درباره اکستنشن مو بیشتر بدانید
درباره اکستنشن مو بیشتر بدانید

درباره اکستنشن مو بیشتر بدانید

اگر قصد دارید اکستنشن مو انجام بدهید، باید با همه زیر و بم آن آشنا باشید.

با تعریق زیاد چه کنیم؟!

با تعریق زیاد چه کنیم؟!

پوست همه انسان ها عرق می کند و این یک مساله طبیعی است. اما تعریق برای بعضی از ما یک بحران است. هیچ می دانید چه راه کاری پیش روی شماست؟!

درباره اکستنشن مو بیشتر بدانید

اکستنشن مو در واقع اضافه کردن رشته های طبیعی یا مصنوعی لابه لای موهای اصلی شماست. گرچه به نظر می رسد که این کار فقط برای بلند کردن طول مو استفاده شود، اما یکی دیگر از مهم ترین کاربردهای اکستنشن حجم بخشی و تغییر رنگ در کل مو هم هست.

 

سشوار ، اکستنشن مو ، تار مو ، فر دائم ، اکستنشن مصنوعی ، موی طبیعی

 

طبیعی یا مصنوعی؟! مساله این است

برندهای زیادی در زمینه اکستنشن مو به تولید و فروش موی طبیعی یا مصنوعی مشغول هستند. برای همین خرید موی اضافه اولین و مهم ترین بخش برای ورود به دنیای اکستنشن است. می توانید برای انتخاب بهتر با آرایشگرتان مشورت کنید. استفاده از موی طبیعی در اکستنشن نظر افراد بیشتری را به زیبایی موهای شما جلب می کند. این مو درست مثل موهای خودتان قابلیت رنگ، دکلره ، لایت و... را دارد. از طرفی معمولا دوام اکستنشن با موی طبیعی کمی بیشتر است. اما موی مصنوعی علاوه بر این که جلوه کمتری از نوع طبیعی دارد، وزن بیشتری هم دارد. به همین خاطر نمی توان آن را به صورت بسیار بلند استفاده کرد. در صورت سنگین شدن مو به پوست سر فشار وارد شده و ریزش مو اتفاق می افتد. بهترین طول متوسط برای موی اضافه شده مصنوعی ۲۲ سانتی متر است. مدت زمان دوام این نوع اکستنشن حدود ۳ الی ۴ ماه است. اکستنشن مصنوعی را نمی توانید رنگ کنید و برای سشوار هم باید احتیاط لازم را انجام بدهید. برای تشخیص طبیعی بودن تارهای مو می توانید چند تار مو را آتش زده و از بوی سوختن به طبیعی یا مصنوعی بودن اکستنشن پی ببرید.

 

 

 

موهای اکستنشن شده را چه طور بشوییم؟!

یکی از مسائلی که به دوام موی اضافه شده کمک می کند، بهداشت در سطح پوست سر و لابه لای موهاست. بنابراین باید همیشه موهای خود را تمیز نگه دارید. تمیزی باعث می شود اکستنشن ها گره هم نخورند. بعد از کار روزانه، ورزش، شنا و... حتما باید موهای خود را بشویید. برای شست و شو، موها را شانه کرده تا گره های احتمالی آن باز شود. مو را از بالا به پایین بشویید. از یک شامپوی مناسب برای اکستنشن هم استفاده کنید. بهتر است مو را به تدریج خیس کنید و در تمام مدت با آرامش با آن رفتار کنید. موی اکستنشن شده را هرگز چنگ نزنید. پس از حمام از شانه و برس نرم و دندانه درشت استفاده کنید و هرگز ریشه ها را شانه نزنید. شانه کشیدن را از انتهای مو شروع کنید حرارت یکی از بزرگ ترین دشمنان موی شماست؛ هر چه بیشتر از حرارت استفاده کنید، طول عمر اکستنشن شما کمتر می شود. در استفاده از اتوی مو و سشوار بسیار دقت کنید. بهترین کار این است که بگذارید مو به صورت طبیعی خشک شود.

نکات مهمی برای موهای اکستنشن شده:

پسندیدم 0

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام