام می شود؟

در این روش متخصص با یک وسیله قلم مانند که در سری آن سوزن هایی با اندازه های متفاوت وجود دارد، روی پوست فعالیت را آغاز می کند. خیالتان راحت! چون هرکسی سوزن و سری مخصوص خودش را دارد و این کار به دلیل ایمنی و عدم انتقال بیماری است. در میکرونیدلینگ هزاران کانال میکروسکوپی روی پوست شما ایجاد می شود که نتایج شگفت انگیزی برایتان به همراه دارد. انجام این کار برای کل صورت حدود نیم ساعت زمان می برد.

 

 

چرا میکرونیدلینگ انجام بدهم؟!

روش میکرونیدلینگ به عنوان یک درمان موثر کاربردهای متفاوتی دارد. پاک کردن تاتوهای قدیمی، تحریک رویش مجدد موهای ریخته، از بین بردن لک های صورت، جوانسازی پوست صورت، درمان اسکارها و آکنه های سطح پوست و درمان جای جوش های قدیمی از جمله الطافی است که پس از تجربه میکرونیدلینگ نصیب شما می شود. یکی دیگر از مهمترین کارهایی که با میکرونیدلینگ می توان انجام داد، از میان برداشتن ترک های پوستی است. درمان حالت پوست پرتقالی و از میان برداشتن منافذ باز هم یکی دیگر از معجزات این روش است.

چند جلسه نیاز دارم؟

برای پاسخ به این سوال، همه چیز به نوع پوست و مشکل شما مربوط می شود. شاید برای از بین بردن یک لک کمرنگ کار شما با یک جلسه هم راه بیافتد، در حالی که برای درمان مشکل دیگر نیازمند چندین جلسه باشید. در هر صورت تشخیص این مساله به پاسخ بدن و پوست شما و گستردگی مشکلتان ربط مستقیم دارد.

بایدهای میکرونیدلینگ صورت

نبایدهای میکرونیدلینگ صورت

پسندیدم 2

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

عالی بود

منو خانه وارد شوید ثبت نام