درباره ریباندینگ مو چه می دانید؟!
درباره ریباندینگ مو چه می دانید؟!

درباره ریباندینگ مو چه می دانید؟!

همه آنچه می خواستید درباره ریباندینگ مو بدانید...

رنگ مو ساده در منزل

رنگ مو ساده در منزل

رنگ مو ساده همیشه و در هر مناسبتی زیبا و شیک به نظر می‌رسد اما نه همه ی رنگ موهای ساده، پس پیشنهاد می‌کنیم از متخصصان 100% حرفه ای این حوزه و خدمات رنگ مو ساده در منزل و دکوپاژ کلون استفاده کنید.

درباره ریباندینگ مو چه می دانید؟!

یکی از مهم ترین عوامل زیبایی هر زن بدون شک مدل موهای اوست. زیبایی و سلامت موها در کنار فرم آن تا حدودی نشان دهنده شخصیت او هم هست. اگر شما از آن دسته زنانی هستید که همیشه آرزوی داشتن موهای همیشه زیبا و صاف داشته اید، ریباندینگ مو یکی از راه های پیش روی شماست.

 

موهای نازک ، موهای لخت ، صاف کردن مو ، صافی مو ، کراتینه و ریباندینگ ، کراتینه، ریباندینگ

 

اصلا ریباندینگ چیست؟!

میان شکل های متفاوت مو، موهای لخت و صاف همیشه برای زنان جذاب است. می پرسید چرا؟! چون موی لَخت، علاوه بر اینکه سن و سال را کمتر نشان می دهد، بلکه به لاغرتر نشان دادن بدن و فرم صورت هم کمک می کند. روش های سنتی و زیادی هم برای صاف کردن مو پیش روی شماست. با این حال همه آن روش ها اگر هم تاثیری داشته باشند، با اثرشان یک شبه خداحافظی می کنند. گاهی هم با کمترین میزان رطوبت و گرما وسط یک مهمانی، می بینید که موهایتان ریز ریز وز کرده و تاب می خورند!

 

 

مو از پروتئین های متفاوتی تشکیل شده است که از به کمک پیوندهایی به هم متصل شده اند. راستش را بخواهید، این پیوندها هستند که صاف یا فر بودن موی شما را تعیین می کنند. ریباندینگ روشی است که می تواند پیوندها را بشکند، پیوندهای جدیدی بسازد و در نهایت یک موی صاف و ماندگار در صافی هم تحویل شما بدهد. می گویند تاثیر ریباندینگ دائمی است، خیلی هم دور از واقعیت نمی گویند، اما ما اسم این تاثیر را ماندگار می گذاریم. چون میزان باقی ماندن اثر ریباندینگ روی هر مویی با توجه به نوع نگهداری فرد متفاوت است. اما خیالتان راحت باشد که بعد از یک ریباندینگ حرفه ای تا شش ماه موهای شما صاف و بی مشکل باقی می ماند.  

روش انجام ریباندینگ را برایم بگو...

وقتی قرار است موهایتان را ریباندینگ کنید، آرایشگر اول از همه موهای شما را با شامپوی مخصوص صافی مو می شوید. بعد از آن وقتی تمام مو را خشک و آن را به دسته های منظم تقسیم کرد، مواد مخصوص ریباندینگ را در لایه های نازک روی مو آغشته می کند. بعد بارها موهای شما را شانه می کند تا مواد به همه جا یکسان برسد. بعد از اتمام کار موهای شما دوباره شسته و آبکشی می شود. پس از این مرحله، مرحله اتوکشی از راه می رسد که آرایشگر آن را با دقت خاصی انجام می دهد. در این مرحله می توانید مو را تنها با باد سشوار و بدون استفاده از برس هم خشک کنید؛ اما برای به دست آوردن نتیجه بهتر مرحله اتوکشی به صلاحدید آرایشگر  چندین بار تکرار می شود.

کراتینه با ریباندینگ تفاوت دارد؟!

بله! کراتینه مو علاوه بر صاف و لخت کردن مو، باعث می شود که حجم موی شما هم افزایش پیدا کند. در اثر کراتینه، مو درخشنده تر از قبل هم می شود. روش کراتینه برای موهای نازک یا کم حجم بسیار مناسب است. اما نتیجه آن سه ماه روی مو باقی می ماند، در حالی که ریباندینگ مو روش ماندگار (نیمه دائم) است که تا زمان رشد ریشه مو به صورت ثابت باقی می ماند. 

بعد از ریباندینگ چه باید کرد؟!

پسندیدم 1

منو خانه وارد شوید ثبت نام