آشنایی با رنگ موهای ساده
آشنایی با رنگ موهای ساده

آشنایی با رنگ موهای ساده

هیچ می دانید گاهی رنگی که برای موهایتان انتخاب می کنید، می تواند به طور کلی شخصیت شما را وارد مرحله دیگری کند؟!

چرا باید به ماساژ تن بدهم؟!

چرا باید به ماساژ تن بدهم؟!

آیا ماساژ فقط برای رفع خستگی از بدن کاربرد دارد؟!

آشنایی با رنگ موهای ساده

وقتی تصمیم می گیرید موهایتان را رنگ کنید، حتما دنبال تغییر هستید. گاهی رنگی که انتخاب می کنید، می تواند به طور کلی شخصیت شما را وارد مرحله دیگری کند. گاهی هم آدم گیج می شود که کدام یک از این رنگ ها را انتخاب کند. برای همین تصمیم گرفتیم شما را با رنگ موهای ساده بیشتر آشنا کنیم. وقت هایی هست که فقط قرار است برای یک مهمانی یا سفر کوتاه، موهایتان را رنگ کنید. اگر این طور است پیشنهاد اول و آخر ما به شما رنگ موهای موقت است که با چند بار شست و شو از روی موهای شما پاک می شوند. اما اگر دنبال تاثیر ماندگار باشید، بهتر است رنگ موهای دائمی را انتخاب کنید. 

 

رنگ مو موقت ، موی مشکی ، رنگ مو دائم ، آمونیاک ، آب اکسیژنه ، جنس مو

 

رنگ‌ موهای موقت چه دارند که بگویند؟!

رنگ های موقت دو دسته کلی دارند: موقت و نیمه دائم. این رنگ ها فقط کمک می کنند رنگ طبیعی موهای شما روشن و درخشان ‌تر از قبل شود. برق شدید موهای زرد یا سفید شده را هم کم و اگر قبل از این لایت روی موهایتان انجام داده باشید، راه راه های روی سرتان را  یکنواخت می ‌کنند. راستش این است که این رنگ ها تغییر شدیدی در موهای شما ایجاد نمی کنند، فقط به آراستگی و یک نواختی موهایتان جلوه بیشتری می دهند، با یکی دوبار بار شست و شو از بین می ‌روند. بعضی از این رنگ ها رقیق و بعضی غلیظ‌ هستند. رنگ های رقیق ‌مو را کاملا ملایم رنگ می کنند؛ اما غلیظ ‌ها رنگ تیره ‌تری برایتان رقم می زنند. رنگ موهای موقت و رقیق اصولا به صورت مایع هستند و پس از استفاده و بدون این که آبکشی کنیدشان، مدل موهایتان را بهتر می کند. اسپری رنگ مو یعنی چه؟ آن رنگ های رقیق که برایتان گفتیم، حاوی اسید ضعیفی هستند که قدرت جذب رنگ‌ روی مو را افزایش می دهند. اما همین اسید چون بسیار سریع به لایه های مو نفوذ می کند، گاهی جنس موی شما را خشک می کند. بنابراین توصیه ما برای استفاده از رنگ های موقت نوع اسپری شدنی آن نیست.  یادتان باشد رنگ‌ های خیلی غلیظ وقت خواب ممکن است به بالش شما رنگ بدهند. گاهی هم تعریق باعث رنگ دادن مو به پوست می‌ شود. اما رنگ های نیمه‌ دائم چند نکته مثبت تر دارند: اولا دوامشان از رنگ ‌های موقت بسیار بیشتر است، یعنی تا 5، 6 بار شست و شود روی سرتان جا خشک می کنند. اگر از رنگ های فانتزی شان خوشتان بیاید، فراموش نکنید که روی موی مشکی یا قهوه ای طبیعی اثری ندارند و باید حتما دکلره شده باشید. البته رنگ های نیمه دائم چون اثر قوی ندارند، احتمال آلرژی را بسیار کم می کنند.

 

 

از رنگ موی دائم بگو

 آشناترین رنگ مو برای زنان همان تیوپ هایی که در شماره های مختلف در فروشگاه ها می بینید، رنگ موهای دائم هستند. دائم که نه، ماندگار! یعنی برای مدت طولانی روی مو باقی می مانند و شست و شو تاثیر چندانی بر ذاتشان ندارد. فقط هر وقت ریشه موهایتان بلند شود نیاز به رنگ ریشه پیدا می کنید. در بیشتر این رنگ موها از آمونیاک و آب اکسیژنه استفاده شده است. بنابراین اگر به این مواد آلرژی دارید باید حتما نوع بدون آمونیاک را انتخاب کنید. بعضی از برندهای مطرح جهانی این روزها رنگ های کاملا ارگانیک (بدون هیچ ماده مضر) تولید می کنند. بنابراین می توانید از آرایشگرتان بخواهید از این لوازم برای تغییر رنگ موی شما استفاده کنند. این نوع از رنگ مو بر جان رنگدانه‌های موی طبیعی شما  اثر می کند و آنها را روشن یا تیره می‌کنند. برای همین است که یک رنگ مشخص، روی موهای شما به یک رنگ و روی موی دوستتان رنگ دیگری از آب در می آید. حالا باید متوجه یک مشکل بزرگ شده باشید!!! موقع انتخاب رنگ مو از روی عکس روی جعبه، ذوق داشته اید، ولی رنگ موهایتان یک شکل دیگر درآمده است. یادتان باشد برای به دست آوردن یک رنگ دلخواه هیچ وقت خودتان کار ساز نیستید. پس باید حتما کار را به کاردانش بسپرید.

 

 

پسندیدم 1

کاربر مهمان پسندیدم 0 | پاسخ

منو خانه وارد شوید ثبت نام